|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer een NWN!-fähige Uncle Acid. Ook zo'n mysterie rond de bandleden, maar dan zonder productie en met swastikas. |
|
Inmiddels wel bekend natuurlijk, maar ten tijde van die bizarre hype in 2010/2011 was het ook allemaal heel mysterieus. |
|
quote: Oh toen, dat klopt ja. Een beetje vergelijkbaar met Ghost. |
|
Hier kijk ik naar uit: het nieuwe album van Fórn, een fantastische Amerikaanse doomband. Speelde op Roadburn 2017 de boel helemaal kapot in Extase, misschien wel mijn favoriete optreden van die editie. Het eerste materiaal is in ieder geval fantastisch! |
|
quote: mij doet het ook niet veel klinkt iets uit mijn vaders platenkast, een Italo-Duitse Hawkwind cryptospacerock heil hippie dingetje signature |
|
Dit maakt best wel veel indruk. Nog liefhebbers? |
|
1. Servants Of The Apocalyptic Goat Rave - Queen Of Darkness 2. Borgne - [∞] 3. Mahr - Antelux 4. Ihsahn - Amr 5. The Body – I Have Fought Against It, But I Can’t Any Longer 6.Hardcore Anal Hydrogen - HyperCut 7. Pryapisme - Epic Loon OST 8. Reverorum ib Malacht - Im Ra Distare Summum Soveris Seris Vas innoble 9. Ov Shadows - The Darkness Between Stars 10. Alghazanth - Eight Coffin Nails 11. Demonical - Chaos Manifesto 12. Funeral Mist - Hekatomb 13. Order Ov Riven Cathedrals – Göbekli Tepe 14. Convocation - Scars Across 15. Ovate – Ovate 16. Portal - ION 17. Unreqvited - Stars Wept to the Sea 18. Knokkelklang - Jeg Begraver Arkhtinn - Demo Vi [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-07-2018 16:22] signature |
|
Voor de doomliefhebbers hier. |
|
Blijkbaar een nieuwe Ataraxie op komst. |
|
01. - Alkaloid - Liquid Anatomy 02. - A Perfect Circle - Eat the Elephant 03. - Primordial - Exile Amongst The Ruins 04. - Paara - Riitti 05. - Calexico - The Thread That Keeps Us 06. - Funeral Mist - Hekatomb 07. - Yob - Our Raw Heart 08. - Damien Jurado - The Horizon Just Laughed 09. - Wayfarer - Worlds Blood 10. - Summoning - With Doom We Come 11. - Anna von Hausswolff - Dead Magic 12. - Drudkh - Їм часто сниться капіж (They Often See Dreams About the Spring) 13. - Mahr - Antelux 14. - Black Rebel Motorcycle Club - Wrong Creatures 15. - Buffalo Tom - Quiet and Peace 16. - Huntsmen - American Scrap 17. - Messa - Feast for Water 18. - Marduk - Viktoria 19. - Spectral Wound - Infernal Decadence 20. - Soldat Hans - Es Taut That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Nieuwe Graveyard is heeeel lekker Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tussenstand: juni 1. Mournful Congregation - The Incubus of Karma 2. Vein - Errorzone 3. Rolo Tomassi - Time Will Die and Love Will Bury It 4. Sleep - The Sciences 5. Ghost - Prequelle 6. Kacey Musgraves - Golden Hour 7. Messa - Feast for Water 8. Gnod - Chapel Perilous 9. The Armed - Only Love 10. Agrimonia - Awaken Releases waar ik benieuwd naar ben in juli: 06/07: Immortal - Northern Chaos Gods 06/07: Bongripper - Terminal 13/07: Deafheaven - Ordinary Corrupt Human Love 13/07: Black Fast - Spectre of Ruin 13/07: Obscura - Diluvium 13/07: Between the Buried and Me - Automata II 13/07: Birds in Row - We Already Lost the World 13/07: Imperial Triumphant - Vile Luxury 20/07: The Lion's Daughter - Future Cult 20/07: Extremity - Coffin Birth 20/07: Rick Astley - Beautiful Life 27/07: Thou - Rhea Silva [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-06-2018 18:47] |
|
quote: |
|
24 augustus een nieuw Ancestors album |
|
Samenwerking van David Eugene Edwards (Wovenhand) en Alexander Hacke (Neubauten). Op het eerste gehoor niet groter dan de som der delen. Iets te veel nadruk op sfeer en minder op pakkende nummers, maar ik ga nog wat vaker draaien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
https://open.spotify.com/album/4qdS9InTeYtHuk705cpwii?si=TrvTRBifRea-9P0qVNF5fw&utm_source=Facebook_SimpleMusicStories&utm_medium=sms [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 04-07-2018 14:12] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Instrumentale platen overtuigen me steeds minder snel, maar de nieuwe plaat van het Amerikaanse Night Verses is echt fantastisch. IJzersterke songs waarbij je geen moment denkt aan mogelijke vocalen. Echt een eigen sound: een mengeling van post-rock, electronic, progressieve metal, post-hardcore en zelfs nog wat math rock. |
|
het bewoog mij niet, ik voelde vrij weinig het hele album lang Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kwade Droes - De Duivel en zijn Gore Oude Kankermoer De Nederlandse BM scène is goed bezig. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 12-07-2018 16:22] |
|
quote: Heel mooi ja! |
|
quote: Bedankt voor de tip Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kwade Droes is top! Lekker ziekelijk sfeertje, alsof het ieder moment in elkaar kan storten. |
|
Ah beter, gemist dat het debuutalbum er al is. Die 7" was super. |
|
Dit is echt een ronduit geniale plaat geworden. Imperial Triumphant maakt een verbazingwekkende combinatie van jazz en experimentele death/blackmetal. Niet een beetje jazz, maar alsof er een samenwerking tussen Miles Davis ten tijde van Bitches Brew en Portal plaatsvindt. Lang geleden dat ik zo ben weggeblazen door een plaat. Het vorige werk van de band was al top, maar dit is "next level". Echt bedoeld voor de metal-liefhebber die ook zwaar into jazz is. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-07-2018 22:41] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |