|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.metal-archives.com/bands/Blood_Incantation/3540368063 Deze band gaat 19 augustus eindelijk haar debuutplaat uitbrengen. Zware, eerie en authentiek klinkende death metal. Hier te bestellen: https://darkdescentrecords.bandcamp.com/album/starspawn Ep van vorig jaar: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2016 1:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zal hoog eindigen in de userlist denkk signature |
|
Zeker, en er zijn al zoveel toffe death metal platen uitgekomen dit jaar. Leuk dat deze band ook al bij de tips stond: quote: Binnenkort moeten deze lui dan maar eens in de buurt komen optreden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt goed ja! |
|
Het nieuwe album van Blood Incantation - Starspawn is te beluisteren op onderstaande link. https://darkdescentrecords.bandcamp.com/album/starspawn Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik heb Starspawn net gekocht op CD. Heel het artwork is zo ontzettend old school. Ook een leuke knipoog naar Carcass in het boekje door de gitaarsolo's een aparte naam te geven. De productie van deze plaat is zo'n ongelofelijke verademing ten opzichte van het gros van de huidige metalplaten. Na meerdere luisterbeurten hoor ik nu steeds meer wat voor een heerlijke fretloze baslijnen er worden gespeeld. |
|
Dit is lekker, zit ook een zeker Morbus Crohn vibe bij. DEATH FUCKING METAL |
|
zeer goede band, volgde hun al even alle wat ze tot nu toe hebben gereleased is van hoge kwaliteit alles voor de album wat meer direct fins qua geluid. |
|
Een drumvideo van de opnamesessies van Vitrification of Blood (Part 1): In maart/april 2017 zal de band voor het eerst in Europa gaan toeren, samen met Cruciamentum, boekers kunnen nu reageren. Ik hoop op een optreden in Nederland, het liefste in Tilburg (Little Devil/Extase). |
|
ik vraag me af wanneer we een dark descent tour nou eens gaan krijgen. |
|
Brute band. TUFKAM approved !! TUFKAM |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een gitarist die Paul Riedel heet huuhuh When your people matter, menstrual health matters |
|
De nieuwe plaat komt eraan! Hidden History of the Human Race verschijnt op 22 november via Century Media (in Europa, nog steeds Dark Descent in de VS). De verwachtingen zijn behoorlijk hoog, Starspawn is een van mijn favoriete deathmetalplaten allertijden geworden. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeer goed nieuws! |
|
|
|
Nieuwe is gelekt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
Zou het aan 2001: A Space Odyssey te danken zijn dat oer-deathmetalbands ruimtereferenties gebruiken (zoals Tomb Mold ook)? Hierbij denk ik specifiek aan de koppeling van akte 1 en akte 3 van de film. #dtv #waanwijselijk [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-10-2019 14:19] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Waanzinnig vette track weer. Dit soort "retroprogressieve" deathmetal bevalt me enorm. De invloeden van Morbid Angel en latere Death druipen er van af, maar je hoort ook overduidelijk iets nieuws en fris dat onmiskenbaar Blood Incantation is. Ze hebben echt een herkenbaar geluid. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-11-2019 17:12] |
|
Ik heb het album vandaag binnen gekregen op LP plus CD. Wat een fantastische hoes, prachtige gatefold en gevoel voor detail in de gehele presentatie. Het ''booklet'' bevat zelfs een boekenlijst die de band aanraadt om te lezen. Na Starspawn lagen de verwachtingen torenhoog, maar Hidden History of the Human Race is een meesterlijke tweede plaat geworden. Hij bouwt op de sound van Starspawn, maar is nog dynamischer en ambitieuzer geworden. De flow van het album is perfect: de plaat opent met het riff-festijn dat Slave Species of the Gods heet, in The Giza Power Plant komen steeds meer de mysterieuze psychedelische doompassages naar voren om daarna in Inner Paths (To Outer Space) nog voor Blood Incantation onbekende dromerige progterritoria te verkennen met aan het eind een uitbarsting die de achttien minuten durende mastodont genaamd Awakening from the Dream of Existence to the Multidimensional Nature of Our Reality (Mirror of the Soul) aankondigt. De gehele plaat bouwt naar dit magistrale werk op. Riffs worden naadloos in elkaar verweven en geschakeld, met een momentum waar je U tegen zegt. Het einde is kippenvelmateriaal: bloedmooie melancholische doom met gevoelig soleerwerk en een parel van een akoestische gitaarepiloog. Plaat van het jaar? Ik denk het wel. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-11-2019 19:52] |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Geweldige plaat ja. Beetje kort alleen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |