|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
kijk es aan signature |
|
signature |
|
Inderdaad een kutnummer. |
|
Niet alleen dat nummer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zo! arme Ben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-08-2020 13:49] signature |
|
het is niet anders signature |
|
Slotje Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op een of andere manier vind ik het toch geruststellend dat ze nog steeds vrienden blijven.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Maar dan toch nog een nieuwe single... |
|
quote: Volgens mij had ik deze een lange tijd geleden ook eens geluisterd, niet nieuw in die zin I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ruurd had deze offline gehaald. Ik heb gevraagd om hem terug te zetten, heel blij mee. signature |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sjeezzz lolz! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
Hij stopt met Joetoep zodat jij hier geen nieuwe meuk meer kan neerplempen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
klopt! signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En dan toch weer een nieuwe clip. Het plot rond deze boys is iets waar GTST nog wat van kan leren. |
|
Gaaf nummertje. Mooie zanglijnen. Had in de 80er jaren met wat betere productie en ehm... betere zang echt een bescheiden hitje kunnen zijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
in poëtische zin signature |
|
Hoe goed ik ze ook vind, ik merk dat ik toch een beetje Ben & Ruurd moe begin te raken. Laatste tijd meer verslingerd aan Rene le Blanc. Wat een baas is dat en zo ontzettend bescheiden gebleven ... hoe de hazen lopen ... |
|
'Beroepsarties' Ja, mooi. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |