IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt III Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-12-2017 22:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vanmiddag binnen gekregen en zo op het eerste gehoor is het een meer dan prima plaat!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-12-2017 22:46 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Geen "rare" nummers dus?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-12-2017 0:27 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2017 22:46 schreef F.Jacobse het volgende:
Geen "rare" nummers dus?





Dat niet, maar wel zeer matige gemiddelde death metal op de gehele plaat.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 02-12-2017 2:30 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Vind je? Ik vind m behoorlijk vet. Je hoort absoluut dat dit MA is, en ik hoor idd veel gelijkenissen met Formulas en Gateways. Ik vind de Steve Tucker periode net zo interessant als de Davd Vincent periode, maar zn zang vind ik wat, ja, weet niet, niet echt overtuigend.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-12-2017 9:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Saaie plaat die nieuwe.

De Erik Rutan produktie is nou niet echt geweldig. De gitaarsnaren zijn zeker gemaakt van stroopdraden. Amper een solo van Trey en als er iets klinkt als een solo klinkt het nergens naar. Alles verzuipt in de mix. De drums zijn ook veel te luid in de mix
De nummers zelf zijn met een enkele uitzondering (For No Master) ook slecht.










bub


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-12-2017 13:33 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2017 9:46 schreef Bub het volgende:
Saaie plaat die nieuwe.

De Erik Rutan produktie is nou niet echt geweldig. De gitaarsnaren zijn zeker gemaakt van stroopdraden. Amper een solo van Trey en als er iets klinkt als een solo klinkt het nergens naar. Alles verzuipt in de mix. De drums zijn ook veel te luid in de mix
De nummers zelf zijn met een enkele uitzondering (For No Master) ook slecht.



had precies hetzelfde, Zang is tig maal slechter dan die van David, geef mij dan maar de goede tracks van de vorige plaat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2017 12:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het bevalt me best nog goed. Beetje typisch, heel erg statisch, maar ik laat het album verrassend graag langskomen. Ik moet het wel nog eens echt geconcentreerd langs de koptelefoon laten passeren, maar voorlopig smaakt het.

Tijd om de soortgelijke MA-albums (F-G-H) eens grondig te beluisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-12-2017 12:59 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

F en G vind ik echt wereldplaten, H ook wel, maar toch anders, geen idee waarom, maar die eindigt hier niet zo vaak in de cd speler.

Ik blijf de nieuwe gaaf vinden. De zang op dit album vind ik echt niet heel veel, en ik mis wat dreiging ofzo, maar het zijn iig allemaal nummers met kop en staart, die grotendeels ook nog blijvenhangen.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-12-2017 15:10 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Formulas is mijn favoriete Morbid Angel-plaat: bruut, snel, bezwerend, vervreemdend. Zelfs de interludes irriteren me niet. Gateways is ook ijzersterk van begin tot eind. Heretic is goed, maar zakt aan het eind (ik bedoel: Drum Check, seriously?) als een plumpudding in elkaar. De nieuwe moet ik nog beluisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-12-2017 15:10]



Rosco P. Coltrane
Usericon van Rosco P. Coltrane
Posted 06-12-2017 17:10 by Rosco P. Coltrane Wijzig reactieProfiel van Rosco P. ColtraneQuote dit berichthttp://www.obtuse.nl

Gateways... heeft wel de allerslechtste drumsound ooit. Niet te doen!

Platenzaak Elpee Groningen omschreef Kingdoms... wel heel treffend:

"Niet opzienbarend, maar in ieder geval ook niet verontrustend."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 06-12-2017 22:47 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Daarnet ook eens beluisterd. Viel beter mee dan verwacht, na de veelal negatieve reacties die ik her en der las. Productie had beter gekund. En inhoudelijk staan er nummers op de plaat die echt wel goed zijn, maar ook behoorlijk wat fillers wat mij betreft...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-12-2017 23:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-12-2017 23:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En alleen een sigaretje?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ed
Usericon van Ed
Posted 06-12-2017 23:38 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Trey komt bij mij echt over qua uitstraling als een klein kind. Niks mis met zijn solo's maar het is wel een soort Ozzy..


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-12-2017 23:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En nerdy.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-12-2017 13:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik vind de mix van de nieuwe juist wel gaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-12-2017 15:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2017 13:30 schreef spectre het volgende:
ik vind de mix van de nieuwe juist wel gaaf


Drums knalhard, gitaar nauwelijks te volgen in de brij,... Yep, klinkt als een klok...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 07-12-2017 16:07 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2017 15:19 schreef Count Usher het volgende:
Drums knalhard, gitaar nauwelijks te volgen in de brij,... Yep, klinkt als een klok...


Iedere gek z'n gebrek.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-12-2017 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2017 15:19 schreef Count Usher het volgende:
Drums knalhard, gitaar nauwelijks te volgen in de brij,... Yep, klinkt als een klok...


precies, klinkt veel smeriger.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-12-2017 8:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hadden daar enkele knallers van nummers tegenover gestaan, ik was je misschien gevolgd. Maar toch niet omwille van deze beschamende verzameling prutsongs?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 08-12-2017 9:35 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Prutsongs?

Ik snap hem niet, er staan absoluut sterke nummers op deze plaat. Het is geen ABCD, maar om deze nummers af te doen als prutsongs vind ik te ver gaan.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-12-2017 9:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De sterkste momenten leggen het nog steeds af bij de de sterkste momenten van Heretic en dat was al geen hoogvlieger.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 08-12-2017 21:31 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2017 9:35 schreef Deceptikoen het volgende:
Prutsongs?

Ik snap hem niet, er staan absoluut sterke nummers op deze plaat. Het is geen ABCD, maar om deze nummers af te doen als prutsongs vind ik te ver gaan.


laat toch gaan joh die gast snapt morbid angel niet.


TUFKAM


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-12-2017 21:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Een échte groeiplaat die nieuwe! Drumsound valt ook wel mee hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-12-2017 21:42]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 08-12-2017 23:02 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik heb geen last van de productie bij Kingdoms Disdained, vind hem eigenlijk ook wel vet. Het drumwerk van Scott Fuller is erg sterk en het riffwerk is gewoon goed te horen. Ik mis wel de typische Trey-gekte, het voelt allemaal bruut, maar degelijk aan. Nergens slecht, maar ook nergens heel erg goed.

Bij Gateways to Annihilation vind ik de drumsound jammer, die is veel te klinisch. Die plaat had nóg vetter kunnen klinken.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen