![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb even mijn post teruggekeken maar ik kan het er niet uit halen. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: absoluut mijn favoriet Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
nieuw nummer van Ruurd power metal versie van klassieker met Nederlandse injectie Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote:Ik ga persoonlijk net ietsje harder op dat graf kerstnummer van Mariah Kerrie. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
En ik ga nog harder op hun nieuwe kersthit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 16-12-2019 22:03] De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
wut?! was dit al gepost - sorry indien ja Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
dit zuigt wel extreem Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Tja het is al vaker gezegd, Ben heeft de artistieke sturing van Ruurd nodig. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Alleen of samen, het blijft josties voor josties. /mening Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Dan zou het jou ook aan moeten spreken. /feit De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Ook onder josties zijn er uitzonderingen. Maar jij, Fusion en Hypnie mogen er van mij hard op gaan hoor. ![]() De Kolping al gecheckt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-01-2020 18:45] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Jazeker. Mooie serie ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
best wel droevig vaak Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Dat ook ja. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Nieuw nummer met liveclip. Deze gaat het goed doen met carnaval ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1939929408/recordpoging-jostiband-heb-je-even-voor-mij-onder-water Nou, het is wachten tot B&R volgen. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
|
just wauw Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Tsja, als je denkt dat het niet erger kan.. ![]() |
|
move like jagger... "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
|
|
ja hoor Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |