|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
= gay ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb er vandaag onder het werken nog een poosje naar geluistert, leuk maar ik moet er niet al te vaak naar luisteren. |
|
RHAPSODYYYYYY warriors forever! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het is wel geniale muziek, maar het hele "dwarfs at war" thema word ik zo snel beu. Ik heb er 1 CD van, en dat lijkt me genoeg om af en toe eens naar te luisteren. |
|
*zingt keihard mee* INTO THE RAY OF THE SUN, MARCHING THE HERO HUNTING THE DARKLORD!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb er 2 cd's van, vind het op zich wel goed aan te horen. Maar je moet het inderdaad niet teveel achter elkaar luisteren.. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Rhapsody heerscht!! leuke vrolijke middeleeuwse melodietjes enzo, ik kan er wel vrolijk van worden. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Weet iemand of Rhapsody binnenkort nog ergens in den buurt te bewonderen is? zou erg fijn zijn |
|
Dat gaat nog wel even duren. Ze zijn vorig jaar nog geweest én ze zijn nu bezig met nieuw album. |
|
nee Rhapsody vind ik pure Kitch. Veel te druk en al die kinderlijke melodietjes, er zijn VEEL betere en serieuzere power metal bands! |
|
quote: Zijn die gasten van Rhapsody dan niet serieus over hun eigen muziek ??? ... of kun jij de muziek niet serieus nemen? -edit- Ik vind trouwens Rhapsody wel vrolijke muziek, erg veel synthesizer / clavesimbel en daarom ben ik er niet altijd voor in de stemming. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-06-2003 12:33] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik zeg toch niet dat die gasten niet serieus te nemen zijn, het zijn goede muzikanten, maar ik kan hun muziek niet echt serius nemen. Al die power metal kloontje komen echt mijn neus uit! Vroeger vond ik helloween wel ggoed maar wwoordiog klinken al die bands zo. Die zang is ook niet echt mijn pakkie an, terwijl Ik Judas Priest wel super vind! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
RHAPSODY heerscht. kan niet wachten op hun nieuwe cd. (en bijbehorende shows) 10/04/02 was behoorlijk goed. Bruce Banner |
|
Uit Scientific American issue 368, "Musical influences on sexual depravity; a comprehensive study": '.. it is scientifically proven that listening to extremely feminine music like Rhapsody causes homosexuality. Persons who were listening to Rhapsody could not get their eyes off of male bottems and some of them even jerked off on poodles. Persons who were listening to Vital Remains started killing each other with axes and other sharp objects...' Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
als ze maar neit zelfde kant opgaan als de lucca turrili cds |
|
quote: ja vast, wat een geouwehoer sterf Bruce Banner |
|
Rhapsody cárit metal Eldaron!! Heruuuuuuu!!!! (Rhapsody maakt Elvenmetal!! Heeeeersch!!) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Agossie, Beaunobeau heeft weer eens wat, hoor!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Rhapsody is the best weet iemand nog meer goede bands zoals rhapsody? (Ben zelf niet zo'n metalfan ik vind alleen bands zoals rhapsody, freedom call en sonata arctica gaaf) |
|
quote: lucca turrili? das bijna gewoon rhapsody |
|
quote: Je naam bevalt me al . Bands zoals Rhapsody: Kamelot Dream Evil Edguy Avantasia Dragonforce |
|
Rhapsody? been there... done that no text supplied |
|
quote: rot op naar je cyber nichten feestjes ofzo |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |