IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Rhapsody of Fire Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2002 10:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

En... wat vinden jullie ervan? Ik ben de laatste tijd helemaal weg van Rhapsody /Luca Tureli(zijn muziek uiteraard).
Alhowel ik de refreinen soms iets te "cheesy" vind ben ik vooral onder de indruk van bombastische stukken en de opbouw van de nummers. En het gekke is dat het aantal uitgebrachte cd's vrij hoog is voor zo een korte periode en dat de kwaliteit gewoon overal erg hoog is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2006 13:42]

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 06-11-2002 10:29 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Ik vind Rhapsody eigenlijk zwaar kut...als ik eerlijk mag zijn..

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-11-2002 10:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

muziek is wel ok maar niet echt mijn smaak ben niet zo'n power metalhead.
alleen Iced earth gaat er bij mij wel in.

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 06-11-2002 10:33 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Ik ben een liefhebber van Powermetal, Rhapsody gaat er ook goed in. De laatste tijd wat minder, omdat er betere bands in het genre zijn en omdat ik het te vaak gehoord heb.

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 06-11-2002 10:46 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Oi, Rhapsody, mijn god wat is dat kut zeg. Heb welles die clip gezien van Holy Thunderforce geloof ik....huilen met de pet op . Ben sowieso niet zo'n grote powermetal fan, maar bands als Blind Guardian, Helloween, of Iced Earth (als je dat Powermetal wil noemen) kan ik best trekken op z'n tijd.

Bij zoiets als Rhapsody op Hammerfall echter schieten de tranen me gelijk in de ogen. Kan eigenlijk geen woorden vinden om die muziek te beschrijven, maar als ik het hoor lopen de rillingen me over de rug (in negatieve zin dan)*rillingsmilie*

Drink met matuh............., nooit alleen.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-11-2002 10:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Sorry maar de rhapsody is echt ontzettend gay imho...

tele-tubbie metal

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 06-11-2002 10:49]

attila_de_hun
Posted 06-11-2002 10:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 10:29 schreef DeCiPhEr het volgende:
Ik vind Rhapsody eigenlijk zwaar kut...als ik eerlijk mag zijn..

dat mag

idd, die clip is om te janken. die zal niet meer dan 25 euro hebben gekost. Maar clips is wel het minst belangrijkste in de metal voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-11-2002 10:51]

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 06-11-2002 12:07 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 6 november 2002 10:29 schreef attila_de_hun het volgende:
En... wat vinden jullie ervan? Ik ben de laatste tijd helemaal weg van Rhapsody /Luca Tureli(zijn muziek uiteraard).
Alhowel ik de refreinen soms iets te "cheesy" vind ben ik vooral onder de indruk van bombastische stukken en de opbouw van de nummers. En het gekke is dat het aantal uitgebrachte cd's vrij hoog is voor zo een korte periode en dat de kwaliteit gewoon overal erg hoog is.

Hmmm, Turilli? Ik kan zoiets maar 1 plaat lang horen, daarna gaat het echt irriteren!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-11-2002 14:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ik vind rhapsody helemaal geweldig, maar dat andere projectje van turelli vind ik beter...vision devine
als ik vrolijk wil worden zet ik dat gewoon op....

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-11-2002 14:22]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-11-2002 14:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

elvenking

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-11-2002 14:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

[quote]Op 6 november 2002 10:46 schreef Morbid Death het volgende:
Oi, Rhapsody, mijn god wat is dat kut zeg. Heb welles die clip gezien van Holy Thunderforce geloof ik....huilen met de pet op .

die clip is wel fout ja, vond het wel grappig, die vliegtuig strepen in de lucht met zo'n middeleeuws landschap...

ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 06-11-2002 15:20 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Rhapsody is gewoon M-I-G-H-T-Y!!!
Een van de betere in het genre.
Hun produktie is idd erg hoog, maar er zit geen zwak album tussen.
Alles wat uit Luca's pen vloeit kicks gewoon ontzettend aars
Kan niet wachten op Luca's 2e solo CD de 11e.

Trouwens, de video van Rain Of A Thousand Flames is al een enorme verbetering.

[Dit bericht is gewijzigd door ToxicTrace op 06-11-2002 15:22]

attila_de_hun
Posted 06-11-2002 15:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gelukkig, er zijn tenminste nog een paar liefhebbers. ben ik niet het enige watje .

De nieuwe Luca Turelli lijkt me erg goed. de mini is iig super!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-11-2002 15:27 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heeft iemand vision devine gezien op wacken?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-11-2002 15:55 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Bij tijd en wijlen kan ik Rhapsody best wel waarderen, ik word er ook altijd erg vrolijk van.
Zitten vaak heel mooie elementen in de muziek, maar dat maakt het wel erg druk.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-11-2002 16:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Een van mijn favo bands, punt uit.

attila_de_hun
Posted 06-11-2002 16:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 16:30 schreef Vintersorg het volgende:
Een van mijn favo bands, punt uit.

Luca turelli solo ook?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-11-2002 16:34 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Wèg met die flauwe kul!

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-11-2002 16:53 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 16:31 schreef attila_de_hun het volgende:
Luca turelli solo ook?

wat minder, maar kan het waarderen opzich

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-11-2002 17:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Rhapsody, wat een ontzettende heerschband is dat toch. Heb bijna alle cd's en ze zijn allen even briljant! Met name in de zomer op vakantie is het echt puur genieten van deze veruit de beste power metal band v/d wereld.

Rhapsody, ongenaakbare power/fantasy metal!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-11-2002 17:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Dawn of Victory staat momenteel 8e in mijn persoonlijke top 30 van beste cd's aller tijden...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 06-11-2002 17:17 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Symphony of Enchanted Lands blijft één van m'n lievelingsceedees. Die energie die ze uitstralen is super, ze zien er misschien wel niet uit maar ze zijn wel goeie muzikanten.

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 06-11-2002 19:16 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 17:09 schreef altx het volgende:
Dawn of Victory staat momenteel 8e in mijn persoonlijke top 30 van beste cd's aller tijden...

Wat is jou top 30 van beste cd's allertijden? Eh...... wordt misschien een beetje lang. Doe maar de eerste 10......

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-11-2002 19:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 16:53 schreef Vintersorg het volgende:
wat minder, maar kan het waarderen opzich
[off topic]Hey is dat niet die gast van primordial in je user icon? [/off topic].

Tjah ik vind rhapsody niet slecht, maar is niet echt iets voor mij.

Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 06-11-2002 20:01 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Ik vin Rhapsody wel om aan te horen het is echter niet zo dat ik er snel een cd van koop ik vin t net iets te sappig

Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-11-2002 21:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 19:16 schreef ToxicTrace het volgende:
Wat is jou top 30 van beste cd's allertijden? Eh...... wordt misschien een beetje lang. Doe maar de eerste 10......

Momenteel:

1. Arch Enemy - Wages of sin
2. Hollenthon - With the vilest of worms to dwell
3. Haggard - Awaking the centuries
4. Tristania - Beyond the veil
5. After Forever - Prison of desire
6. Penumbra - The last bewitchment
7. Kalmah - Swamplord
8. Rhapsody - Dawn of victory
9. Savatage - Dead winter dead
10. Metallica - Master of puppets

* Cd's die net uit zijn, heb ik nog niet meegenomen omdat ik die nog niet vaak genoeg heb kunnen luisteren.

* En, nee, ik ben geen uitgesproken death-/black-fan.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com