|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker. Scott Kelly solo op Roadburn gezien, erg cool ook, als je zulks trekt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hm, trek het ook een stuk beter dan de vorige keer. waarschijnlijk te snel conclusies getrokken... heb hem nu iig gelijk op mn hd gezet dus komende week eens flink vaak draaien. Je moeder. |
|
quote: Ghehe, ok. Voor mij hoeft het ook niet altijd te blasten hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hm, de zanger mag wel zn muil houden Je moeder. |
|
Gast... Check The Eye Of Every Storm, JUIST de vocals zijn daar geniaaaaaal "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
mwa, ik trek dit soort vocalen eigenlijk nooit. als iets de muziek voor me kan verpesten zijn het de vocalen wel hehe Je moeder. |
|
quote: Nekschot |
|
Ik heb nu alles binnen. Ben benieuwd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zie fp voor soloalbums van de zangers .. die dus wel een vette zang hebben, jij ape-karnivoor |
|
Ben nu Given To The Rising aan het luisteren. Zwaar en hypnotiserend spul zeg, tot nu toe bevalt me dit zeker wel! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm, ouder werk is beter (c) |
|
Ik ben op de één of andere manier gewend om alles in omgekeerde volgorde te gaan beluisteren Wat is jou favoriet? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Times Of Grace "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
The Eye of Every Storm / A Sun That Never Sets / Times Of Grace / Through Silver In Blood / Enemy Of The Sun De nieuwe is maar een slap fapsel. |
|
Ghehe, dan staat me dus nog wat moois te wachten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Die en Suns zijn imho de betere ... |
|
quote: Dat meen je niet, fantastische plaat.... Donker en dreigend. Maar ja, smaken verschillen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
A Sun that Never Sets Given to the Rising Times of Grace Eye of Every Storm Neurosis & Jarboe Souls at Zero Through Silver and Blood Enemy of the Sun Zoiets....maar goed, allemaal heeeeel vet. |
|
The Eye Of Every Storm is ook mijn all time favo. Dan zeker Times Of Grace. Given To The Rising. A Sun That Never Sets. Through Silver In Blood. En de andere platen zijn ook cool maar die luister ik bijna niet op de Jarboe samenwerking na. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Favo Neurosis platen is een moeilijke ik ga een poging wagen: Times Of Grace In The Eye Of Every Storm Through Silver In Blood Given To The Rising Neurosis en Jarboe Sovereign A Sun That Never Sets Enemy Of The Sun Vind A sun that never sets juist 1 van de zwakste platen ook al staan er 3/4 godennummers op. Given to the rising is zeker niks mis mee erg intense plaat. Times of grace en eye hebben eigenlijk een gedeelde 1ste plek, times heeft net iets de overhand omdat daar mijn favo nummers op staan, ik vind eye wel weer het beste album wat de band ooit heeft gemaakt |
|
Ik vind echt alles aan ASTNS goed. Staat geen zwak nummer op. Snap echter wel dat niet veel mensen dat als favoriete Neurosis-album hebben. Hij is toch wel wat afwijkend qua sound; wat meer folky en wat minder apocalytisch van aard (op sommige stukken na). |
|
Ik vind hem toch echt wat slapper en wat minder intens, ik zie het een beetje als de overgang naar ''in the eye'' die niet helemaal gelukt is. Er zitten idd wel leuke folk stukjes op de plaat maar alsnog zeker niet mijn favo, maar ja beter dat jij hem wel te gek vind toch! Ik vind het als nog een geniale plaat maar gewoon iets minder Bij Neurosis is platen vergelijken eigenlijk ook een beetje onzin naar mijn idee zijn ze vrijwel allemaal briljant en sowiezo allemaal anders. |
|
+1 |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |