|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Rhapsody eigenlijk zwaar kut...als ik eerlijk mag zijn.. |
|
muziek is wel ok maar niet echt mijn smaak ben niet zo'n power metalhead. alleen Iced earth gaat er bij mij wel in. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben een liefhebber van Powermetal, Rhapsody gaat er ook goed in. De laatste tijd wat minder, omdat er betere bands in het genre zijn en omdat ik het te vaak gehoord heb. |
|
Oi, Rhapsody, mijn god wat is dat kut zeg. Heb welles die clip gezien van Holy Thunderforce geloof ik....huilen met de pet op . Ben sowieso niet zo'n grote powermetal fan, maar bands als Blind Guardian, Helloween, of Iced Earth (als je dat Powermetal wil noemen) kan ik best trekken op z'n tijd. Bij zoiets als Rhapsody op Hammerfall echter schieten de tranen me gelijk in de ogen. Kan eigenlijk geen woorden vinden om die muziek te beschrijven, maar als ik het hoor lopen de rillingen me over de rug (in negatieve zin dan)*rillingsmilie* Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Sorry maar de rhapsody is echt ontzettend gay imho... tele-tubbie metal [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 06-11-2002 10:49] |
|
quote: dat mag idd, die clip is om te janken. die zal niet meer dan 25 euro hebben gekost. Maar clips is wel het minst belangrijkste in de metal voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-11-2002 10:51] |
|
quote: Hmmm, Turilli? Ik kan zoiets maar 1 plaat lang horen, daarna gaat het echt irriteren! |
|
ik vind rhapsody helemaal geweldig, maar dat andere projectje van turelli vind ik beter...vision devine als ik vrolijk wil worden zet ik dat gewoon op.... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-11-2002 14:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
elvenking |
|
[quote]Op 6 november 2002 10:46 schreef Morbid Death het volgende: Oi, Rhapsody, mijn god wat is dat kut zeg. Heb welles die clip gezien van Holy Thunderforce geloof ik....huilen met de pet op . die clip is wel fout ja, vond het wel grappig, die vliegtuig strepen in de lucht met zo'n middeleeuws landschap... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Rhapsody is gewoon M-I-G-H-T-Y!!! Een van de betere in het genre. Hun produktie is idd erg hoog, maar er zit geen zwak album tussen. Alles wat uit Luca's pen vloeit kicks gewoon ontzettend aars Kan niet wachten op Luca's 2e solo CD de 11e. Trouwens, de video van Rain Of A Thousand Flames is al een enorme verbetering. [Dit bericht is gewijzigd door ToxicTrace op 06-11-2002 15:22] |
|
gelukkig, er zijn tenminste nog een paar liefhebbers. ben ik niet het enige watje . De nieuwe Luca Turelli lijkt me erg goed. de mini is iig super! |
|
heeft iemand vision devine gezien op wacken? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Bij tijd en wijlen kan ik Rhapsody best wel waarderen, ik word er ook altijd erg vrolijk van. Zitten vaak heel mooie elementen in de muziek, maar dat maakt het wel erg druk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Een van mijn favo bands, punt uit. |
|
quote: Luca turelli solo ook? |
|
Wèg met die flauwe kul! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: wat minder, maar kan het waarderen opzich |
|
Rhapsody, wat een ontzettende heerschband is dat toch. Heb bijna alle cd's en ze zijn allen even briljant! Met name in de zomer op vakantie is het echt puur genieten van deze veruit de beste power metal band v/d wereld. Rhapsody, ongenaakbare power/fantasy metal! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dawn of Victory staat momenteel 8e in mijn persoonlijke top 30 van beste cd's aller tijden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Symphony of Enchanted Lands blijft één van m'n lievelingsceedees. Die energie die ze uitstralen is super, ze zien er misschien wel niet uit maar ze zijn wel goeie muzikanten. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Wat is jou top 30 van beste cd's allertijden? Eh...... wordt misschien een beetje lang. Doe maar de eerste 10...... |
|
quote:[off topic]Hey is dat niet die gast van primordial in je user icon? [/off topic]. Tjah ik vind rhapsody niet slecht, maar is niet echt iets voor mij. |
|
Ik vin Rhapsody wel om aan te horen het is echter niet zo dat ik er snel een cd van koop ik vin t net iets te sappig Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Momenteel: 1. Arch Enemy - Wages of sin 2. Hollenthon - With the vilest of worms to dwell 3. Haggard - Awaking the centuries 4. Tristania - Beyond the veil 5. After Forever - Prison of desire 6. Penumbra - The last bewitchment 7. Kalmah - Swamplord 8. Rhapsody - Dawn of victory 9. Savatage - Dead winter dead 10. Metallica - Master of puppets * Cd's die net uit zijn, heb ik nog niet meegenomen omdat ik die nog niet vaak genoeg heb kunnen luisteren. * En, nee, ik ben geen uitgesproken death-/black-fan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |