|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
oohooohooon topic gaarne! Dit topic wordt NIET verneukt Bruce Banner |
|
quote: 1. Hij maakt geen muziek; hij is alleen maar een zanger. 2. De teksten zijn idd infantiel en dat zegt genoeg over de mensen die zich daardoor aangesproken voelen. Ik ben geen fan van Rhapsody; ik vind 't nl. veel te pretentieus, maar die maken tenminste wel hun eigen muziek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zang staat in mijn boekje nog steeds als onderdeel van muziek genoteerd. quote: Pretentieus? Er is niks pretentieus aan. Om pretentieus te zijn moet je eerst iets hebben waarin je goed of bijzonder bent....dat zijn ze niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zingt ie a capella dan? quote: Noem eens een band in hetzelfde genre dat Rhapsody overtreft? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom gaan jullie elkaar in de haren vliegen over een band die jullie allebei kut vinden, om als argument een zanger te gebruiken wiens muziek jullie ook allebei niet boeit . Drink bier, luister Slayer en ga heersen, of zo... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Chelman schijnt nochtans Frans B. nogal ok te vinden quote: Slayer...pfff overrated The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Iced Earth, oude Helloween to name but a few. En ga nou alsjeblieft niet op de toer: 'Maar Rhapsody speelt Dragon-Epic-Elves-Power-Speed-Metal en daarom vormen ze hun unieke genre. Zo kan ik voor elke band een specifieke genre bedenken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En stel voor dat het inderdaad zo is....wat dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Om mijn signature even eer aan te doen: Rhapsody heerscht! Ik heb de The Dark Secret EP al gehoord en dat belooft veel goeds voor het komende album dat nu al op mijn verlanglijstje staat. Ik zet nu Dawn Of Victory maar weer eens op, IMHO het tot nu toe beste Rhapsody album. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
R is toch zo'n drakencastratenbandje? |
|
quote: Oude Helloween vind ik wel goed, maar gebruiken IE & H consequent orchestrale arrangementen? Toch andere muziek dus... quote: Dat moet je aan M. vragen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat is 1 van de dingen die het verneuken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rhapsody heeft lichte folk-invloeden, 't is een soort medieval/power metal. Op de albums tot nu toe kwamen al die instrumenten helaas nog uit een keyboard, maar voor de EP die nu verschenen is, en voor het komende album schijnen ze een orkest en ook een koor te gebruiken. Er zijn wel bands die in de richting gaan van Rhapsody, maar die zijn het allemaal toch nèt niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Fairyland misschien? dat komt wel redelijk in de buurt dacht ik Bruce Banner |
|
Exacte kloon zul je bedoelen. Dit soort power is me allemaal iets te veel van het goede. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 18-07-2004 23:57] Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ROFLMAO Fairyland?!?!?!?! Hoe gay kan je zijn? Ik hoop dat je wel beseft dat fairy een synoniem voor homo is?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Rhapsody en Iced Earth (en eigenlijk ook oude Helloween) zijn echt niet met elkaar te vergelijken. Je laatste zin vind ik nog redelijk zwak uitgedrukt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja, en ook best wel voor fee Bruce Banner |
|
quote: Je bent wel verdacht goed op de hoogte The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het blijft gay. |
|
quote: Ja en Secret Sphere komt ook in de buurt, maar zoals ik zei, al die bands zijn het toch nèt niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:.. niet een synoniem ... maar ene vertaling tsk tsk Maar idd een enorm zwakke naam ... lalala feetjes kaboutertjes lalala ... dat heeft toch geen fuck met metal meer te maken? Het maakt metal ten schande. |
|
quote: Je schreef het zelf in je roze brief. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ach het zal allemaal wel Hopelijk komt er een flinke tour aan, samen met alle bands die jullie gay vinden, zodat ik in alle rust van die geweldig toffe muziek kan genieten! groeten aan Bubba [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-07-2004 23:59] Bruce Banner |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |