|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb even mijn post teruggekeken maar ik kan het er niet uit halen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: absoluut mijn favoriet signature |
|
nieuw nummer van Ruurd power metal versie van klassieker met Nederlandse injectie signature |
|
quote:Ik ga persoonlijk net ietsje harder op dat graf kerstnummer van Mariah Kerrie. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
En ik ga nog harder op hun nieuwe kersthit [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 16-12-2019 22:03] ... hoe de hazen lopen ... |
|
wut?! was dit al gepost - sorry indien ja signature |
|
signature |
|
dit zuigt wel extreem signature |
|
Tja het is al vaker gezegd, Ben heeft de artistieke sturing van Ruurd nodig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Alleen of samen, het blijft josties voor josties. /mening Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan zou het jou ook aan moeten spreken. /feit ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ook onder josties zijn er uitzonderingen. Maar jij, Fusion en Hypnie mogen er van mij hard op gaan hoor. De Kolping al gecheckt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-01-2020 18:45] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jazeker. Mooie serie ... hoe de hazen lopen ... |
|
best wel droevig vaak signature |
|
Dat ook ja. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuw nummer met liveclip. Deze gaat het goed doen met carnaval ... hoe de hazen lopen ... |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1939929408/recordpoging-jostiband-heb-je-even-voor-mij-onder-water Nou, het is wachten tot B&R volgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
signature |
|
just wauw signature |
|
Tsja, als je denkt dat het niet erger kan.. |
|
move like jagger... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
signature |
|
ja hoor signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |