![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ik wil zeggen is dat de ratio fakenews waarschijnlijk hetzelfde is gebleven. DE hoeveelheid informatie die we krijgen is verre van hetzelfde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat denk ik ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar om maar even met Doe Maar te spreken: er zit een knop op je computer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ik betwijfel dat eerste. Doordat ontwikkelingen snel gaan, zal regulering achterblijven. Kijk naar cryptocurrencuies, daar is zo ontzettend veel fake news, fake reviews, fake pricing etc mee gemoeid. De ratio fake shizzle daar is enorm. Ik denk dat de ratio bij vooral extreem nieuwe en nog niet goed gereguleerde zaken veel hoger ligt. En ik verwacht veel meer en meer extreem nieuwe ontwikkelingen. ![]() |
|
quote:Dooddoener zeg ![]() ![]() |
|
Ik heb weer een aantal boeken over de materie (deels) achter de kiezen: ![]() Robin Hanson - The age of EM Doodvermoeiend om te lezen, gortdroog, als een jaarverslag. ![]() Nick Bostrom - Superintelligence Niet zo fundamenteel als ik gehoopt had doch een interessant boek. ![]() James Barrat - Our final invention Ligt al een tijd stof te happen. Nieuw binnen: ![]() https://www.bol.com/nl/p/what-to-do-when-machines-do-everything/9200000064972511/ Meer als praktische guide bedoeld, als ik het goed heb begrepen. ![]() Max Tegmark - Life 3.0 Hier verheug ik me enorm op, Max is van de weinigen die popular science als een spannend verhaal kan presenteren. Weer voldoende leesmateriaal in huis dus. ![]() ![]() |
|
Lees nu "Apex" van Ramez Naam over (o.a.) een AI die steeds sterker wordt en de mensheid bestrijdt. Scary shizzle ![]() |
|
Een roman overigens voor de duidelijkheid ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |