|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: meer uitleg aub. Bazzio Attacks!!! |
|
SGI machines zijn absoluut niet ontworpen voor het renderen van games en zullen naar alle waarschijnlijkheid nog vele malen slechter presteren |
|
quote:SGI (Silicon Graphics Inc.) verzorgt de gerenderde special effects van zo'n beetje de hele televisiewereld. Ze leveren machines met een gigantische processorsnelheid en geheugencapaciteit. En inderdaad, ze zijn niet per definitie gemaakt om dit soort dingen on-the-fly te renderen, maar met de capaciteiten levert het een behoorlijke snelheid op t.o.v. een normale PC. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik blijf het me afvragen. Een Gloednieuwe Wildcat zou met spellen waarschijnlijk mijn gf3 niet eens aankunnen en dat terwijl er een prijskaartje van 3x een radeon 9700pro aanhangt. Die dingen zijn gewoon anders ontworpen. Maar een framebuffer van 128mb en nog eens 256mb texture geheugen is natuurlijk wel botergeil |
|
quote:Eeh jawel, maar dan heb je het nog steeds over de goedkopere machines I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hehe, hij is bijna klaar met unzippen dus ik ben heeeel ff weg Let the drooling begin |
|
Hmmz, nog steeds aan het downloaden. Gaat minder snel overdag. 34% nog 1:30 hr te gaan Bazzio Attacks!!! |
|
DAMN!!!! hij crasht |
|
Ik las ergens dat je de config file moet deleten. Deze wordt opnieuw gemaakt zodra je 't spel start, maar met wat betere default waarden. Ik denk niet dat het spel bij mij vet zal draaien. Ik zit nog met een P3-800 192MB RAM met GeForce3 Ti200 128MB. Maar ik herrinner me nog dat ik Quake1 draaide op mijn Pentium 133Mhz zonder 3D acceleratie en dat ik er ook helemaal wild van was. |
|
quote: helaas, werkte ook niet. Hij start nu wel in full screen maar crash nog steeds bij het laden van het 1e level |
|
quote: Ik dacht dat hij alleen in venster te spelen was? Bazzio Attacks!!! |
|
IMPORTANT: levels laden kan niet via new game, of whatever... dan crasht hij idd... open de console met ~ en typ: map e3/e3_1 (voor level 1) map e3/e3_2 (voor level 2) map e3/e3_3 (voor level.... psies) Fullscreen doet 't nu hier ook vetttte heersch! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-11-2002 16:58] |
|
DAMN HEERSCH ÜBERHEERSCH!!!! Dit is wel zoooooo verschrikkelijk mooi. EN fuckin' scary. Die bathroom scene bv. *RIL* Of het eind van dat tweede level, dat je dat enorme monster eerst alleen in de schaduw zit. *bibber bibber* Ik kan echt niet wachten tot ik hiervan de full version heb. |
|
Ja het ziet er veelbelovend uit. Die monsters zijn echt goed gedaan, alles eigenlijk. En het loopt zo slecht nog niet. Ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat maar dat zal nog wel een poosje duren... |
|
quote: nou hier valt ie af en toe echt terug tot 2 - 3 Frames . voor een lekker scary effect moet je ff flashlight intikken. ook dat is nog niet af maar wel erg cool |
|
jezus nou het is echt niet te spelen bij mij. ik krijg 7fps gemiddeld. Dat werkt echt niet, ziet er allemaal leuk uit, maar ik wacht nog wel ff "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe, met F1 tot en met F12 kan je ook nog gekke dingen doen kwam ik net achter.. try it! |
|
Wel gaaf, maar kan die resolutie niet hoger dan 640x480? Options kan ik niets mee doen. Bazzio Attacks!!! |
|
hoger?! asjeblieft, kan die ook lager!!! als ie maar niet flipt! maaarehhh... F1-F12 , try it! |
|
quote: Kan, moet je de doomconfig.cfg editen. r_mode=5 (1024*768) ff spitten in die cfg en dat zie je het staan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: lager kan dus niet ? |
|
Enig idee wat voor framerates ik kan verwachten met dat P3-800 192MB GeForce3 Ti200 kreng van mij? |
|
Ik kan het amper spelen met mn duro 980, 512 mb sdram en gf1 64mb ddr. Jouw videokaart is beter maar je hebt weer erg weinig ram. Ik denk dus dat je het ook amper kan spelen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: draait voor geen meter, dat kan ik je nu al melden. Je hebt namelijk een goeie CPU nodig anders is het niks. En je set de resolutie lager door de r_mode naar 4 of 3 te zetten (resp. 800*600 en 640*480) "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |