|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
OMFG Neurosis naar Nederland *verheugt zich de komende maanden* |
|
Oh btw, ik kwam in de ouder promoposterbak van de Dollhouse in Arnhem nog een hele rol Times of Grace promo posters tegen, zijn een euro per stuk of gratis bij een aankoop. Doe er je voordeel mee formaat: ik schat 40x60 of iets dergelijks |
|
"At last report, according to Scott Kelly, the new album will be the heaviest thing since Through Silver In Blood. That's straight from the source." DAAAAMMNNNNNN.... SIKED!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmm dat hoor je altijd net voor een nieuw album .. eerst horen dan geloven ... |
|
True, maar ik ga alsnog niet twijfelen aan Neurosis. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een gewaarschuwd mens telt voor twee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heersch! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik trek het BIJZONDER goed zoals verwacht!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klinkt weer heel anders dan de laatste 2 platen, gaat meer richting Times of Grace. Tof nummer, ben erg benieuwd naar het hele album |
|
Oei Times of Grace heerst immens, imho beste plaat van ze |
|
Hmm, mijn favoriet is nog steeds A Sun that Never Sets, maar daarna is het close tussen Times of Grace en The Eye of Every Storm. |
|
Eye ging me op den duur tegenvallen. Times of race heeft wat meer ruws in zich, Sun blijft wat meer chill muziek, silver in blood ias wel een mooie blauwdruk voor times of grace |
|
Souls At Zero ... nieuwe nummer klinkt zeer gaaf, ben benieuwd als er driestemmige zang zoals op ouder nummers op de plaat zal staan ... |
|
Hmm wordt er nou niet echt heel warm van .. |
|
Ik vind hem steeds cooler worden... kenker de kanker.. dat The end is know stukje komt wel zo MOKER hard in..] Godenband! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Schijnt dat dit het artwork is, weet niet echt wat te zeggen ... niet echt typisch Neurosis. |
|
De complete plaat is downloadbaar schijnt. Ik ben er nu mee bezig iig, sorry neurosis maar ik ben te siked!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heb hem nu deels binnen.. Goddamn zeg... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zag gaaf Neurosis shirt op ebay |
|
Saai plaatje tot nu toe. Plichtmatig voortslepende riffs die we vrijwel allemaal al eens eerder gehoord hebben. |
|
Oordeel over de nieuwe cd totnutoe was dat hij ondanks dat het alsnog 10 keer beter is als de meuk die heelveel andere bands weten uit tebrengen, hij het net niet haalde bij The eye of every storm. Enkele erg vette songs die je meteen pakten maar ook enkele die dat totaaaal niet deden, terwijl TEOES in bijna elke song mij weet tebekoren. Het kwartje viel niet echt, maar de songs live zien hielp daar toch echt wel bij. De titelsong is echt van ontzettend vet staaltje muziek die alleen Neurosis kan maken om over de rest van de cd nog maar tezwijgen.. Ik heb er weer en klassieker bij! cool interview btw: www.youtube.com/watch?v=6b-RHUWG_ac [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-04-2007 15:00] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gaaf interview inderdaad, erg eerlijke lui. Die video van Locust Star blijft trouwens zo crushing zeg, niet normaal. Zit ook nog steeds in mijn hoofd met het optreden van afgelopen zaterdag, dat was zo geweldig, kan er niet over uit Nieuwe album vind ik trouwens zeer oke. De psychadelische wending die ingezet is met ASTNS en TEOES is doorgezet, maar daarnaast hebben ze ook het hele zware van ToG en TSaB weer teruggebracht. Nummers als Water is not Enough en Distill horen op dit moment bij mijn favo Neurosis-tracks en ik denk dat het hele album nog wel zal gaan groeien de komende tijd. Uitzonderlijke band, dat is zeker. |
|
[quote]Op 23 april 2007 15:25 schreef Cainam Ladicius het volgende: Zit ook nog steeds in mijn hoofd met het optreden van afgelopen zaterdag, dat was zo geweldig, kan er niet over uit [quote] Same here dude! SUPER blij dat ik zoiets hebben mogen meemaken! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-04-2007 15:28] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |