|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: https://abstracter.bandcamp.com/album/cinereous-incarnate |
|
signature |
|
klinkt best maar absoluut geen jaarlijst materiaal IMHO Beter luister je HEADS. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-06-2018 11:37] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Eens checken Barst ook. Was tof live. |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Kan niet vaak genoeg genoemd worden. |
|
Voor de post-rockers hier, twee keer jaarlijstmateriaal: |
|
quote: Jij bent vaak goed geïnformeerd over dit soort dingen, heb jij enig idee wie er achter deze band zitten? Ik snap de gimmick wel en denk dat ze het niet al te serieus nemen, maar aan de andere kant gaan ze wel in zee met een fout label als Darker Than Black. Ik merk dat dat voor mij toch wel een smet op de muziek is en daar baal ik van. |
|
Best tof album idd |
|
quote: Volledig anoniem. Elk rumoer over de identiteit van leden is vooralsnog onwaar gebleken. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik heb net een track van die Abstracter-plaat beluisterd: damn, dat is vet! Gitzwarte black/doom/sludge à la Primitive Man, Indian en Dragged Into Sunlight! BARST heb ik een keer beluisterd. Dat ging toen behoorlijk langs mij heen, maar ik ga hem zeker nog meer beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-06-2018 19:57] |
|
quote: Dank, dan geef ik ze nog even het voordeel van de twijfel. |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Is Septic Tank hier al genoemd? Knuppelharde hardcore punk door driekwart Cathedral, plus Jaime Gomez Arellano. Referenties kan Ben ofzo beter geven, maar de leek zegt: ergens in het midden tussen Discharge, Celtic Frost en Motörhead. Lee Dorrian's vocalen passen er goed bij. Ruig album. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 12-06-2018 15:54] |
|
Iemand de nieuwe Øresund Space Collective al gehoord en is ‘t wat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik dacht dat je Hallucinations Inside The Oracle bedoelde, die is goed, maar er is inderdaad alwéér een nieuwe. Nog niet gehoord dus. Vermoeiend hoor, zo'n band die ieder jaar drie uur aan studioalbums aflevert. |
|
quote: Blijkbaar zou drum tracking afgerond zijn, maar de rest nog niet. Maynard beweert dat hij zijn lyrics heeft, maar wacht op een definitieve versie van de nummers om ze op te nemen. Blijkbaar zou het toch 2019 worden eer het album effectief zou uitkomen. |
|
Ja! Black Magick SS is zeker een aanrader, zet je pc-bril af en spits je oren. Genieten geblazen met deze über-catchy songs met Maiden-melodieën: https://m.youtube.com/watch?v=wynIv_hrl-4&t=173s |
|
PC bril af: saaie riffs, waardeloze niet bijpassende zang, bagger sound. Rommel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik vond het meer Ruins of Beverastig, maar misschien was dat het andere nummer. En ik ben nogal uitgekeken op die black/doom sound om eerlijk te zijn of beu geluisterd. |
|
Die black/doom-sound is nooit wat geweest. |
|
Jawel. 'Foulest Semen of a Sheltered Elite' beter wordt het niet. |
|
quote: Ik heb nog een poging gedaan. Eens. |
|
Nou zeg wat is dat Black Magic SS inderdaad een bagger zeg. Zal het wel goed doen in landen als Malta en Italië. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |