IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Blood Incantation (death metal) Vorige pagina
Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 16-01-2025 22:39 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2025 10:07 schreef SimsalaWim het volgende:
Als ik het goed heb kan je niet casten met Firefox dus dat. Das jammer, maar so be it.

Edit. Vaag staat me ook bij dat je reclameloos youtube kan kijken op de browser van brave.

Jups, Brave heeft standaard een adblocker ingebouwd. Ben vorig jaar overgestapt op Brave. Gebruikte daarvoor Opera, maar dat is jaren geleden overgenomen door Chinezen en het gebruik daarvan hield toch wel veiligheidsrisico's in als ik er zo over aan het lezen was.
Had op Opera ook problemen met UBlock Origin, als in dat ik meldingen kreeg van YouTube dat ik een adblocker gebruikte, wat ook weer (korte) wachttijden opleverde voor ik iets kon afspelen.

Op smartphone gebruik ik NewPipe en op smart-tv SmartTube. Werkt allebei verrassend goed

Overigens zeer content van Brave!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-01-2025 22:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2025 0:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat vind je ervan?
Leuk hoor.Ik ben er wel fan van. Al snap ik de kritiek in dit topic ook wel. Gelukkig houd ik ook van de The Dillinger Escape Plan, dat scheelt. Ik vind het geluid wel iets te helder. Het had van mij iets meer jaren 70 doffer gemogen. Het ambient werk en de laatste EP trek ik ook goed. Daarvoor moet ik me nog in verdiepen. Al heugt het mij wel dat er voor die plaat met die alien ook al wat hype was.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 17-01-2025 23:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Doffer is toffer, soms. Ik begrijp wat je bedoelt.

Vroeger ging ik pielen aan mn equalizer.

Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-01-2025 23:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Mijn tweedehands South of heavenplaatklinkt beter dan de remastercd.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com