|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens artikel dat ik las zou het toch geen beroerte zijn die Trey heeft gekregen. Zijn moeder verklaarde dat hij net voor het optreden was uitgegleden op het trapje van de bus, en met zijn rug op de trap was terecht gekomen. Dat in combinatie met uitdroging zou ervoor gezorgd hebben dat hij in zo een vreemde positie zat. Hopelijk voor hem is het inderdaad dat en geen beroerte, want dan zou het wel eens 'fin de carrière' kunnen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 24-04-2023 0:55] |
|
Ik zag een recent interview met Trey, maar die haalt de 60 ook niet. Die is dood, maar weet het nog niet. https://www.youtube.com/watch?v=GjTbNujTjCY&t=284s&ab_channel=McVayProductions Hafgufa |
|
Pijnlijk om mens en zo te moeten zien aftakelen, al is het dan misschien ook deels een gevalletje 'eigen schuld'. Gelukkig hebben we altijd de riffs nog. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
We want to thank everyone who sent their well wishes for Trey, he is doing fine. It was a case of little sleep + Not enough water + high heat on stage = lightheaded and cramps. Van de MA fb pagina. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Aha. Wat had Hannemann destijds ook alweer, een spinnenbeet? Nou ja, wat het ook is, hopelijk komt het een beetje goed. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nu kan je het hanneman op z'n morbid angels vragen. https://earacheondemand.com/products/morbid-angel-covenant-spirit-board "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Omdat het allemaal maar klote is tegenwoordig wat oud spul aan het her beluisteren en zo kwam ik op youtube formulas fatal to the flesh tegen die ik toen enorm links heb laten liggen eind jaren 90 omdat dat weet ik niet meer, misschien vanwege de lelijke hoes. Iig. Wat een belachelijk gave riffs van meneer Trey, die dubbele gitaarpartijen, zo gruwelijk vet. Wauw. check iig 01:22 [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 16-08-2024 20:11] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ik had altijd een beetje het idee dat de old school-puristen het vanaf Formulas ... niet meer 'true' vonden, maar die schijf wordt (tegenwoordig(?)) toch best veel geroemd. Ik ga'm in de loop van de dag eens draaien; als ik eraan denk.. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat was de eerste cd van MA die ik had. Eind jaren '90 was MA het echt helemaal, mateloos populair in metalland. Dus maar gekocht, en cd's waren duuuuuur, dus dan wil je waar voor je geld. Daarom draaide ik hem wel eens. Puur omdat er zo ontzettend veel over gepraat en hoog over opgegeven werd, had ik op een gegeven moment alles van MA minus Domination. Terugkijkend vond ik niks van MA echt heel goed, en ik had ook nooit het idee als ik terug naar huis fietste oid, van ja! dat album ga ik meteen draaien!. Misschien een paar keer met plezier naar God of Emptiness geluisterd, dat is het dan wel. Voor de rest was het vooral iets wat ik als metalliefhebber dan plichtmatig af en toe eens opzette, net zoals Slayer. Het album na FFF kwam was Gateways to Annihilation, door metalliefhebbers destijds vaak Getaways to Annihilation genoemd, die kocht ik ook nog meteen toen die uitkwam. Ik geloof niet dat ik die cd tot op de dag van vandaag ook maar 1x volledig afgeluisterd heb. Ik zie aan MA niet zoveel goeds in retrospect behalve het iconische dan. Maar bij heel veel mensen valt het reportoire van MA wel in de smaak, en dat is natuurlijk ook helemaal prima. Zelf draai ik liever totaal willekeurige black metal. Winter is coming |
|
quote: Vond het muzikaal altijd een goed album. Enige minpunten die het indertijd wat omlaagtrokken voor mij waren de waardeloze 13 in een dozijn DM zang van Steve Tucker en de stoffige,vermolmde productie. Op sommige stukken kan ik het Tucker wel vergeven,want de lappen tekst van Trey die hij eruit moet persen zijn toch wel aanstrengend. Desalniettemin waren er toch zeker wel betere DM vocalen te vinden. Ze klinken gewoon te nietszeggend. Vroeger was alle metal beter. |
|
God of Emptiness is nou net juist pfff. Imo. Trey is echt een beest op slag gitaar en echt een slag (hahaha) apart, ik vind hem zó goed. En zijn solo gitaar werk, soort van Eddy van halen on speed. Ikzelf ben vroeger na covenant afgehaakt. Het oudere werk vind ik vrij geniaal, de blessed are the sick cd lig al een maand of wat in de auto, die luister ik nog steeds graag. Het zijn allemaal maar persoonlijke meningen, hè. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Vergeleken met wat erna kwam was Formulas een degelijk album. Kreeg ook iets van een 9,5 in de Aarsschok indertijd. Maar Robbie Woning geilde volgens mij op alles wat Morbid Angel uitbracht. Zelfs de grootste bagger. Achteraf bekeken had Morbid Angel beter na covenant of Formulas opgeheven kunnen worden. Het is toch altijd verwonderlijk en opzienbarend dat bands die een aantal knallers of klassiekers uitbrengen (alle metal genres) snel als een kaartenhuis in elkaar kunnen zakken. Soms snap ik er niets van. Of de stijl moet radikaal veranderen. Vroeger was alle metal beter. |
|
quote:Ik heb ook redelijk wat MA-albums staan. Wel allemaal door de jaren heen uit de tweedehandsbakken (aldanniet online) gevist. Ik vind het geen vervelende band, maar wil het volgens mij leuker vinden dan dat ik het echt vind. Formulas [...] dus net gedraaid. Koste me moeite om'm uit te zitten. Doet me te weinig om er driekwartier van te kunnen genieten. Ben met Heretic in MA gerold. Dat vond ik destijds dus best een prima schijf; maar ik geloof dat dat vloeken in de Chapel of Ghouls is. Altars of Madness is natuurlijk wel gewoon een stoere schijf, en ik geloof dat Covenant en Domination hele aardige momenten bevatten. Where the Slime Live ende zo. Maar dat ga ik vandaag niet meer checken. Nagelfar is zo heel veel beter! "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik hoorde het dus niet, dat waardige gitaarwerk. Welke nummers? En halfingetrokken meningen doen we hier natuurlijk niet aan. Stevige premisse, met gestrekt been ingebracht. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hahaha. Ik hoor het de hele tijd. Zijn dubbele slagpartijen, hehe. Ondanks dat een nummer op deze plaat misschien niet de hele tijd uit super originele riffs bestaat kan ik nog steeds enorm genieten van wat en hoe hij speelt, ongeacht wat de drummer of de zanger/bassist doet. Misschien toch nog een keer die illud dinges plaat beluisteren. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote:Ik ga niet zeggen dat die goed is, maar ik vind'm niet zo slecht als wat men ervan maakt. Heb ook de remixcover-versie nog liggen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
In 2024 is anders anders. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Liedje 1 moet je eigenlijk overslaan hehehe quote: Ik denk dat ik in 2019 nog een echt slechte koptelefoon had, anders weet ik het ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 19-08-2024 12:15] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ik geloof je |
|
Binnenkort gateways eens herbeleven, benieuwd of ik daar in het verleden ook al een (afwijkende) mening over had Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Gisteren bezig geweest met m'n nieuwe CD-kast inruimen. Deze begint bij Plague Angel van Marduk. Alle Morbid Angels in m'n handen gehad. Wie weet toch eentje vd week draaien. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Weet niet waarom dit in me opkomt (behalve dat ik Blood Incantation aan het luisteren ben), maar vroeg me opeens af of/in hoeverre Trey Azagthoth publiek verteld heeft over zijn manier van spelen, over andere muziek, over muziek die duidelijk afgeleid is van wat hij bedacht heeft, en meer al dan niet nodige meta-analyses van (death) metal. Heb het idee dat hij daar niks dan wel weinig over gezegd heeft, lijkt hem in ieder geval niet echt te interesseren. Heb ik het gemist? Was hij vroeger meer uitgesproken (kijk naar jou, Wim)? Of is hij gewoon chill en vooral bezig met wat hij zelf doet en boeit de rest van de wereld hem eigenlijk niet zo (kijk weer naar jou, Wim!)? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik weet alleen dat de man lang gelee nogal van het blowen en videogames was. Ik gok op het laatste. Maar eerlijk, tegenwoordig vind ik dit soort feiten leuk om mee te krijgen. In de jaren negentig interesseerde me dat totaal niet. Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |