|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
aaaaaaaah dit spel moet ik hebben.....+nieuwe pc eigenlijk Suck my piss |
|
bedenk wel dat het een alpha is, dus nog steeds vollop in de code fase. Optimalisaties komen vaak in een later stadium en in beta "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja het is wel een alpha versie he, nog niet helemaal af dus. Kan een reden zijn voor het schokken.... |
|
Alle beta's lekken tegenwoordig ook jezus....je voelt je als ontwikkelaar best genaaid dan. Maargoed, beter voor ons weer he "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: jeuzes ... dat is inderdaad wel heel overdreven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja klopt.. was met UT2003 ook, die demo daarvan draaide ook kut, en het hele spel draaide gewoon helemaal perfect toen ie officieel uit was met0l! |
|
De demo van UT2k3 vlamde op mijn pv... Bijna iedereen begint al over die fps van D3. Nog ff w88 hoop ik... Misschien brengen ze wel een patch uit. Heh... |
|
Jaja, patch voor een alpha "lek-release" |
|
Ik hoop voor je dat je de grap door het... Heh. |
|
quote: wahahah ik kan hem al krijgen(Gekopierd) Metal heerst |
|
quote: Ja ik moet ook een nieuwe pc ach ja ff aan ons pap zijn kop zeuren Metal heerst |
|
Misschien dat 'ie op 320x200 draait op me TNT2 ;f |
|
En nu uppen naar een "bepaalde" server graag. |
|
Daar was hij mee begonnen maar ineens was de (gedeeltelijke) upload foetsie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wat een heaumeau! |
|
quote: dankoe dat uppen gaat hier voor geen kont, ik zal em nog ens aan zetten, maar kheb al 3 keer opnieuw moeten beginnen |
|
Hangt er vanaf wat je gebruikt. een goeie FTP progje doet auto-resumen enzo. Trouwens, download MD5SUM: http://www.etree.org/md5com.html het is een zgn. checksum programma. Als je dit typt: md5sum <bestandje_hier> ENTER Krijg je een uniek hexadecimaal cijfer (Bijv. 9afdbe5ba90545be7ae02796d6f441c6) waarmee de rest van de mensen ook makkelijk kan controleren of de upload/download goed is gegaan. (Zou best kut zijn om dat dit CORRUPT up te loaden ofnie??) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-11-2002 9:39] |
|
kheb nu WS_ftp pro.. kijken wat die doet hij zit ondertussen op 22 % vanavond/middag zal hij klaar zijn.. |
|
*kick* lees mijn ge-editte post. |
|
Hahaha, Doom 3. Die heb ik al lang uitgespeeld . Was alleen een erg blije parodie op doom. De hoofdpersoon was een mr. smilie, en die moest dan op bijvoorbeeld Power Rangers schieten. Wapens waren o.a. een kippenlauncher (gelijk aan de rocketlauncher) en een kip die een erg gevaarlijk explosief ei lanceerde als je die aan de poten trok (gelijk aan wapen #7 bij Doom 2). |
|
Bruut hoor, het loopt alleen bije niemand en je moet alles via de console doen. Wel super mooie gfx en monstersch. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote:Niet alleen dat, het spel staat gepland voor over 6 tot 12 maanden... dan is de hardware die beschikbaar is ook al een stuk verder gevorderd. Als de ontwikkelaars namelijk op bestaande capaciteit zouden ontwikkelen zou het spel hopeloos verouderd zijn als ze het (meestal een jaar of drie later) uitbrengen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Vraag me alleen dan af wat die jongens voor hardware gebruiken. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik hoef het geloof ik al nieteens te proberen op mijn p3 650mhz, 256mb ram, geforce2 64mb? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |