|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gave track! Heeft een lekkere jaren 80 vibe en een verrassende cadens (ook zo naar t refrein toe) When your people matter, menstrual health matters |
|
Speciaal voor Fusion, om uit zijn depressie te komen: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dank je ik kan t leven weer aan When your people matter, menstrual health matters |
|
Die interviewer is echt walgelijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Dit leven kan jou niet aan signature |
|
quote:Ik ga t niet eens kijken. Die POWNed figuur is de belichaming van de pro-Pieteriaanse, alle-buitenlanders-zijn-foutende, ik-heb-rechten-maar-plichten-ho-maar-denkende, op-bijna-alles-maar-vooral-links-neerkijkende autochtone Nederlander. Brrrrr When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zei hij die anderen probeerde de afgrond in te trekken met dubieuze piramidespellen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik kende hem niet, ik ben een hele tijd terug al gestopt met Powned kijken, maar dit is idd echt een tenenkrommend, nep en vol minachting zittend marginaal schertsfiguur. Die overduidelijk bij de juiste werkgever heeft gesolliciteerd, dat dan weer wel. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-12-2018 20:47] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ben & Ruurd gaan weer samen muziek maken. Vanaf 2020 kunnen we 4 nieuwe videoclips per jaar van het duo verwachten. Tot die tijd vermaak ik mij trouwens prima met hun solowerk: ... hoe de hazen lopen ... |
|
https://www.change.org/p/eurovision-songfestival-ben-en-ruurd-als-host-songfestival-2020?recruiter=709924637&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=tap_basic_share&utm_term=Search%3ESAP%3EEU-EN%3ENonBrand-Tier%201%3EHead%20Term%3EExact "Ben en Ruurd zijn iconische figuren van de Nederlandse samenleving en door hun gevoel voor humor en natuurlijke charmes zouden ze ideale kandidaten zijn als host voor het Eurovisie songfestival van 2020." I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Mein Gott! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Goed nieuws en zakelijke clips When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij lult zich er op fb nog een beetje onderuit, maar toch. Lactatie. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-06-2019 22:44] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goede vriend of familie van Peter? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nieuwe videoclip Hun eerdere versie (met tekst over pesten) kwam overigens meer binnen. Vooral de foto's met huilende kinderen en gemene pestkoppen deden het hem: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Je zit ook in de clip ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat zou dit forum zijn zonder de messcherpe humor van ND When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat messcherpe mag je dan eens uitleggen want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat niet ziet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
BAM!!! Weer eentje!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In welke van de 2 meen je mij te zien? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Geen want ik heb ze niet bekeken. Ik ging af op je omschrijving. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-12-2019 18:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Noem je mij nou een pestkop? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik had eigenlijk een kerstnummer verwacht. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |