IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Rhapsody of Fire Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-08-2003 1:24 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik vind Helloween, Masterplan, Edguy, Blind Guardian en Sonata Arctica gewoon beter, ik weet niet wat dat met cyber te maken heeft? Je reactie is in ieder geval gespeend van enige nuance...

no text supplied

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-08-2003 11:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vind ik ook, ik luister heel veel naar powermetal, maar amper naar Rhapsody...vind het mischien TE bombarisch. En zon reactie is dan ook vere van nodig, ieder zn eigen smaak. Maar vallen Helloween, Masterplan en Sonata Arctica in dezelfde categorie als Rhapsody? Oke het is allemala powermetal, maar dan nog....

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 06-08-2003 11:29 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

ja iedereen zn eigen smaak ik vin sommige nrs van Rhapsody wel okee,
en cyber nichten feest mm hoorde ik niet een keer dat je er ook een keer heen wilde like medusa maja ontopic technisch zijn ze goed je moet er alleen van houden

AARGHHH

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-08-2003 13:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ok bands:

Edguy , Sonata Arctica, Mago de Oz, Dark Moor, Dragonforce, Dragonland, Hammerfall , Nostradameus, Stratovarius, Gamma Ray, Insania Stockholm, Avantasia (project van die knaap van Edguy - de moeite meer dan waard), Stormwarrior, Stormwitch, Cryonic Temple, Elvenking, Blind Guardian, Primal Fear...

het is te heet om met meer namen te komen, sorry.

Laat KaZaa hier eerst maar eens op los

Bruce Banner

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-08-2003 15:33 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Ik vind Rhapsody echt wel erg ruige nummers hebben. Niet alles is even geweldig maar op zn tijd erg lekkor

LAI LAI HEI

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-08-2003 15:36 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 6 augustus 2003 11:29 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
ja iedereen zn eigen smaak ik vin sommige nrs van Rhapsody wel okee,
en cyber nichten feest mm hoorde ik niet een keer dat je er ook een keer heen wilde like medusa maja ontopic technisch zijn ze goed je moet er alleen van houden

hahaha je hebt halve verhaal toen geloof gemsit ? we wouden er idd heen met grote groep in "metal" outfits daar naar binnen walsen idd was ook echt of we serieus bedoeld om voor de muziek te gaan

Tormented soul
Posted 06-08-2003 20:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:27 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ok bands:

Edguy , Sonata Arctica, Mago de Oz, Dark Moor, Dragonforce, Dragonland, Hammerfall , Nostradameus, Stratovarius, Gamma Ray, Insania Stockholm, Avantasia (project van die knaap van Edguy - de moeite meer dan waard), Stormwarrior, Stormwitch, Cryonic Temple, Elvenking, Blind Guardian, Primal Fear...

het is te heet om met meer namen te komen, sorry.

Laat KaZaa hier eerst maar eens op los

Masterplan, Dream Evil, Freedom call, Kamelot , Iced earth, Ark, Helloween

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-08-2003 20:39]

lykle_wolfheart
Posted 06-08-2003 21:00 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Rensykdom krabbelde:
we wouden er idd heen met grote groep in "metal" outfits daar naar binnen walsen...

en dan denk je nog binnengelaten te worden ook?

no text supplied

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-08-2003 21:01 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

weet wel zeker aantal van die gasten hebben het al eerder gedaan maar ga ff niet verder offtopic lullen

de eerste 2 cds van rhapsody heerschte gewoon zwaar net als de 1se cyclus van luccas "solo" geval

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 21:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 21:00 schreef lykle_wolfheart het volgende:
en dan denk je nog binnengelaten te worden ook?
Op die feesten komen genoeg homo's in normale/trance kloffies dus het lijkt me wel.

lykle_wolfheart
Posted 06-08-2003 21:22 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 6 augustus 2003 21:03 schreef wladimir het volgende:
Op die feesten komen genoeg homo's in normale/trance kloffies dus het lijkt me wel.

Bij Medusa kom je er niet meer in in je normale/trance kloffie, dat hebben ze 1 keer geprobeerd en dat is zeer slecht bevallen...

En ontopic: De eerste 2 cd's van Rhapsody waren best okay, maar daarna zijn ze totaal niet meer vooruitgegaan, dat is wel jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 06-08-2003 21:24]

no text supplied

bluthunger
Usericon van bluthunger
Posted 09-08-2003 16:58 by bluthunger Wijzig reactieProfiel van bluthungerQuote dit bericht

vind rhapsody zeker goed.
Maar vind de cd under the rain of a thousand flames(op het titel nummer na) alleen een beetje tegen vallen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2003 17:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 16:58 schreef bluthunger het volgende:
vind rhapsody zeker goed.
Maar vind de cd under the rain of a thousand flames(op het titel nummer na) alleen een beetje tegen vallen.

Een klein vraagje: Je gaat niet toch niet nu alle topics die over power metal bands gaan naar boven schoppen, he?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Tormented soul
Posted 09-08-2003 17:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

nee daar zorg ik wel voor

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 09-08-2003 17:59 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

De muziek is best goed, maar de zang AARGGH

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Tormented soul
Posted 09-08-2003 18:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

dat vind juist een van de pluspunten

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 09-08-2003 18:10 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

bij blind guardian vind ik dat ook, maar rhapsody heeft echt een baggerzanger...maarja smaken verschillen

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Tormented soul
Posted 09-08-2003 18:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Tony kakko

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-10-2003 11:49 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Acteur Christopher Lee, die men tegenwoordig waarschijnlijk het beste kent van zijn rol als Saruman in de Lord of the Rings films, zal te horen zijn op het nieuwe album van Rhapsody. Hij zal daarop als verteller te horen zijn, en tevens zal hij als zanger te horen zijn in 1 nummer. Lee heeft in het verleden wel eens in een opera gezongen. Het nieuwe Rhapsody album moet volgend jaar uitkomen.

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-10-2003 15:29 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Rhapsody

Ik heb Dawn Of Victory en Rain Of A Thousand Flames in mijn collectie. Ik vind Rhapsody echt geniaal, maar het is wel typisch iets wat ik in de winter moet luisteren...RHAAAHRRR??? Nee echt, ik heb cd's voor ieder moment: voor blije momenten, voor kut momenten, voor ijskoude depri winter momenten...etc. En Rhapsody is voor ijskoude winterse dagen waarop ik voor een knisperend vuurtje op de bank hang met een goed fantasy boek en een stomende kop koffie...
Ik had trouwens gedacht dat Battlelore's nieuwste "Sword's Song" super cool zou zijn, aangezien ik Rhapsody ook leuk vind, maar dat viel dus vies tegen...

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 19-12-2003 14:34 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Update over het nieuwe Rhapsody album en Christopher Lee:

quote:
Press release:

"Mr. Christopher Lee - the grand seigneur of film and one of the most filmed actors in history will join the world famous symphonic metal band Rhapsody on their next CD. Mr. Lee is no stranger to music and recording studios as he is a classically trained opera singer himself. He will be providing a powerful narration on the forthcoming self produced CD of the Italian based group.
Among other well known narrators and London actors, Lee will guide the listeners in the role of a king through a unique saga invented by RHAPSODY's founding members Luca Turilli and Alex Staropoli. As a special surprise Mr. Lee's daughter Christina Lee will also appear in the part of a warrior princess. Incidentally this will mark the first time father and daughter will work together.

This portion of the production will be handled by award winning producer Joey DeMaio. Not only known for his record production work with the group MANOWAR but he has also produced numerous rock groups, and has the distinction of producing epic narrations with the late Orson Welles. Production is set for the third week of December in the London Sanctuary Townhouse Studios.

"It is a dream come true. We couldn't believe it when our management informed us that our hero Mr. Lee agreed to be part of our new CD. We are extremely thankful and honored that this outstanding legend of film and theatre has chosen to work with us", says Luca Turilli. "We believe Mr. Lee will definitely bring our vision and dreams to reality", adds Alex Staropoli. "It will be an honor to shake his hand for the first time."

This CD will contain 10 new songs and almost 80 minutes of music, featuring grand epic, fast metal tracks and sonic landscapes with stirring narrative and will be the debut of a new style of Heavy Metal music created by RHAPSODY known as Film Score Metal.

After five critically acclaimed albums this new, yet untiteld release is being recorded in four different studios in Europe with appearances by more than a dozen international guest soloists. Supported by the entire Bohuslav Martinu Philharmonic Orchestra from the Czech Republic as well as a 50 piece choir this new CD will set the world of Symphonic Metal on fire.
The tentative release date on Magic Circle Music /SPV – Steam-hammer has been set for May 2004"

NP: Running Wild - Treasure Island

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 19-12-2003 14:44]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-12-2003 14:36 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 8 oktober 2003 15:29 schreef maniacM het volgende:
Rhapsody

Ik heb Dawn Of Victory en Rain Of A Thousand Flames in mijn collectie. Ik vind Rhapsody echt geniaal, maar het is wel typisch iets wat ik in de winter moet luisteren...RHAAAHRRR??? Nee echt, ik heb cd's voor ieder moment: voor blije momenten, voor kut momenten, voor ijskoude depri winter momenten...etc. En Rhapsody is voor ijskoude winterse dagen waarop ik voor een knisperend vuurtje op de bank hang met een goed fantasy boek en een stomende kop koffie...
Ik had trouwens gedacht dat Battlelore's nieuwste "Sword's Song" super cool zou zijn, aangezien ik Rhapsody ook leuk vind, maar dat viel dus vies tegen...

Ik luister Rhapsody juist in de zomer

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 14:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gaaf. Ik vind Rhapsody een beetje Crapsody...maar Christopher Lee is een heerscher.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-12-2003 14:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 december 2003 14:36 schreef Chelman het volgende:
Gaaf. Ik vind Rhapsody een beetje Crapsody...maar Christopher Lee is een heerscher.

dus dan vind je het wel ok?

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 14:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 14:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
dus dan vind je het wel ok?

De release, ja.

De muziek, nog steeds niet.

Mag het?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com