|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Die George Emmanuel toch! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Fuck. Kom er nu pas achter. (via Metal-Archives en https://www.metalsucks.net/2019/09/28/former-morbid-angel-guitarist-richard-brunelle-dead-at-55/ ) |
|
quote: TW |
|
https://www.reapermetalproductions.com/2020/09/1-hour-32-minutes-with-mike-browning-of.html?mc_cid=2dbf40dc18&mc_eid=e73acea09b Uit het Nocturnus topic, maar het interview gaat ook over Morbid Angel. Over deze opnames heeft Mike Browning het onder andere. |
|
En deze met Mercyful Fate geinspireerde zang |
|
Dit klinkt me beter dan de officiële versie. https://officialmorbidangel.bandcamp.com/album/kingdoms-disdained-raw-mastered-version-mastered-by-trey-azagthoth The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is toch dezelfde versie die Trey een jaar (ofzo) geleden al eens gratis te downloaden aanbood? Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Voor een korte periode herinner ik me. Het viel me op dat deze versie nogal onder de radar is gebleven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wist niet dat hier een video van was. Inmiddels ook alweer 30 jaar geleden |
|
Zonder Dave, raar gezicht, hoor. Ik heb ze voor het eerst gezien met Napalm Death. Maar waar en wanneer. Altars of madness shirt heb ik toen gekocht. Ik kende toen alleen dat nummer wat op de grindcrusher cd stond, chapel of ghouls, was ook die tijd. Iig ouder dan dit optreden en met Dave, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Met Napalm Death heb ik ze ook nog gezien ja. 11 december 1989 Tivoli Utrecht, entree Fl 12,50 (heb de poster nog ) Bij dit optreden in Noorderligt stond ik links boven in de zaal, maar dat is alles wat ik nog weet. Kan me ook niet meer herinneren of voor het optreden is aangekondigd dat David Vincent niet zou meespelen of dat ze gewoon zo zijn begonnen. Wel ging er al snel het gerucht dat David Vincent iets te veel had geblowd [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 16-06-2021 17:07] |
|
Tivoli, dat zou best kunnen dat ik daar was, daar kwam ik nog wel eens. Noorderligt ook, maar het optreden waar ik was was niet in zo'n grote zaal als het Noorderligt. Ik kan me van het optreden van MA alleen herinneren dat het publiek uitbundig meedeed met het middenstuk van chapel, dat koortje zeg maar. En dat Harris, de drummer van ND iedereen uitnodigde op het podium om daar aldaar zo debiel mogelijk te doen. Degene die won won een bekken van hem. Druk dat het was op het podium. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Toen blowde David dus blijkbaar nog gewoon. Later was het coke coke coke en niet om te drinken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In de comments op YouTube staat dat Vincent een vrij serieuze gonorroe te pakken had Hafgufa |
|
Zou zomaar kunnen, of een combi |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die laatste plaat vond ik heel bijzonder of spannend. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Trey heeft wat toffe opnames geupload, waaronder deze: Treycam: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gaaf Vox Clamatis in Deserto |
|
|
|
Ojeee... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Iedereen loopt altijd wel te zeiken op Vincent maar die is volgens mij tegenwoordig wel een stuk gezonder dan de andere leden.. |
|
Rob de Nijs ligt ook in het ziekenhuis. I want you to caress me like a tropical priest |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |