|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig, ik was al bang dat ik de PMM achter me aankreeg..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb alle cd's van zowel Rhapsody als van Luca Turreli. Het is echter wel behoorlijke stemmings-muziek. Ik kan er echt niet elke dag naar luisteren... Ik vindt de cd's van Luca trouwens eigenlijk net iets lekkerder dan Rhapsody klinken, minder over de top (en een betere zanger in mijn optiek). "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Deze band staat in mijn top 5 meest achterlijk slecht spelende liveband |
|
Rhapsody is leuk ik krijg daar altijd bloemetjes-pluk-zin van! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Rhapsody? Ah, die band die m'n broer altijd opzet als ' ie me aan 't lachen wil krijgen! Ik lig altijd in een deuk als ik 't hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Mmmm je hebt ze dus niet gezien in de 013 vorig jaar. |
|
Vision Divine is geen project van de heer Turilli, maar van de zanger Fabio Lione. Immortal Pride |
|
quote: Eigenlijk van die gasten van ...euuhh hoe heet die band ook alweer..ook italiaans....weet het dus effe niet.....en meneer fabio mag daar een beetje bij zingen..... edit;labyrinth bedoelde ik dus... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 26-12-2003 18:32] spelfout weggehaald... |
|
Ik heb 2 albums van deze gasten: -Rain of a thousand flames -Power of the dragonflame en ik vind ze op zijn tijd heel goed.Maar soms...........kan die stem mij wel een beetje irriteren.....de muziek is wel top. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
Ja idd, die stem is klote www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ze hebben een beetje te vrolijke stem I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dus? Bruce Banner |
|
quote: Dus hou ik er niet zo van Is dat verkeerd ofzo? -> ? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sssst... zal ik jullie eens wat vertellen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Crhapsody is gay? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: niet te serieus nemen Bruce Banner |
|
Nou dat niet eens zozeer... ik ben meer gecharmeerd van de solo cd's van Luca Turilli, die heeft nml. een betere zanger... sssst... maar niet verder vertellen hoor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Oh oke I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Rhapsody is een fantastische band. Dawn of Victory heerscht! Maar dat is natuurlijk al eerder gezegd. Do or do not. There is no try. |
|
quote: ik ook bij één nummer of zo in een feeststemming zo....maareuh het lachen gaat me daarna des te sneller over. Pas op die mannen kunnen vies goed spelen en zo he, maar het is echt vies over de top, vies belachelijk, vies kinderachtig, vies weet ik veel wat...och alles is gewoon vies Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Ik haak al af op die idiote hoezen van ze Uit liefde voor ZM. |
|
Muziekaal vind ik het erg lekker klinken,Kheb reirn of a thousend flames Maar die stem kan ik dus NIET uitstaan "Sehnsucht" |
|
quote: dat zou ik dus echt niet kunnen, afknappen op hoezen. Neem nu Heartwork van Carcass, verschrikkelijke hoes, maarreuh muziek om menigeen naar te schikken ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
nou ik vind vooral "power of the dragonflame" nogal gaaf!!! TO BREAK THE SCREAM OF THE SILENT FOOL TO BE A KNIGHTRIDER OF DOOM... OF DOOM!!!!!!!!!! One for the pain and two for my name |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |