|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
nog ff een tooltje om doom3 mee op te starten. Is wel handig met instellingen enzo. http://rajackar.dyndns.org/meer/Doom3Launcher.exe |
|
Eerst wacht ik af tot Tom Clancy's Splinter Cell komt, want die heerst ook de pan uit! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mn computer trok het allemaal maar net. tot gewoon 30 seconden wachten voor n meter lopen.. maar hij is geweldig!!! |
|
wou 4 fps en als ik schiet 1 Ik snap niet waarom ze zo'n spel uitbrengen hij heeft toch directX9 nodig zit volgens mij alleen op de radeaon 9700 pro en zelf daarop draait het nauwelijks volgens iemand van tweakers dan. Terwijl er in de PU staat dat het daar vlekkeloss op draait maar ja het spel komt volgend jaar pas uit dus kan ik ff sparen voor een nieuw systeem. Heb nu een AMD Xp 1800,ATI Radeaon 8500 pro 64 mb,512 mb geheugen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ten eerste is de PU een waardeloos blad, het is kinderachtig en ze hebben geen verstand van games, althans dat vind ik zelf en ik speel zelf behoorlijk veel games. Bijna alles wat uit komt. Ten Tweede om dit goed te laten draaien heb je een dikke p4 2.8 met een flinke kaart nodig. Dat had de pu waarschijnlijk ook wel Ten Derde dit is een alpha en dus nog vollop in productie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Waarom brengen ze dan zo'n Beta/alpha hoe je het ook wil noemen uit. als je zo'n dikke vette P4 2.8 nodig hebt?? bijne geen mens die dat heeft,konden ze beter nog een paar maanden w88. P.s Zo kut is die PU niet,ben ook ene DIE-HARD Gamer en kan me er meestal wel in vinden dan. P.p.s ff een keer online UT2003en(instantgib dan,anders zuig ik enorm ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
omdat die alpha geleaked is, het was namelijk een E3 demo. Ati heeft het schijnbaar ergens online gezet en zo is het rondgegaan. En nee ik speel geen ut2003 want ik vind het nogal een zaad spel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
BF1942 of CS(zeug ik tegenwoordig zwaar in)dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waarom wachten? Ik vind t wel kicken dat je nou gewoon al n proefje krijgt voor geschoteld.. T draait niet super.. Maar t maakt je wel benieuwd naar hoe het er strax allemaal uit gaat zien! Ben blij dat ik nou al wat gezien heb, en af en toe al kan spelen.. |
|
hoe kun je nou een indruk van een spel krijgen als je het niet eens kan draaien,zelf op 640x480 loopt het nog voor geen meter. Hoe kan ik dan een indruk van een spel krijgen als ik 1 30 seconden moet w88 voordat ik 1 meter heb gelopen. zo krijg ik echt geen indruk van het spel alleen hoe het eruit ziet,maar daar heb ik niet echt tijd voor want ik ga geen uur w88 tot ik een level ben doorgelopen. ik blijf erbij ze hadden moeten w88 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bij mij draait ie behoorlijk goed eigenlijk.. Alleen na n uurtje ofzo geeft ie ineens op.. en gaat ie haperen.. dus ik heb n behoorlijke indruk kunnen krijgen |
|
wat voor systeem heb je dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Uuuh?? n behoorlijk goed systeem geloof ik.. k heb daar helemaal geen verstand van.. Maar n vriend van me vader heeft ooit es n computer voor ons in elkaar gezet.. en t resultaat is dus dat ik doom3 behoorlijk kan spelen |
|
hoeveel FPS haal je dan? p.s eigenschappen van deze computer ken je zien wat voor systeem je hebt [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 06-11-2002 11:59] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
weet ik nie!!! Laten we zeggen dat ie gewoon draait.. Allen dat de beesten en zombies n beetje blokkerig zijn.. En dat ie t na n uur opgeeft.. Okee... |
|
quote: Ik zit nou op school.. dus gaat n beetje moeilijk om te zien welk systeem ik heb.. Kijk vanavond wel effe.. |
|
Ik heb'm gister ook maar is geprobeerd, daar moet idd nog een helehoop aan gebeuren. Fps @ 1280x1024: 1 't Ziet er wel leuk uit, maar mijn verwachtingen waren hoger; viel dus best tegen. Moet nog een hoop aan gebeuren. Nee, geef mij maar UT2003 of NFS HP2 |
|
quote: ff UT2003 spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Heb geen internet op m'n eigen PC. Misschien in de toekomst |
|
k afgesproken kan ik je ff ownen wel instantgib he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
UT2003? come get some ontopic...Doom 3 is gruwelijk mooi |
|
MBMarduk: AMD 1800+/256MBDDR/TNT2-32MB Wishmaster1: AMD 1000/64MBSDR/GF2-64MB Wishmaster2: AMD 1700+/256MBSDR/GF3-??MB Rasputin: AMD1800+/256MBDDR/GF3Ti200 RaNk: AMD2000+/512MBDDR/GF4Ti4600 bazzio: P4-1800/256MBDDR/GF3Ti200 Trotz: AMD1200/384MBDDR/GF2GTS Dunne_Hein: Duron700@980/512MBSDR/GF1Quadro-64MB Rajackar: AMD1400/512MBSDR/GF3Ti200 Sargoth1: P4-1800/256MBDDR/GF3Ti200 Sargoth2: P3-450/256MBDDR/TNT2Ultra-32MB 0Tolerence: AMD950/768SDR/GF2Pro 64Mb Joeri: P4-2000/256MBDDR/GF4MX420 Dwaallicht: PIII-1000-256MBSDRAM-GF2GTS/PRO32MB Mr. Peecock: Pentium 90, 24 MB ram 800 MB harde schijf. |
|
quote: ik snap er geen zak van.. maar dit kan ik wel begrijpen dan.. Windows ME.. 128 MB RAM 2x 8,54 GB schijf.. nah... t zal wel.. [edit] nog wa kunne vinden 2x n scsi schijf.. 3D Prophet 2 MX Whatever whatever.. Hij draait Doom3 tenminste n beetje.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 06-11-2002 21:31] |
|
In ieder geval, het moge duidelijk zijn dat Doom 3 heerst. Ik heb een zojuist een paar levels gespeeld, in het donker, met de koptelefoon op, sjonge jonge wat een schrikeffecten in dat spel zeg, dikke heersch. Iets zegt me dat dit voor de komende drie jaar genoeg voor Webblaster Wim is . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |