|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wie maakt de Reign in Blood opmerking? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pimmie... Traaaaash Taaaaaalk. |
|
Wauw, het doet me nog het meest denken aan de oudere Vital Remains.. om precies te zijn Forever Underground Ik ben echt al jaren det-moe, maar dit klinkt wel, ga ik vaker opzetten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
twintig jaar geleden was ik helemaal wild geworden van die teksten ook nog eens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Briljant jaarlijstmateriaal idd. quote: Slechts het simpele Vital Remains? Toffe plaat, Forever underground, maar de invloeden zijn legio. Zo hoor ik er ook Death invloeden ten tijde van TSOP en Chthe'illist invloeden in terug. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die Death invloeden hoor ik ook, lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze zijn vooral wat meer de Timeghoul kant opgegaan ten op zichte van Finse death metal maar goed ze zijn al langer meer die richting op aan het gaan. Hun materiaal van voor hun 1ste album is het meest zoals Demigod, Demilich etc. |
|
Deze plaat is echt ijzersterk. Lijstjeskandidaat . "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
In ieder geval al geboekt op Metal Méan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Zo! Dit is erg gaaf. Morbid Angel, natuurlijk. Die Death dingetjes hoorde ik op een gegeven moment ook, maar ik hoor toch vooral MA. De zang doet me dan weer erg denken aan Pan.Thy.monium. Sterk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Klasse! Dan wordt de allerlaatste editie van Metal Mean sowieso met Triumph of Death en Bölzer al eentje om in te lijsten. |
|
Laatste ja? |
|
Fantastische liveregistratie, Hidden History... en Starspawn in zijn volledigheid achter elkaar. |
|
Afgelopen nacht eens geluisterd naar 'Hidden History of the Human Race'. Deze plaat wordt alom geprezen, maar persoonlijk vond ik hun debuutplaat toch sterker. Niet alleen qua productie, maar ook qua songwriting. Niet dat ik deze nieuwe plaat slecht vind, zeker niet, maar hun eerste plaat vind ik gewoon nog een niveautje hoger |
|
Morgen om 20:00 speelt de band Hidden History of the Human Race live. Te bekijken via YouTube: |
|
Dat word kijken. bub |
|
Nou, dat valt eigenlijk toch wat tegen. Je kan beter de lp / cd opzetten. Het beeld is kut en voegt eigenlijk niets toe en het geluid is op lp / cd toch ook beter. Dan deed een Oranssi Pazuzu het toch een stuk beter een tijdje geleden. bub |
|
Ik vond het anders erg gaaf. Het gevoel alsof je een oude VHS aan het kijken bent vind ik compleet bij Blood Incantation passen en ze zijn live echt ontzettend goed. |
|
De muziek staat me niet persoonlijk maar de gig was zeer goed! TW |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind het echt rond uit slecht hier om eerlijk te zijn... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nieuw (ambient) album is vandaag uitgekomen. Als ik een keer niet in slaap kan komen dan weet ik wat ik op moet zetten |
|
Ik had de lp blind in de pre-order totdat ik dus las dat dit een ambient plaat zou zijn. Gelukkig de pre-order geannuleerd. Toch had ik stiekem gehoopt dat er toch nog wat death metal te horen was op die ambient plaat. Aldus de eerste recensie die ik had gelezen: Nee, totaal niet. Niet eens metal. De band zei het natuurlijk al. https://www.angrymetalguy.com/blood-incantation-timewave-zero-review/?fbclid=IwAR0HUjLPV3IbyISSzu1EgiVHlWlFfjmYcFTB6A3Pldl4hGpNI1bo7ABBVgk Ik sla deze over. bub |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |