|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Als je Ataraxie bedoelt dan ben ik erg siked! Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Nee, ik bedoel toch echt de Spaanse DM band. |
|
quote:Zelf dat nieuws helemaal gemist, en ik heb de bandpage nog wel geliked op FB. =[ L'être et la nausée is nog steeds een uberplaat. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Dat nieuws stond op de FB pagina van hun label, Dark Descent Records. quote: Helemaal mee eens. |
|
Ataraxie zit in de studio, dus in 2018 een nieuwe plaat. |
|
quote: Ook al zit Ataraxie in de studio is dat nog geen garantie dat de nieuwe plaat in 2018 uitkomt Hopelijk volgend jaar ergens de nieuwe full-length van River Of Souls. In ieder geval in januari een EP van ze, met een wel heel beroerde drummer Geintje... Drummer is prima bezig op die EP, trouwens. |
|
quote: Hehe, thanks! Voor de rest: officiële releasedatum van The Nihilist is op 24 januari. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-12-2017 16:34] |
|
quote: Klopt. Dat stond in de mail die ik van Paul kreeg. Op tape en als download. |
|
Ombre Obscure full length Menschwalsch full length Grindbashers split en full length |
|
Erg hoge verwachtingen mbt de debuutplaat van The Beast of Nod. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Releases in januari waar ik geïnteresseerd in ben: 05/01: Sinistro - Sangue Cassia 12/01: Hamferð - Támsins likam 15/01: Chaos Echoes - Mouvement 19/01: Tune-Yards - I Can Feel You Creep Into My Private Life (24/01: River of Souls - The Nihilist) 26/01: Nils Frahm - All Melody 26/01: Tribulation - Down Below 26/01: Faal - Desolate Grief 26/01: Hooded Menace - Ossuarium Silhouettes Unhallowed 26/01: Portal - Ion 26/01: Howling Sycamore - Howling Sycamore 26/01: Mammoth Grinder - Cosmic Crypt |
|
Op 2 maart verschijnt Dead Magic van Anna von Hausswolff. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 31-12-2017 11:44] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Jammer van de vocalen, de rest vind ik ontzettend gaaf. Vooral de saxofoon in Upended. Dat zal Bruce Lamont wel zijn. |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 31-12-2017 17:40] bub |
|
quote:Geen idee wie het is, maar het is verdomd nice. Ben sowieso fan van saxofoon, zoals bij Naked City, awesomeness! En wat die vocals betreft; ik ben normaal niet zo voor cleane zang, maar hier stoort het mij absoluut niet. Vind dat het verfrissend klinkt op die manier |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
Ha, die bestaan nog. Best fijne band. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Absurd / Evil split: de band is na vijf jaar terug met een nieuwe line-up, nu met JFN op zang. Lage verwachtingen van, maar wie weet. Lantlôs - Wildhunt: dit zal vast weer post-rock worden. Alles na de s/t zet ik eigenlijk niet meer op. Toch even checken. Nachtmystium - Resilient: ook oplichter Judd is terug. Trok het laatste werk nog altijd goed dus benieuwd hoe het gaat klinken als nieuwe band. Peste Noire - tba: na Ballade kon het me weinig meer boeien, dus hopelijk word ik verrast. |
|
quote: |
|
Harakiri For The Sky en Sinistro vind ik alvast erg okay Daarnaast ontdekte ik nog een zeer behoorlijke Franse black metal band, genaamd Azziard: |
|
quote: Erg mooie lijst al. Vooral benieuwd naar nieuwe Faal en Nils Frahm. Verder ook boeiende releases: 26/01: In Vain - Currents 26/01: Orphaned Land - Unsung Prophets & Dead Messiahs 26/01: Monolithe - Nebula Septem 02/02: Therion - Beloved Antichrist 02/02: Long Distance Calling - Boundless 09/02: The Atlas Moth - Coma Noir 09/02: Gnaw Their Tongues - Genocidal Majesty 02/03: Oceans Of Slumber - The Banished Heart 23/03: Monster Magnet - Mindfucker 18/05: Necros Christos - Domedon Doxomedon Tot nu toe wel al kunnen genieten van de nieuwe Shining. |
|
Drudkh - Їм часто сниться капіж (9 maart) Earthless - Black Heaven (16 maart) |
|
quote: Toffe plaat! Ik kende zelf voornamelijk Blood In Our Wells, maar deze nieuwe plaat bevalt me. Verder uitkijkende naar Submotion Orchestra, GoGo Penguin, Nils Frahm, SUUNS. Voor de rest zie ik het allemaal wel aanwaaien. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-01-2018 23:09] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |