|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Echte knallers, maar het kan niet tippen aan klassiekers als "We gaan weer feesten" van Zanger Pedro. |
|
Ben ook al een tijdje fan. Check die airgitaarsolo (vanaf 2:10) op hun nieuwste hit dan ... hoe de hazen lopen ... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 15-04-2017 23:26] |
|
quote:Klinkt als een vSTi die gitaar When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Even normaal doen! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ze gaan stoppen. Ben kan het succes niet meer aan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Aktion T4 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Bron?? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Bron??!! En wat bedoelt ie met 'naar mijn hoofd geslingerd'? Nee, vast geen bierglazen ND. Jammer voor die gasten man. When your people matter, menstrual health matters |
|
Facebook. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Beter dood dan rood, sukkel. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
"Wel blijf ik in mijn achterhoofd onthouden dat ik altijd nog wel een bekende Nederlander blijf." Lol! Ik weet niet eens wie er nou ben en wie er ruurd is(was). Dus dat zal allemaal wel reuze meevallen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De comments op Dumpert en Youtube waren niet mals. EditieNL vond het daarna nodig een item over ze te maken waarin ze werden neergezet als "uitlachartiesten". En de vraag of ze niet tegen zichzelf beschermd moesten worden aangezien ze allebei een beperking hebben. Ik vermoed dat toen het kwartje viel bij Ben. Bron: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/ben-en-ruurd-stoppen-er-mee-genoten-van-het-succes-maar-het-wordt-te-veel Op zich jammer want ik vind het oprecht toffe gasten. Deden ondanks hun handicap, vol enthousiasme lekker hun eigen ding. En ja ik moest ook wel eens om ze lachen, dat geef ik toe. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-06-2017 22:14] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: :') :') Waarschijnlijk opmerkingen dat ie anderen gigantisch onsuccesvol na probeert te doen. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ja ik vermoede al zo iets, van die comments. Mensen doen echt zo fucking lelijk, en het lijkt wel alsof de anonimiteit van intersnert het verleidelijker maakt. Jammer. Want idd vond het oprecht toffe gasten. Eigenlijk, gezien hun handicap, waren ze héél erg goed. Vol in hun potentiaal gegaan. Triest dat mensen zo naar zijn, echt. Dumpert is ook maar een vergaarbak van gefrustreerde kantoorsukkels die bang zijn voor de wereld, maar ik betwijfel of Ben en Ruurd dat perspectief kunnen zien When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat vind ik dus ook. Je kunt zeggen wat je wil, die nummers bleven wel meteen in je kop hangen. Dit was gewoon hun ding. Twee authentieke jongens die precies doen waar ze zin in hebben, blijkbaar moet daar op in gehakt en op neergekeken worden. Jammer ook dat de media vervolgens deze insteek heeft gekozen. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-06-2017 12:22] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zeker, helemaal met je eens. Wat een teringmongool (pun maybe intended) als je daarop gaat inhakken, vanaf je veilige pctjes. Bah. Ik wens ze iig alles goed toe. Ben ook benieuwd naar de metalband van Ruurd When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hij kan een aardig potje grunten en screamen. Grappig ook hoe ie daarna weer heel schattig "doei" zegt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Aktion T4 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ach, beetje geforceerd balanceren op de rand van aanstootgevend en grappig is ook zo 2016... When your people matter, menstrual health matters |
|
Bailar, bailar is lekker catchy |
|
signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |