|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
NP Neurosis - Times of Grace - The Road to Sovereignity Dit nummer mag men draaien als ik dood ben FANTASTISCH die sfeer!!! Trompetten in metal, en klinken .. woaaa |
|
Shit, Neurosis blijft echt geweldig. Zelf vind ik de laatste het best. In hun nieuwe stijl hebben ze zich echt gevonden vind ik. de sfeer is echt geweldig op dit album. Iemand die DVD al gezien van "As Sun That Never Sets"? Die is echt super!!!! 1 grote wazige video clip die echt de muziek uitstraalt! als bonus zit er ook een bewerking van het hele album van Tribes OF Neurot op, samen met visuele ondersteuning! Klinkt mischien als een verkoopraatje maar: die DVD (+ wat ander neurosis) is tevens bij te koop in onze shop: http://www.codex4.org/shop.html [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 09-07-2003 11:32] |
|
Heb op Stonehenge A sun that Never Sets gekocht ook een heerlijke cd. Ik zag dat Steve von Till ook een solo-cd gemaakt heeft met meer akoestische nummers, heeft iemand die hier? Lijkt me erg aangenaam namelijk |
|
die heb ik zeker... hij heeft er al 2 zelfs.... Ik ken alleen 'As The Crow Flies' dat is eigenlijk gewoon neurosis en dan acoustisch... Scott Kelly heeft iets vergelijkbaars gedaan, maar is veel minder goed None of us are saints - Albert Fish |
|
"If I Should Fall To The Field" heet de nieuwste solo cd van Steve Von Till... nog niet gehoord, maar een vriend van me zegt dat ie bij lange na niet zo goed is als de eerste None of us are saints - Albert Fish |
|
Allen Cult of Luna's "The Beyond" kopen...NU! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die mix van Times of Grace + Grace is ook te downloaden overigens mocht je niet beschikken over 2 cd-spelers e.d. |
|
Heeft iemand de nieuwe Neurosis al gehoord met Jarboe (Swans) op zang? Nog rustiger dan As Sun That Never Sets maar ik vind hem erg goed. Is uitgekomen op Neurot Records (of moet nog uitkomen) |
|
ANDERE ZANGER ????? AAHHHH MAG NIET KAN NIET!!! |
|
Jarboe heeft echt wel een mooie stem hoor, ik vind het een zeer interessant gegeven Swans zijn dan ook erg, erg gaaf. Doet Gira ook nog iets op die plaat? |
|
Hmm ik vind die stem van Till juist zo geweldig .. |
|
Denk aan je hart! het is maar een eenmalig prject! |
|
Zeg dat dan meteen Wil het wel horen ... |
|
Het mag nondeju onderhand weleens tijd worden dat dit combo weer met een heuse knaller op de markt komt.... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
The Sun that never Sets is anders een prima plaat hoor. |
|
Ge-ni-ale band. Times Of Grace is een meesterwerk. Die opbouw van spanning... die uitbarstingen... Geweldig! Spijt als haren op mijn hoofd dat ik die band niet live ben gaan kijken toen ik er de kans ervoor had... Through Silver And Blood heb ik ooit eens bij de V&D gekocht voor 5 gulden. Vind ik toch iets minder. Dat nieuwe werk met die Swans dame klonk me nogal vaag in de oren, eerlijk gezegd... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Op dynamo open air heb ik ze gezien. Ik als nietsvermoedend metaltje ging effe Neurosis checke, omdat ik me had laten vertellen dat dat wel "een flinke bak herie" was. Ik heb het geweten... Touché, pussycat! |
|
En daar heb ik ze dus gemist. Ik lag toen met een stuk in mijn kraag waarschijnlijk ergens in de modder... We don't take it, we just fake it... |
|
Ook leuk. Touché, pussycat! |
|
quote: hehe, spa groen kan soms hard aankomen.. ik weet er alles van! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hahaha, 't was mijn pre-Spa Groen periode, zal ik maar zeggen... De halve liter blikken Bavaria gingen er toen in een rap tempo doorheen. Ik was volgens mij tijdens Altar al aardig van de wereld... Ging je naar Dynamo, zag je maar een handvol bands (waarvan er eigenlijk maar 3 hele toffe tussen zaten). Civ, Neurosis, Slapshot, Exploited... Allemaal gemist. Helaas wel Savatage gezien trouwens en een ongelofelijk waardeloze show van Slayer... We don't take it, we just fake it... |
|
whahaha.. ik dacht al zoiets Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Hmm vind het nummer niet zo denderend, vind die zang er niet bij passen, het wordt zo zeurderig zo ... Ik mis dat unieke geluid van Steve .. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |