|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind ik ook, ik luister heel veel naar powermetal, maar amper naar Rhapsody...vind het mischien TE bombarisch. En zon reactie is dan ook vere van nodig, ieder zn eigen smaak. Maar vallen Helloween, Masterplan en Sonata Arctica in dezelfde categorie als Rhapsody? Oke het is allemala powermetal, maar dan nog.... |
|
ja iedereen zn eigen smaak ik vin sommige nrs van Rhapsody wel okee, en cyber nichten feest mm hoorde ik niet een keer dat je er ook een keer heen wilde like medusa maja ontopic technisch zijn ze goed je moet er alleen van houden AARGHHH |
|
ok bands: Edguy , Sonata Arctica, Mago de Oz, Dark Moor, Dragonforce, Dragonland, Hammerfall , Nostradameus, Stratovarius, Gamma Ray, Insania Stockholm, Avantasia (project van die knaap van Edguy - de moeite meer dan waard), Stormwarrior, Stormwitch, Cryonic Temple, Elvenking, Blind Guardian, Primal Fear... het is te heet om met meer namen te komen, sorry. Laat KaZaa hier eerst maar eens op los Bruce Banner |
|
Ik vind Rhapsody echt wel erg ruige nummers hebben. Niet alles is even geweldig maar op zn tijd erg lekkor LAI LAI HEI |
|
quote: hahaha je hebt halve verhaal toen geloof gemsit ? we wouden er idd heen met grote groep in "metal" outfits daar naar binnen walsen idd was ook echt of we serieus bedoeld om voor de muziek te gaan |
|
quote: Masterplan, Dream Evil, Freedom call, Kamelot , Iced earth, Ark, Helloween [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-08-2003 20:39] |
|
quote: en dan denk je nog binnengelaten te worden ook? no text supplied |
|
weet wel zeker aantal van die gasten hebben het al eerder gedaan maar ga ff niet verder offtopic lullen de eerste 2 cds van rhapsody heerschte gewoon zwaar net als de 1se cyclus van luccas "solo" geval |
|
quote:Op die feesten komen genoeg homo's in normale/trance kloffies dus het lijkt me wel. |
|
quote: Bij Medusa kom je er niet meer in in je normale/trance kloffie, dat hebben ze 1 keer geprobeerd en dat is zeer slecht bevallen... En ontopic: De eerste 2 cd's van Rhapsody waren best okay, maar daarna zijn ze totaal niet meer vooruitgegaan, dat is wel jammer. [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 06-08-2003 21:24] no text supplied |
|
vind rhapsody zeker goed. Maar vind de cd under the rain of a thousand flames(op het titel nummer na) alleen een beetje tegen vallen. |
|
quote: Een klein vraagje: Je gaat niet toch niet nu alle topics die over power metal bands gaan naar boven schoppen, he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nee daar zorg ik wel voor |
|
De muziek is best goed, maar de zang AARGGH www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dat vind juist een van de pluspunten |
|
bij blind guardian vind ik dat ook, maar rhapsody heeft echt een baggerzanger...maarja smaken verschillen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Tony kakko |
|
Acteur Christopher Lee, die men tegenwoordig waarschijnlijk het beste kent van zijn rol als Saruman in de Lord of the Rings films, zal te horen zijn op het nieuwe album van Rhapsody. Hij zal daarop als verteller te horen zijn, en tevens zal hij als zanger te horen zijn in 1 nummer. Lee heeft in het verleden wel eens in een opera gezongen. Het nieuwe Rhapsody album moet volgend jaar uitkomen. |
|
Rhapsody Ik heb Dawn Of Victory en Rain Of A Thousand Flames in mijn collectie. Ik vind Rhapsody echt geniaal, maar het is wel typisch iets wat ik in de winter moet luisteren...RHAAAHRRR??? Nee echt, ik heb cd's voor ieder moment: voor blije momenten, voor kut momenten, voor ijskoude depri winter momenten...etc. En Rhapsody is voor ijskoude winterse dagen waarop ik voor een knisperend vuurtje op de bank hang met een goed fantasy boek en een stomende kop koffie... Ik had trouwens gedacht dat Battlelore's nieuwste "Sword's Song" super cool zou zijn, aangezien ik Rhapsody ook leuk vind, maar dat viel dus vies tegen... |
|
Update over het nieuwe Rhapsody album en Christopher Lee: quote: NP: Running Wild - Treasure Island [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 19-12-2003 14:44] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ik luister Rhapsody juist in de zomer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gaaf. Ik vind Rhapsody een beetje Crapsody...maar Christopher Lee is een heerscher. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dus dan vind je het wel ok? Bruce Banner |
|
quote: De release, ja. De muziek, nog steeds niet. Mag het? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |