IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt III Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2017 16:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ikzelf vind die eerste 3 nogal overrated, maar ik snap wel waarom het belangrijke platen zijn. FFF is eigenlijk de enige waar ik warm van kan worden, sowieso klinken daar de drums tenminste fatsoenlijk

IMHO!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2017 20:34]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-12-2017 19:33 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 11 december 2017 15:22 schreef Tommeh het volgende:
Nee serieus, vroeger ging ik nog wel eens goed zitten/liggen en actief naar muziek luisteren.
Tegenwoordig staat het aan tijdens ... [vul je activiteit maar in].

Zo, dat heb ik nou juist niet. Op m'n werk kan ik een groot gedeelte de muziek opzetten die ik wil, maar ik zet de radio aan. Ik kan niet en het een doen en naar muziek luisteren, echt luisteren. En een beetje naar muziek die ik goed vind luisteren, dat is vrij onmogelijk, in mijn geval.

Je rookte toch nog wel jointjes?
Zet de eerste MA aan, doe een koptelefoon op en steek er een op. Dan zou het wel moeten lukken.

"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2017 21:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2017 16:14 schreef spectre het volgende:
ikzelf vind die eerste 3 nogal overrated, maar ik snap wel waarom het belangrijke platen zijn. FFF is eigenlijk de enige waar ik warm van kan worden, sowieso klinken daar de drums tenminste fatsoenlijk

IMHO!

Covenant is wat mij betreft de vetste death metal plaat ooit verschenen. Alles klopt: de songs, de sound (ook de drums ja), de sfeer (!!!!!),... En na al die jaren verveelt ie nog steeds niet.
FFF is wat mij betreft een waardige tweede. Dat wel.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-12-2017 22:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2017 19:33 schreef F.Jacobse het volgende:
Zet Blessed aan, doe een koptelefoon op en steek er een op. Dan zou het wel moeten lukken.

... hoe de hazen lopen ...

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-12-2017 23:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Kan ook prima, ja.

"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."

Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 12-12-2017 6:44 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Daarvoor ben ik niet genoeg deathmetal liefhebber denk ik. Smoken/spacen met een Transylvanian Hunger of die nieuwe Black Cilice, dat werkt dan weer wel.

Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2018 17:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Trey Azagthoth
3 oktober om 22:59

Hi everyone, I wanna again share the free download link for the raw master version I made of the Kingdoms Disdained record.

https://drive.google.com/file/d/10DOPQZmirl6tbXtDqB1Us0wfZ5Hvoytl/view

Check it out, I hope ya like it.

Also, looking forward to see ya all in the USA in February-March next year when we do a tour with Cannibal Corpse.
Should be pretty cool.

Trey

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-10-2018 21:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Met een iig anders geluid, dat kan beter zijn. Vandaag of morgen even luisteren.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2018 2:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind het stukken uitgebalanceerder klinken.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-10-2018 10:24 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 6 oktober 2018 2:02 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind het stukken uitgebalanceerder klinken.

O, dan ga ik hem zeker even checken. Ik vond de plaat best goed, maar de productie echt helemaal niks.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-10-2018 0:25 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gitaren zijn iig beter te horen. Verder blijven de nummers maar zo zo, imo. De meeste.

Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 21-11-2018 23:54 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

Former MORBID ANGEL Guitarist RICHARD BRUNELLE Launches New Project MOSAIC COVENANT
quote:
Former MORBID ANGEL guitarist Richard Brunelle has launched a new project called MOSAIC COVENANT. He is joined in the group by drummer Brandon Thomas Lyons.

MOSAIC COVENANT recently released its first two songs via Knife Fight Media, "Silence The Dead" and "The Sun Never Stops The Rain".

Brunelle stated about MOSAIC COVENANT's music: "It is Alien Metal!!! Do you believe in Aliens? What if Aliens are really GOD? The MOSAIC COVENANT (named after Moses), also known as the Sinaitic Covenant (named after the biblical Mount Sinai), refers to a biblical covenant between God and the biblical Israelites, including their proselytes aka The 10 Commandments.

"I feel this music I am releasing was given to me by Aliens what I believe to be the true God. It is the beginning of what is hoped to be much more to come of them making their presence known. It is not me creating this music it is them. By all means do not take this as some Christian religious expression. This is to open the eyes of humanity to the existence of Aliens.

"WE ARE NOT ALONE!!!"

Brunelle was in MORBID ANGEL from 1985 until 1992 and he appeared on the band's first two albums, 1989's "Altars of Madness" and 1991's "Blessed Are The Sick". He returned to the group a couple of times — most notably in 1994 and 1998 — to help out with live work, but he never took part in any additional recording sessions with the band.

Brunelle formed PATHS OF POSSESSION in 1999 with Randy Butman (SILHAVEN), Jay Fossen and Erin "Goat" Fuller (CRYPTIC WINDS) and appeared on the group's independently released CD-R demo "Legacy In Ashes" in 2000.

Brunelle has been largely inactive for the past decade and a half, having spent much of that time battling drug addiction, which has apparently landed him in jail nearly a dozen times.

A few years ago, Brunelle stated about his exit from MORBID ANGEL: "I was unable to stay with MORBID ANGEL for personal reasons. I spent the next few years trying to start a band and PATHS OF POSSESSION was born. But as fate would have it I quit the band just before they were signed to Metal Blade Records. After I left PATHS OF POSSESSION, there were many dark days for me. It has taken every ounce of strength I have to crawl out of the darkness."

Bron: Blabbermouth

Ik zou zeggen: vorm uw mening

[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 21-11-2018 23:54]

Vox Clamatis in Deserto

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-11-2018 8:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vage liftmuziek

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-11-2018 10:14 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

The sun never stops the rain...

emo tering herrie.

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2018 10:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 12-02-2019 22:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wel wel...de heren worden productief.

MORBID ANGEL frontman Steve Tucker says that the band is preparing to begin the songwriting process for the follow-up to 2017's "Kingdoms Disdained" album.

"I'm gonna actually start writing some new music, and I think Trey [Azagthoth, guitar] will probably start writing some new music," Steve told Metal Wani in a new interview (hear audio below). "We'll probably do a couple of more tours throughout the year. We have some stuff that's being talked about now, but nothing concrete. It's that time. It's been a little bit over a year since the last album came out. I've kind of got the urge and desire myself to write some more music. So we'll start getting into that and continue doing shows."

Later this month, MORBID ANGEL and CANNIBAL CORPSE will join forces for the first time ever in America to co-headline the 2019 Decibel Magazine Tour. Rising Bay Area brutalizers NECROT and space-obsessed Denver death dealers BLOOD INCANTATION round out the bill. New York death metal icons IMMOLATION will join the final week of the tour as main support to MORBID ANGEL, as CANNIBAL CORPSE exits the tour after the New York City date.

Last April, Silver Lining Music released a special two-disc digipack edition of "Kingdoms Disdained", featuring seven instrumental demo tracks previously only available as part of the deluxe box set.

"Kingdoms Disdained" was released in December 2017 via Silver Lining Music in the U.S. and JVC in Japan. The disc, which reunites founding guitarist Trey Azagthoth with bassist/vocalist Steve Tucker, was recorded at Mana Studios in St. Petersburg, Florida and produced by MORBID ANGEL with Erik Rutan (CANNIBAL CORPSE, HATE ETERNAL, SIX FEET UNDER, BELPHEGOR).

Joining Azagthoth and Tucker during the recording sessions for "Kingdoms Disdained" was drummer Scotty Fuller (ANNIHILATED; formerly of ABYSMAL DAWN)

MORBID ANGEL in January 2017 announced the addition of Dan Vadim Von (guitarist/frontman of the American death metal band VADIMVON) to the band's lineup on second guitar. He joined the group as the replacement for Norwegian guitarist Destructhor (a.k.a. Thor Anders Myhren), who left the band four years ago.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-02-2019 13:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ziet er een toffe package uit, maar nog geen Belgische data. Wel Nederlandse. Twee zelfs.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-02-2019 14:29 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik heb er zin in

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-02-2019 14:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Sadist! Dat dat nog bestaat...

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-02-2019 15:25 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hebben vorig jaar nog een uitstekend album uitgebracht.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-02-2019 15:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ok, helemaal gemist, ga ik checken, thanks!

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-02-2019 15:38 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Wat offtopic, maar aangezien MA toch maar een matig bandje is...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-02-2019 20:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2019 13:26 schreef PandroidJack het volgende:
Ziet er een toffe package uit, maar nog geen Belgische data. Wel Nederlandse. Twee zelfs.

Wel handig dat ze dat tegelijk doen met Netherlands Deathfest...

OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 28-09-2019 9:02 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Hier had uw advertentie kunnen staan!

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-09-2019 13:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Fuck

Doodsoorzaak onbekend dus, maar gezien Pete Sandovals reactie sluit ik zelfmoord niet uit.

Anyway, ik zet Desolate Ways even op.

... hoe de hazen lopen ...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com