|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi omschreven en ben het eens. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
voor mensen die al naar kosmische musik luisteren niet heel bijzonder misschien maar degelijk is het wel. Niet slecht voor een death metal band. |
|
Drum cams: |
|
Blood Incantation mocht struinen bij Amoeba (een gigantische (platen)zaak in de VS). Gave en zeer gevarieerde selectie, met veel platen die ik nog niet ken en zeker eens ga checken: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-12-2022 16:17] |
|
Van de "single" Luminescent Bridge. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Gaaf nummer. De andere ambient track. Aardig. De 12" kost 20 euro...en dat voor 1 nummer die ik gaaf vind. Dat doe ik dus niet. Maar waarom niet een hele nieuwe death metal plaat? Jammer. bub |
|
Heel tof en interessant allebei The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Godver, wat goed! Het klinkt als een soundtrack van een film over een ruimteschip wat op hol geslagen is en uiteindelijk met geen leven meer aan boord doelloos door de ruimte schiet. Dat einde is episch. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-09-2023 19:23] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mooi omschreven! |
|
https://pitchfork.com/news/blood-incantation-announce-new-album-absolute-elsewhere/ Met o.a. Thorsten Quaeschning (Tangerine Dream) en het is gebaseerd op een prog/space rock-album dat op de boeken van Von Däniken is gebaseerd. KAN NIET mISGAAN11 "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Benieuwd! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nog twee weken. Dermate psiked dat dit alleen maar tot de deceptie van het jaar kan uitdraaien. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dik stuk Floyd in Tablet II. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fantastisch! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Jaarlijst, sowieso. De metal is goed, de elektro/kraut loopt er goed door, alles staat als een huis. Zo goed gespeeld ook, zonder flashy bullshit. edit: productie lijkt wat moderner dan eerder? Niet per se een waardeoordeel. Qua stijlen nog een stuk breder dan ze eerst deden, maar het blijft coherent. Exemplarisch ook dat ze de eerste helft (?) van het album als een video/single uitbrengen. Snap het sowieso nog niet, meer luisteren! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-09-2024 13:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo dit wordt wel echt heel goed ontvangen he? Ook mensen die ik amper nog op uitspraken/meningen over metal heb kunnen betrappen de afgelopen 15 jaar hebben het erover. Misschien zet ik het zelf ook ooit nog wel eens op. Winter is coming |
|
Niet dat het boeit, maar ik snap niet dat dit zoveel bekijks krijgt. Ik hoor niks nieuws, ook geen wauw-factor of zoiets, niks bijzonders en vooral nogal doorsnee. En die clip dan, daar worden andere bands om uitgelachen. Meestal zeg ik liever niks, als het niet mijn ding is, maar deze jeukte te hard. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb de clip niet gekeken, alleen geluisterd. Beeld erbij vind ik enorm afleiden. Maar goed dus dat ik niet gekeken heb. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Ik voel me aangevallen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De clip afgelopen weekend bekeken. Ik werd er ook niet echt warm van. En de muziek op zich beviel mij deze keer ook niet zoals ik gewoon ben bij deze heren. Vond het metal nummer van hun laatste EP veel sterker eigenlijk. |
|
Ik vind het wel erg knap hoe ze de grenzen verleggen, het klinkt een beetje alsof Pink Floyd de death metal-tour op gaat. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ga weg, echt niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Voorspelbare clownerij dit, maar goed.. ik zal maar happen. Anders is het ook niet leuk. Ik moet zeggen dat het kwartje bij mij pas écht viel toen ik de heren afgelopen Roadburn live zag (het death metal-optreden wel te verstaan). Wat was dat fenomenaal! Hét optreden van het gehele festival. En dat zegt wat! Daarvoor vond ik het gewoon goede, adequate death metal. Tikje technisch, vleugje bruut. Door de bank genomen luister ik eigenlijk niet zo veel death metal. Maar tegenwoordig met flinke regelmaat Blood Incantation (en Ulcerate). Een oppervlakkige luisterbeurt weet Blood Incantation inderdaad niet te doen ontstijgen aan de hogere regionen van het genre. Het zit hem in de details en subtiliteiten. Space death metal kennen we natuurlijk al; voornamelijk van Nocturnus (A.D.). Maar die doen het minder subtiel dan Blood Incantation op hun voorgaande schijven. Met een overdaad aan keys'. Op een goede manier. Begrijp me niet verkeerd. Zeker het debuut van Nocturnus is geweldig. Maar verder ken ik eigenlijk geen bands die dit op een goede, overtuigende manier brengen. Derhalve ben ik wel benieuwd welke bands ik moet beluisteren om bij Blood Incantation niets nieuws te horen. Zeker qua wat op deze nieuwe schijf brengen. Ik heb de Tablet-nummers pas één keer gehoord, en het tweede deel van het album nog geheel niet, maar ik ben zwaar onder de indruk. Dit gaat waarschijnlijk wel het nummer 1-album van het jaar worden. Die hybride van kraut rock met death metal, waar heb jij dat dan eerder gehoord? De clip overigens niet bekeken. Zie direct aan de still al dat dat drie keer niets en van een beschamend niveau is. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |