|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoor wel blazers ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
In de tweede helft van de plaat komt de jazz goed door. Verdere aanknopingspunten zijn wat mij betreft Portal en Gorguts. Maar het is een zeer originele en veelzijdige plaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Daar hoor ik nog steeds geen jazz. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Op grond van de discussie hierboven de plaat beluisterd: mooi, mooi, mooi! Al dan niet jazz of wat je er wel of niet in hoort. Het blijft erg mooi! |
|
In 95% van de gevallen dat metalheads over jazz in metal spreken, bedoelen ze vaak "oh er zit een saxofoon in", of "oh wat b5 akkoorden" etc. De gemiddelde jazz-luisteraar zal gillend wegrennen bij deze muziek. Ik ga t nog een keer luisteren maar denk dat ook hier de term weer voorbarig is gebriikt. When your people matter, menstrual health matters |
|
deze heeft sax BE band, 2018 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-07-2018 14:01] signature |
|
dit is geen black metal, dat is geen jazz, zus is geen gospel en zo is geen hardcore. Lekker zinloos toeteren. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zowel jazz-liefhebbers als metalliefhebbers durven al eens sneller puriteins denken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Het belangrijkste is uiteindelijk dat die plaat van Imperial Triumphant gewoon ronduit fenomenaal is en het beste van 2018 tot nu toe is. Wound Collector vind ik dan weer helemaal nergens naar klinken. De saxofoon voegt niks toe. quote: Ja, natuurlijk. Ik zeg dan ook: voor de metalliefhebber die ook behoorlijk into jazz is. Er is ook een leuk artikel waarin de band zijn jazzinvloeden wat verder uitlegt. Drummer Kenny Grohowski heeft ook bij John Zorn gespeeld, hij speelt momenteel o.a. bij Brand X. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-07-2018 18:53] |
|
quote:Ben benieuwd quote:John Zorn gaat van punk naar genre-hopping naar Klezmer naar jazz haha, maar goed, ik ben zoals gezegd benieuwd. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
quote: Iets voor jou wel denk ik: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Waar naar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Waarom jij zo kleuterachtig de hele tijd achter me aan bengelt op dit forum? When your people matter, menstrual health matters |
|
ok, dat was dus niet duidelijk. Ik dacht misschien ben je benieuwd of je toch jazz kunt ontdekken of wellicht of je het een gaaf album zo kunnen vinden. Maar dat dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Idd dit dus. Je hoeft niet steeds me in ieder topic te citeren met flauwe onzin hoor. Is een keuze. When your people matter, menstrual health matters |
|
je voelt je blijkbaar aangevallen op een normale vraag, maar ok. Kusje erop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zie niks vijandigs in Spectre’s vraag. Doe rustig. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Schijnheilig gedoe, bah. Kusje op je kaak. quote:Vijandig is een groot woord. Blijkbaar wist spectre (natuurlijk, want er was geen ruimte voor enige rationele twijfel over t waarnaar van mijn benieuwdheid in een discussie over de vermeende jazz elementen van een band d0000h) heel goed waar ik t over had. En ook in andere topics doet ie kinderachtig met opmerkingen die zijn afkeer voor mij laten doorschemeren. Niet extreem vijandig nee, gewoon kinderachtig. Nergens voor nodig lijkt me. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hopesfall is terug! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik kende de band alleen van naam, maar dat is een lekkere plaat geworden! Doet me behoorlijk denken aan Hum en Deftones. |
|
quote: Ik moet door de zang steeds denken aan Meridional van Norma Jean, wat een heerlijke plaat is dat eigenlijk. Destijds kon ik het niet zo goed waarderen, nu des te meer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
mooi jaar al Against All Logic - 2012 / 2017 Amen Dunes - Freedom KIDS SEE GHOSTS - KIDS SEE GHOSTS Kanye West - ye Iceage - Beyondless Death Grips - Year of the Snitch HEADS. - Collider Jon Hopkins - Singularity Laurie Anderson, Kronos Quartet - Landfall Imperial Triumphant - Vile Luxury Nine Inch Nails - Bad Witch Aqueduct Ensemble - Improvisations on a Apricot Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je vergeet Parquet Courts, Tracey Horn en Cupcakke signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |