|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: muhahahah, euh om je vraag te beantwoorden. Nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik ben nieuwschierig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Doom3 kan ik niet langer dan een half uur spelen, anders kan ik niet meer slapen, hehe. A narrow view sees better. |
|
Ga dan maar weer met je L spelen. Bazzio Attacks!!! |
|
Echt een gaaf spel, ook al naait ie hem af en toe vast (grmbl). Als ik ooit nog eens tijd heb ga ik proberen eens wat verder te komen (ik ben een slechte gamer). |
|
quote: Daarmee snij ik me altijd in mijn vingers, met die kleine stukjes A narrow view sees better. |
|
Dan is er maar één oplossing: Bazzio Attacks!!! |
|
ik weet niet of die al gepost is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe, dat zijn er niet genoeg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
idkfa ! Suck my piss |
|
idspispopd Smashing Pumpkins Into Small Pieces Of Putrid Debris Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
What he said... Suck my piss |
|
Ik zit pas bij de apha labs. Das vast nog niet ver. Oud Vuil. |
|
mwah... als je net een kwartier bezig bent.. |
|
quote: Nee dus.... Ah, dat gaat weer lang duren. HEERSCH! Oud Vuil. |
|
Ik schiet ook echt niet op met dat spel. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Net weer gedoomed en ik ben me weer 2X te pletter geschrokken. DAMN! Wat een heerschspel. Maar ik heb 'm uit gezet, het werd me te veel. Oud Vuil. |
|
hahaha. ik heb het eerlijkgezegd een beetje gehad met DoomIII. Ik ben nog helemaal niet ver, maar het geheel is me nu iets te veel gaan vervelen. Ik wacht dan ook ongeduldig op Half Life 2... |
|
quote: Haha. ik ken het. Wat zijn we eigenlijk een zooi mietjes. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ach, ik doe jaren over een game. Tussen neus en lippen door ben ik nog steeds stiekem bezig met unreal 1. Oud Vuil. |
|
Zie ik het over het hoofd, of wordt er niet veel gesproken over FarCry? |
|
quote: Ja, nou ja, ik moet natuurlijk een beetje aan m'n hart denken. Wel opvallend, dat games tegenwoordig enger zijn dan de horrorfilms van tegenwoordig. imo. Oud Vuil. |
|
quote: Die trok m'n game pc niet echt. Ik heb 'em hier wel ergens liggen. Oud Vuil. |
|
quote:en doom3 wel ?? ... bij mij loopt farcry beter als doom3 |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |