|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
#hoedan |
|
Wat voor informatie eigenlijk? Voetbaluitslagen? |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat je bijvoorbeeld onbedoeld uitstraalt dat je dom bent. Of links schrijft, of zo. Zoiets? edit. Zoiets, lol. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-07-2017 20:57] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nou. Dat lijkt me gezien de context een uitzonderlijk slecht voorbeeld, want genetica, zoals in het artikel te lezen is. Wat heeft dat met intuïtie te maken? Dat zijn normale biologische processen. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-07-2017 21:13] |
|
quote:Ik denk dat intuïtieve zaken op een soortgelijke manier worden doorgegeven. Zo ben ik b.v. best goed in het kalmeren van dieren die als lastig bekend staan, en ook bij mensen kan ik dat als ik wil. Mijn opa had dat ook, en zijn opa ook. Zo had ik vroeger ook een vast kinderpostzegeladres waar niemand durfde te komen, omdat er een "valse" wolfshond rondliep. Maar dat beest liet mij met rust. Terwijl ik toen Cesar Millan niet kende. Hoe dan ook: sommige intuïtieve eigenschappen krijg je m.i. via overerving. En dat zijn geen eigenschappen die vergelijkbaar zijn met intellectuele prestaties die bij een computer kunnen worden geprogrammeerd. Toegegeven: ik kom vooral met anekdotisch bewijs. Maar een paar maanden geleden stond er ook een artikel in Psychologie Magazine waarin ze met een vergelijkbare theorie kwamen. En dat vond ik wel overeenkomen met mijn eigen beleving, vandaar. Wat ik vooral zeggen wil: er zijn volgens mij nog onderdelen van het brein (b.v. ons door evolutie geërfde "reptielenbrein") waar we nog maar weinig kijk op hebben. En dan heb ik het nog niet eens over een vage abstractie als "de ziel". Maar ik denk echt dat AI nog niet snel op het niveau van een mensenbrein staat, alleen al vanwege de langdurige ontwikkeling. Maar goed, het is een hypothese hè. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-07-2017 21:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Onzin. De intuïtie komt voort uit het onderbewustzijn. Het brein "weet" bepaalde dingen dus al voordat jij er over na heb gedacht zodat jij snel beslissingen kunt nemen. Een overduidelijk overblijfsel van de evolutie. Daar is niets esoterisch aan. quote: Begin een nieuw programma, de kinderpostzegelfluisteraar Zonder dollen: ik denk dat je de psychologie in dezen niet moet onderschatten. Dieren voelen angst haarfijn aan, dat is immers een evolutionair mechanisme in de jacht. Als er verhalen zijn over "gevaarlijke" dieren zullen veel mensen bang zijn, met het verwachte gedrag van het dier tot gevolg als het die angst oppikt. Wellicht dat het dier dan instinctief dominant jachtgedrag gaat vertonen. Als het je geen fuck interesseert en je gewoon kalm bent voelt een dier dat ook en laat het zich kalmeren, of benaderen of wat dan ook. Daar is niets zweverigs aan. quote: Maar wat houdt die overerving dan in? Wellicht zijn dat bepaalde genetisch bepaalde onbewuste capaciteiten die gewoon genetisch overdraagbaar zijn. De onbewuste verwerking van zintuiglijke input kan (uiteindelijk) prima softwarematig gemodelleerd worden. Een zelfrijdende auto die uitwijkt voor een spelend kind dat achter een auto vandaag schiet doet dat in zekere zin ook intuïtief; er komt geen bewuste gedachte aan te pas, de software analyseert input en volgt geprogrammeerde regels om tot een "beslissing" te komen. quote: En dat populair wetenschappelijke magazine staat immers bekend om haar zuiver wetenschappelijke verslaggeving. Dit is een gevalletje conformation bias, Bastianus. Sorry. quote: Via een geheel andere route zijn wij min of meer tot dezelfde conclusie gekomen |
|
Wel machtig interessant, AI. Science-fiction-achtige scenario's komen steeds dichterbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: https://futurism.com/google-has-started-adding-imagination-to-its-deepmind-ai/ Holy wowzers Batman! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-07-2017 23:52] |
|
quote: quote: https://futurism.com/neuroreality-the-new-reality-is-coming-and-its-a-brain-computer-interface/ The Matrix is here.. Almost! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-07-2017 23:51] |
|
Ook mooi: quote: https://futurism.com/facebooks-language-creating-ai-bots-are-now-required-to-negotiate-in-english/ Disclaimer: dit is écht en geen sci-fi. |
|
signature |
|
Op het moment dit boek aan het lezen. Waanzinnig goed geschreven. Grondig, intelligent, leest als een spannend boek. Dikke aanrader! https://www.bol.com/nl/p/superintelligence/9200000008986776 |
|
Ik deel de mening van Musk en Hawking en vele andere mannen bijna net zo slim en succesvol als ik: AI is potentieel gevaarlijk. Heel gevaarlijk. /FUSIONBOT When your people matter, menstrual health matters |
|
Vandaag bij een presentatie door de CEO van Cisco geweest. Hij kon het mooi brengen, maar ik schrok van hoe ver AI al is, evenals het internet of things. Deze man belichtte heel goed de mooie kanten. Maar ik ben wel benieuwd naar wat er gebeurt met alle big data die hij verzamelt. En hoe het moet met mensen die niet de luxe hebben om van al die tools en data gebruik te maken. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-12-2017 22:42] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou. Die l0s3rs worden allemaal keihard geb1tchr4p3d en uitgebuit natuurlijk. En terecht. Ergo.. ik kan helemaal naks met je post. PS: rot op uit mijn topic met je emoties, hier regeert de logica PS2: mag ik de groeten aan mijn moeder doen? |
|
quote: Je laat je wel erg kennen altijd, anders, voor iemand die logisch redeneert. Met je ad-hominems en op-de-pik-getraptheid als iemand je snoeverij bekritiseert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
JE MOEDER IS DOOD btw signature |
|
quote: FAKE NEWS. |
|
Wat een compleet onlogische reactie. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wacht maar op Snaack2.1, die is nog onlogischer. Fuzzy logic is weer hot When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4267566 Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Wat een onlogische link die niet werkt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
"Miscommunicatie". In het gesloten gedeelte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |