|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan er wel naar luisteren, maar niet echt mijn stijl (wel cool art work (net als bij Blind Guardian)) |
|
Ik heb rhapsody leren kennen zo'n 1,5 jaar terug. Kben naar het concert van hun geweest in de 013. Echt heel sjiek Zeker voor herhaling waard. |
|
Blablabla... For king and glory. blabla... on my horse i ride, with my sword i kill the dragon. blablabla.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Die foto staat in de Large, vandaar dat jij het nu ook weet |
|
Ik ben afgehaakt na het refrein: Black Dragon fligh high spread your wings and fly.. vond ik toch iets te blij De technische kant daarentegen en het bombastische is erg mooi. You will never have, what i never had. |
|
quote: gelukkig is dat niet Rhapsody, maar Luca Turilli ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: waarom doe je nu zo dom. Alleen omdat ik naar finntroll luister? triest [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 09-11-2002 16:53] |
|
quote:Idd, als je het zo schrijft is het een vrij domme tekst. maar aangezien ik teksten niet belangerijk vind is het verder geen probleem... |
|
Rhapsody is geweldig, concert in 013 was inderdaad erg gaaf, van wat ik had gehoord waren vroegere Rhapsody cncerten vaak een aaneenschakelingen van rampen met hun tapes en dergelijken, maar die tour werd het allemaal wel netjes geregeld, dat ma natuurlijk ook wel als je op heaadliner tour gaat Wat de teksten betreft dergelijke kazigheden vind ik alleen maar leuk, dus op dat front ook niks mis :D NP: Rhapsody - In Tenebris For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Hoewel het hele concept van de band wel erg afgezaagd is en ze de sprookjes beter aan Blind guardian over kunnen laten vind ik dit nogsteeds een enorm goeie band. Qua muziek verrast het onderhand niet meer maar toch blijven ze album na album enorm strak en goed. Ik vind het ook enorm knap om te horen hoe ze allerlei soorten klassieke muziek en folk door hun muziek mixen zonder aan hardheid in te boeten. Veel bands doen ze dat toch niet na. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat was het! Ik moest Rhapsody beter gaan beluisteren! Ik heb heel lang geleden wat power metal geluisterd en het meteen weer de prullenbak ingesmeten maar nog niet zo heel erg lang hoorde ik een nummer van Rhapsody wat me toch wel heel erg aansprak, alleen ik was vergeten van welke band ik nu ook weer iets moest gaan downloaden... Bedankt voor de kick XnegX! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: idd, alhoewel ik in het algemeen niet van die "cheesy" metalbands hou is rhapsody een klasse apart (net als luca turelli solo overigens). Al hun cd's zijn boeiend van het begin tot het einde, afwisselend en muzikaal erg sterk. Ik ben zeer benieuwd naar nieuw materiaal. |
|
Ik heb dawn of victory... Maanden geleden een x geluistert, zal em weer ff op zetten Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
wat is de beste cd.... ik heb volgens mij het nummer dawn of victory gehoord, dat vond ik een goed nummer is die hele cd in die trant? of kan ik dan beter een andere cd pakken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ach dit is het shirt waar ik morgen (Boombaard/Enfeeble) in loop, dat zegt genoeg denk ik: zegt genoeg denk ik |
|
vooral tijdens deze warme tijden word ik weer getroffen door het rhapsody-virus en krijg ik de neiging door de tuin te lopen met de ridder uitrusting die ik van m'n broertje jat Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: goeie cd! die cd is zeker in die trant, luister bijvoorbeeld maar eens naar het nummer "Holy Thunderforce" |
|
quote: das een bitch, heeft gewoon zijn Rhapsody-broeders verlaten |
|
Ik heb welgeteld 1 power metal cd, en dat is Legendary Tales van Rhapsody. Heel af en toe heb ik daar zin in. |
|
*gaat zwaar aan de spetterpoep van alleen de naam rhapsody al* Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Jouw signature spreekt anders ook boekdelen. |
|
Rhapsody is wel vet, dat nieuwe project van Luca Turilli vind ik aanzienlijk minder. Vooral power of the dragonflame is vet |
|
jupzz, k vin ze geweldig dat andere project van luca turelli, vision devine is ook gaaf, afgelopen jaar op wacken gezien... de laatste keer dat rhapsody in de 013 was, was ook super vet, mooie show der bij... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heeft iemand enig idee wanner ze weer in NL komen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |