|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zie het ook net staan. Heerlijk nieuws natuurlijk! |
|
quote: +100000000000000 |
|
+ meer Btw: waar is dat op Facebook te vinden dan? [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 30-03-2012 18:08] |
|
Is er nou al een releasedatum? |
|
Volgens Wikipedia: During his solo tour in the spring of 2012, band member Scott Kelly announced the next Neurosis album was planned for release on November 1, 2012. En vandaag werd dit clipje gepost. |
|
Zou super nieuws zijn als er in november een nieuwe komt! |
|
Ik kijk ernaar uit! Al is zo een filmpje wel helemaal nikszeggend. |
|
Vorig jaar hebben ze 2 nieuwe nummers gespeeld tijdens hun tour. Deze zullen ongetwijfeld op de plaat staan: Killing Elk At the Well |
|
Oja das waar. Herinner me dat ik At the Well gelijk al tof vond, werkte ook goed in de set toen. Killing Elk wat minder voor mijn gevoel. |
|
Deel 2 en 3 van Electrical Transmission zijn ook op Youtube gezet. |
|
Oehw, klinkt leuk! Ik ben alvast benieuwd! |
|
Nieuwe plaat gaat Honor Found In Decay heten. Maar belangrijker nog: quote: |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Joepie! |
|
Moet toch het album zijn waar ik het meest naar uitkijk dit jaar. |
|
vieze kut |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://www.decibelmagazine.com/featured/neurosis-scott-kelly-and-steve-von-till-preview-new-album-honor-found-in-decay/ Kennelijk toch geen Killing Elk op de plaat, of ze moeten hem hernoemd hebben. |
|
Oja, en de hoes |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Helaas geen AOTY dit, maar kijk er toch naar uit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Lelijke hoes. Gelukkig hebben we de muziek nog. |
|
Ik vind de hoes wel nice en die track by track preview laat het beste vermoeden. Erg veel zin in! |
|
Ongelooflijk wat voor wanstaltige producten die Graham uit zijn vingers krijgt. Niet te doen, die hoes. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |