IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Ben & Ruurd Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 03-01-2018 0:35 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht





faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-02-2018 15:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zie die Ruurd hakken dan



... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2018 11:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Dit lijkt over de split tussen Ben & Ruurd te gaan. Lekker nummertje weer.



... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-03-2018 14:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2018 0:35 schreef Sjon het volgende:





hahaha


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-03-2018 15:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 maart 2018 11:17 schreef faalhaas het volgende:
Dit lijkt over de split tussen Ben & Ruurd te gaan. Lekker nummertje weer.


lekker idd


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-04-2018 14:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Interview met Ruurd + "Eigen Zin" live.



... hoe de hazen lopen ...


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 05-08-2018 0:13 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ruurd kom terug



That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-08-2018 11:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ben is zichzelf duidelijk een beetje uit het oog aan het verliezen. Jammer. Hij heeft duidelijk behoefte aan Ruurd voor artistieke sturing. Hopelijk komt dit nog ooit goed.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-08-2018 12:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Zang had wel wat harder in de mix gemogen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2018 13:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ben benieuwd Wel clickbait zo die still hehe


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2018 10:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Vinnum wel oké hoor. Leuke clip.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2018 11:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2017 21:40 schreef WMP het volgende:
Hoe zuur ik wellicht volgens sommigen ook over mag komen, over artiesten als dit ga ik geen grappen maken. Als zij willen zingen, gaan ze hun gang maar.
Waar ik wel enigszins naar azijn ruikende urine van krijg is dat sommigen mensen gaan doen alsof dit fantastische muziek is. Omdat deze jongens wellicht wat simpel zijn, en daardoor 'puur' (wat de neuk dat ook moge zijn), is dus de muziek haast per definitie goed en van elke kritiek verheven. Iets wat je ook ziet in commentaren over de jostiband en co.: omdat het gemaakt wordt door verstandelijk beperkten is datgene wat ze maken automatisch goed want 'het is zo knap wat ze doen'. Flikker op, kutmuziek is kutmuziek, of dat nou gemaakt wordt door een genie, een vmbo'er of Fusion.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2018 11:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Het verbaast me niet dat jullie dezelfde mening delen. Muziek is emotie, en als bij iemand de geestelijke en/of lichamelijke toestand van de muzikanten meespeelt in de algehele beleving van een stuk muziekis daar niets mis mee.

Maar goed zuurtjes gonna zuur.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-08-2018 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is ook niks mis mee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2018 18:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Iemand met een verstandelijke beperking kan prima muziek maken, kijk maar naar sommige (oud-)leden van Asphyx. Neemt niet weg dat dingen als dit of zanger Rinus akelig kut zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2018 19:02 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 augustus 2018 18:54 schreef bastianus het volgende:
Iemand met een verstandelijke beperking kan prima muziek maken, kijk maar naar sommige (oud-)leden van Asphyx. Neemt niet weg dat dingen als dit of zanger Rinus akelig kut zijn.
Ik vind dit alleen maar gezien wie t is leuk, als een meer ehm.... even politiek correct proberen te zijn, normaal (zoals in de 'norm' t gemiddelde) persoon zou zij zou ik t ondermaatse kutmuziek vinden


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2018 19:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Raar. Ik hanteer voor gehandicapten dezelfde standaard. Madball is ook gewoon goed b.v.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-08-2018 9:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2018 19:02 schreef Fusion het volgende:
Ik vind dit alleen maar gezien wie t is leuk, als een meer ehm.... even politiek correct proberen te zijn, normaal (zoals in de 'norm' t gemiddelde) persoon zou zij zou ik t ondermaatse kutmuziek vinden


dus het is niet meer dan gewoon aapjes kijken..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-08-2018 9:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2018 19:35 schreef bastianus het volgende:
Raar. Ik hanteer voor gehandicapten dezelfde standaard. Madball is ook gewoon goed b.v.

Mag... niet... happen...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-08-2018 10:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 7 augustus 2018 9:09 schreef spectre het volgende:
dus het is niet meer dan gewoon aapjes kijken..
ik dacht laat ik weer eens een post van je lezen ouwe zuurpruim.
Bovenstaand zegt vooral veel over jouw Anthropoideistische (pun intended enzo) manier van 'redeneren' ben ik bang. Je zou t ook empathie met de minder begaafden kunnen noemen waarbij de mindere begaafdheid positief meeweegt in de beleving. Maar dat had ik al gezegd zuurpruimpje. Wel vooruitstrevend dat je niet over geloof begint!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-08-2018 10:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 augustus 2018 19:35 schreef bastianus het volgende:
Raar. Ik hanteer voor gehandicapten dezelfde standaard. Madball is ook gewoon goed b.v.
Hehe


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-08-2018 10:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je trekt zelf weer het geloof erbij, ik niet. WMP heeft gewoon een punt, ik wens die gasten alle muzikale geluk toe, ik weet hoeveel geluk je dat kan brengen.. Maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen die dit kijken op Youtube doen dit voor de entertainment-waarde van gehandicapte mensen op video.

Blijf me vooral uitschelden op dit forum, ik probeer je altijd normaal te benaderen en vragen te stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-09-2018 11:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-09-2018 0:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Toch weer een "nieuw" Ben & Ruurd nummertje, postuum uitgebracht.



Zeer vet om die unieke sound van ze weer eens te horen.

De tekst is ook

Ruimteschepen dalen neer
Een soldaat schiet heen en weer
Enge wezens vallen aan
Nu is het met ons gedaan


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-09-2018 0:08 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

"Een soldaat schiet heen en weer" lol!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-09-2018 0:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ja kom er maar eens op.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen