![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat ik het maar bij de screenshots hou, dat kan m'n peecee net aan. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Pff moeilijk doen en .cfg files editen en shit... ik wacht wel op de demo. ![]() |
|
zou je denken ja, maar het is heel cpu intensief. Je moet een flinke P4 of AMD hebben om het enigzins speelbaar te laten draaien. Anders is het in jou geval frames tellen, 4 a 5 fps ofzo. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
hoe zou t draaien op n AMD Athlon 1600? geforce 2 dacht ik... ![]() |
|
quote:Ik geef je weinig kans ![]() |
|
quote: die staat bij mij automatisch al op 3.... 2 of 1 kan zeker niet? ![]() |
|
quote: ook niet best denk'k. vergeet niet dat dit weer de nieuwe standaard word qua engine voor andere aankomende spellen. je zult het nieuwste van het nieuwste moeten hebben, als het spel uiteindelijk uit is, wil je alle features kunnen beleven. ![]() eiiiiigenlijk ben ik nog meer benieuwd naar de nieuwe unreal single player. unreal blijft toch cooler. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Doom 3 zal pas lekker gaan draaien op een p4 2,5 met gf 5 en minimaal 512 ddr ram.. dat zijn iig de verwachtingen. en volgens mij gaan die uitkomen. kan ook niet veel anders met zo'n hoog detail level. ![]() |
|
quote: Belachelijk, hebben ze een deal met PC fabrikanten of zo? ![]() |
|
quote: probeer het zou ik zeggen, ik zou het niet weten. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ATi o.a. en nvidia waarschijnlijk ook wel. Het is ook 1 van de ATi mensen die de alpha hebben geleaked onbedoeld "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: tuuurlijk worden er contacten onderhouden. willen ze een beetje op 1 lijn zitten met de ontwikkelingen van videokaarten en wat er in een game komt. zouden "ze" ook eens een onderzoek naar fraude naar moeten doen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Zo ik ook gaan denken, maar je moet wat als je tegenwoordig het uiterste uit het uiterste wilt halen. Maar volgens mij werken alle soft- en hardware bedrijven samen, ze houden alle hoog, en ontwikkelen software die alleen op de high-end systemen lekker draaien. Wat als gevolg heeft dat als je het lekker wilt kunnen spelen, veel neer moet gaan leggen voor de nodige hardware. En ga maar door. Als ze zouden willen zouden er al 10GigaHz pc's in de winkels liggen. ![]() |
|
quote: welnee, rustig heel veel processor's er tussen verkopen, money, money, money. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Precies... ergens wel logisch als je doel geldverdienen is... maar voor de consument erg ongunstig. ![]() |
|
3+ GHz binnekort al tekoop 5+ GHz wordt al getest bij intel. De demo is idd erg strak, wel denk ik dat de Final release veel beter zal lopen. ![]() |
|
quote: Dat betwijfel ik ten zeerste, de technologie om dat te maken en het uberhaupt rendabel voor hun te maken is nog niet voor handen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: hij ziet er alleen brakker uit... loopt even slecht... ![]() ![]() |
|
wihaa... kheb me pa weten te overtuigen dat onze pc's te zwak zijn.... aangezien hij een graphic freak is, net als zijn zoontje ![]() ![]() ![]() |
|
quote: kan ik die pa van je niet effe lenen? ![]() |
|
quote:10GHz is al in gebruik bij softwarebedrijven..... ![]() |
|
quote: dus daar moet je werken. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: hehehe maar niet op normale Desktop computers. ![]() |
|
Haha, wat een onzin over GHz'en. Weet je wat voor een fucking hitte dat opwekt!? Daarnaast is GHz al lang niet meer bepalend voor de snelheid van je processor. AMD is wat architectuur betreft superieur aan Intel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |