|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: The voice of Europe heeft zo nochtans een mooie cent verdiend tijdens zijn leven. Vraag is natuurlijk wel of die jongens er iets aan overhouden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Volgens mij was den Eddy wel een hele slimme handelaar. Hij had natuurlijk ook het voordeel dat hij als marktkramer was geboren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik denk dat Eddy Wally een stuk slimmer was dan hij overkwam. |
|
Een aparte was het wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oeh! Een Ben & Ruurd topic! Eindelijk waardering en ruimte op dit forum voor de échte palingsound! En om toch nog even on topic af te sluiten: Is hier eigenlijk al een topic voor? |
|
Verdorie! Deze topper helemaal vergeten: Even opletten de eerste paar seconde. Marlous: "Hou eens op man. Nee, je moet een keer naar mij luisteren!" *Hangt telefoon op* Dat is toch ronduit briljant? |
|
|
|
quote: Dat vroeg ik me in het zanger Rinus topic ook al af en hier net zo. En in principe is hier toch het Nederlandstalige muziek topic voor? Voor al die andere clipjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Graag ja When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou ja, van mij mogen zanger bob en ben en ruurd daar ook wel naartoe, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan hoef je maar één topic over te slaan bedoel je? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hoe zuur ik wellicht volgens sommigen ook over mag komen, over artiesten als dit ga ik geen grappen maken. Als zij willen zingen, gaan ze hun gang maar. Waar ik wel enigszins naar azijn ruikende urine van krijg is dat sommigen mensen gaan doen alsof dit fantastische muziek is. Omdat deze jongens wellicht wat simpel zijn, en daardoor 'puur' (wat de neuk dat ook moge zijn), is dus de muziek haast per definitie goed en van elke kritiek verheven. Iets wat je ook ziet in commentaren over de jostiband en co.: omdat het gemaakt wordt door verstandelijk beperkten is datgene wat ze maken automatisch goed want 'het is zo knap wat ze doen'. Flikker op, kutmuziek is kutmuziek, of dat nou gemaakt wordt door een genie, een vmbo'er of Fusion. |
|
Dat zo ongeveer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik lees zo ongeveer alles hier! Dus pas maar op! Jammer dat ik vrij weinig onthou. Kutmuziek is kutmuziek, ja. En zouden Ben en Ruurd bijvoorbeeld fan kunnen zijn van, zeg maar zanger Rinus. Zelfde niveau, zeg maar. Of houden die van "gewone" muziek. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3266050 |
|
En dat was eigenlijk voor Nederlandstalige popmuziek bedoeld, ooit. Totdat de ellende zijn intree deed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een baas die Ben. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Idd arme Ruurd. Wat een toffe gasten zijn het toch ook soms. When your people matter, menstrual health matters |
|
De allerlaatste Ben & Ruurd clip ooit : The making of: ... hoe de hazen lopen ... |
|
weest verenigd ... MET ELKAAR! je verwacht het niet signature |
|
quote: Ik geloof er geen flikker van. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Vind m ook wat minder dan voorgaande nummers. Erg jammer dat ze stoppen. Erg jammer ook dat dat deels is omdat n samenleving zo spastisch reageert op mensen die wat anders zijn en die muziek maken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja vind ik ook. Hij begint wel leuk met met het couplet, maar het refrein heeft wat te weinig pit. Heb je From Zero To Hero nog gehoord? Das wel een echte stamper En de monsterhit van Ben? quote: Inderdaad. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |