IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom 3 demo Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-11-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik denk dat ik het maar bij de screenshots hou, dat kan m'n peecee net aan.

Oud Vuil.

Mutation
Mentation
Usericon van Mutation
Posted 04-11-2002 22:38 by Mutation Wijzig reactieProfiel van MutationQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Dat het voor geen meter zal draaien, snap ik. Maar hoe erg zou de schade zijn, vraag ik me af. Kan ik wel een beetje genieten van al dat moois? Het hoeft niet speelbaar te zijn, maar ik wil mooie plaatjes kijken.

Aan de andere kant snap ik niet helemaal waarom het zo CPU-intensive is. Al die leuke geintjes als bump-mapping, skeletal animations en dynamic lighting worden toch allemaal door de videokaart (GeForce3+) afgehandeld?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2002 22:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pff moeilijk doen en .cfg files editen en shit... ik wacht wel op de demo.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2002 22:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zou je denken ja, maar het is heel cpu intensief. Je moet een flinke P4 of AMD hebben om het enigzins speelbaar te laten draaien. Anders is het in jou geval frames tellen, 4 a 5 fps ofzo.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 04-11-2002 23:01 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hoe zou t draaien op n AMD Athlon 1600?
geforce 2 dacht ik...

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2002 23:06 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:01 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
geforce 2 dacht ik...
Ik geef je weinig kans

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 04-11-2002 23:06 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 4 november 2002 22:33 schreef 0Tolerence het volgende:
draait voor geen meter, dat kan ik je nu al melden. Je hebt namelijk een goeie CPU nodig anders is het niks.

En je set de resolutie lager door de r_mode naar 4 of 3 te zetten (resp. 800*600 en 640*480)

die staat bij mij automatisch al op 3.... 2 of 1 kan zeker niet?

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-11-2002 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 november 2002 23:01 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
geforce 2 dacht ik...

ook niet best denk'k.

vergeet niet dat dit weer de nieuwe standaard word qua engine voor andere aankomende spellen. je zult het nieuwste van het nieuwste moeten hebben, als het spel uiteindelijk uit is, wil je alle features kunnen beleven.

eiiiiigenlijk ben ik nog meer benieuwd naar de nieuwe unreal single player.

unreal blijft toch cooler.

Oud Vuil.

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2002 23:08 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 16:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk dat de engine nog wel zal worden bijgeschaafd dan. Als het op zo'n bak als de jouwe niet lekker draait is er iets goed mis.
Doom 3 zal pas lekker gaan draaien op een p4 2,5 met gf 5 en minimaal 512 ddr ram.. dat zijn iig de verwachtingen. en volgens mij gaan die uitkomen. kan ook niet veel anders met zo'n hoog detail level.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2002 23:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:08 schreef Ares het volgende:
Doom 3 zal pas lekker gaan draaien op een p4 2,5 met gf 5 en minimaal 512 ddr ram.. dat zijn iig de verwachtingen. en volgens mij gaan die uitkomen. kan ook niet veel anders met zo'n hoog detail level.

Belachelijk, hebben ze een deal met PC fabrikanten of zo?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2002 23:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:06 schreef Wishmaster het volgende:
die staat bij mij automatisch al op 3.... 2 of 1 kan zeker niet?

probeer het zou ik zeggen, ik zou het niet weten.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2002 23:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:

ATi o.a. en nvidia waarschijnlijk ook wel.
Het is ook 1 van de ATi mensen die de alpha hebben geleaked onbedoeld

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-11-2002 23:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:

tuuurlijk worden er contacten onderhouden. willen ze een beetje op 1 lijn zitten met de ontwikkelingen van videokaarten en wat er in een game komt.

zouden "ze" ook eens een onderzoek naar fraude naar moeten doen.

Oud Vuil.

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2002 23:17 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Zo ik ook gaan denken, maar je moet wat als je tegenwoordig het uiterste uit het uiterste wilt halen.
Maar volgens mij werken alle soft- en hardware bedrijven samen, ze houden alle hoog, en ontwikkelen software die alleen op de high-end systemen lekker draaien. Wat als gevolg heeft dat als je het lekker wilt kunnen spelen, veel neer moet gaan leggen voor de nodige hardware. En ga maar door. Als ze zouden willen zouden er al 10GigaHz pc's in de winkels liggen.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-11-2002 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 november 2002 23:17 schreef Ares het volgende:
Als ze zouden willen zouden er al 10GigaHz pc's in de winkels liggen.

welnee, rustig heel veel processor's er tussen verkopen, money, money, money.

Oud Vuil.

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2002 23:21 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:19 schreef webblaster wim het volgende:
welnee, rustig heel veel processor's er tussen verkopen, money, money, money.
Precies... ergens wel logisch als je doel geldverdienen is... maar voor de consument erg ongunstig.

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 04-11-2002 23:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

3+ GHz binnekort al tekoop 5+ GHz wordt al getest bij intel.

De demo is idd erg strak, wel denk ik dat de Final release veel beter zal lopen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2002 23:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:17 schreef Ares het volgende:
Zo ik ook gaan denken, maar je moet wat als je tegenwoordig het uiterste uit het uiterste wilt halen.
Maar volgens mij werken alle soft- en hardware bedrijven samen, ze houden alle hoog, en ontwikkelen software die alleen op de high-end systemen lekker draaien. Wat als gevolg heeft dat als je het lekker wilt kunnen spelen, veel neer moet gaan leggen voor de nodige hardware. En ga maar door. Als ze zouden willen zouden er al 10GigaHz pc's in de winkels liggen.

Dat betwijfel ik ten zeerste, de technologie om dat te maken en het uberhaupt rendabel voor hun te maken is nog niet voor handen

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 04-11-2002 23:30 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 4 november 2002 23:10 schreef 0Tolerence het volgende:
probeer het zou ik zeggen, ik zou het niet weten.

hij ziet er alleen brakker uit... loopt even slecht... maar je kan em dus wel op 1 zetten..

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 04-11-2002 23:34 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

wihaa... kheb me pa weten te overtuigen dat onze pc's te zwak zijn.... aangezien hij een graphic freak is, net als zijn zoontje gaan we binnenkort maar weer es 2 leuke pctjes in mekaar steken

linknl
Usericon van linknl
Posted 04-11-2002 23:36 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:34 schreef Wishmaster het volgende:
wihaa... kheb me pa weten te overtuigen dat onze pc's te zwak zijn.... aangezien hij een graphic freak is, net als zijn zoontje gaan we binnenkort maar weer es 2 leuke pctjes in mekaar steken

kan ik die pa van je niet effe lenen?

Ares
Usericon van Ares
Posted 04-11-2002 23:40 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:23 schreef linknl het volgende:
3+ GHz binnekort al tekoop 5+ GHz wordt al getest bij intel.

De demo is idd erg strak, wel denk ik dat de Final release veel beter zal lopen.

10GHz is al in gebruik bij softwarebedrijven.....

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 04-11-2002 23:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 november 2002 23:40 schreef Ares het volgende:

dus daar moet je werken.

Oud Vuil.

linknl
Usericon van linknl
Posted 04-11-2002 23:43 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 23:40 schreef Ares het volgende:

hehehe maar niet op normale Desktop computers.

Mutation
Mentation
Usericon van Mutation
Posted 04-11-2002 23:53 by Mutation Wijzig reactieProfiel van MutationQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Haha, wat een onzin over GHz'en. Weet je wat voor een fucking hitte dat opwekt!? Daarnaast is GHz al lang niet meer bepalend voor de snelheid van je processor. AMD is wat architectuur betreft superieur aan Intel.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com