IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Neurosis Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 24-08-2006 20:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

OMFG Neurosis naar Nederland

*verheugt zich de komende maanden*

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-08-2006 20:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Tilburg of niet... JB gaat!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-08-2006 18:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Oh btw, ik kwam in de ouder promoposterbak van de Dollhouse in Arnhem nog een hele rol Times of Grace promo posters tegen, zijn een euro per stuk of gratis bij een aankoop. Doe er je voordeel mee
formaat: ik schat 40x60 of iets dergelijks

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-12-2006 13:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

"At last report, according to Scott Kelly, the new album will be the heaviest thing since Through Silver In Blood. That's straight from the source."

DAAAAMMNNNNNN....

SIKED!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-12-2006 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm dat hoor je altijd net voor een nieuw album .. eerst horen dan geloven ...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-12-2006 13:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

True, maar ik ga alsnog niet twijfelen aan Neurosis.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-12-2006 14:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 22:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 23:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heersch!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 23:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik trek het BIJZONDER goed zoals verwacht!!!!

Cainam Ladicius
Posted 09-03-2007 15:25 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Klinkt weer heel anders dan de laatste 2 platen, gaat meer richting Times of Grace. Tof nummer, ben erg benieuwd naar het hele album

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2007 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oei Times of Grace heerst immens, imho beste plaat van ze

Cainam Ladicius
Posted 09-03-2007 15:38 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Hmm, mijn favoriet is nog steeds A Sun that Never Sets, maar daarna is het close tussen Times of Grace en The Eye of Every Storm.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2007 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eye ging me op den duur tegenvallen. Times of race heeft wat meer ruws in zich, Sun blijft wat meer chill muziek, silver in blood ias wel een mooie blauwdruk voor times of grace

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-03-2007 17:55 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Souls At Zero ... nieuwe nummer klinkt zeer gaaf, ben benieuwd als er driestemmige zang zoals op ouder nummers op de plaat zal staan ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2007 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm wordt er nou niet echt heel warm van ..

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-03-2007 20:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind hem steeds cooler worden... kenker de kanker..
dat The end is know stukje komt wel zo MOKER hard in..]
Godenband!

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-03-2007 22:53 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Schijnt dat dit het artwork is, weet niet echt wat te zeggen ... niet echt typisch Neurosis.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-03-2007 23:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

De complete plaat is downloadbaar schijnt.
Ik ben er nu mee bezig iig, sorry neurosis maar ik ben te siked!!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-03-2007 13:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Heb hem nu deels binnen..

Goddamn zeg...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2007 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zag gaaf Neurosis shirt op ebay

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-03-2007 17:57 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Saai plaatje tot nu toe. Plichtmatig voortslepende riffs die we vrijwel allemaal al eens eerder gehoord hebben.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2007 15:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Oordeel over de nieuwe cd totnutoe was dat hij ondanks dat het alsnog 10 keer beter is als de meuk die heelveel andere bands weten uit tebrengen, hij het net niet haalde bij The eye of every storm.
Enkele erg vette songs die je meteen pakten maar ook enkele die dat totaaaal niet deden, terwijl TEOES in bijna elke song mij weet tebekoren.

Het kwartje viel niet echt, maar de songs live zien hielp daar toch echt wel bij.

De titelsong is echt van ontzettend vet staaltje muziek die alleen Neurosis kan maken om over de rest van de cd nog maar tezwijgen..
Ik heb er weer en klassieker bij!

cool interview btw: www.youtube.com/watch?v=6b-RHUWG_ac

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-04-2007 15:00]

Cainam Ladicius
Posted 23-04-2007 15:25 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Gaaf interview inderdaad, erg eerlijke lui. Die video van Locust Star blijft trouwens zo crushing zeg, niet normaal.

Zit ook nog steeds in mijn hoofd met het optreden van afgelopen zaterdag, dat was zo geweldig, kan er niet over uit

Nieuwe album vind ik trouwens zeer oke. De psychadelische wending die ingezet is met ASTNS en TEOES is doorgezet, maar daarnaast hebben ze ook het hele zware van ToG en TSaB weer teruggebracht. Nummers als Water is not Enough en Distill horen op dit moment bij mijn favo Neurosis-tracks en ik denk dat het hele album nog wel zal gaan groeien de komende tijd.

Uitzonderlijke band, dat is zeker.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2007 15:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

[quote]Op 23 april 2007 15:25 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Zit ook nog steeds in mijn hoofd met het optreden van afgelopen zaterdag, dat was zo geweldig, kan er niet over uit
[quote]

Same here dude!
SUPER blij dat ik zoiets hebben mogen meemaken!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-04-2007 15:28]

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com