|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja zonder Shermann boeit het net wat minder he En wat vind je van Brats dan? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik kan van alles verzinnen, maar eerlijk, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Ik zou dat echt weer eens moeten beluisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik laat je wel weer met rust Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
In afwachting van nieuw materiaal is dit een leuke subsituutband: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vergeten! Ik zet de link in mijn te bekijken youtube dingen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
1982, wauwie. Ik denk dat dit het was, ja, dat moet haast wel. Dikke riffs, hadden ze makkelijk nog een mf nummer van kunnen maken. Geen drums dus en met denner. Dat had ik anders U onthouden. Maar dat zegt niet veel, haha. Thanks!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://guitar.com/news/music-news/kerry-king-post-slayer-breakup-band-offers/ "Addressing the band’s breakup once again in a recent issue of Metal Hammer, King jokes that he was “a little bit surprised” that none of the other bands had reached out with an invitation to join after rumours of Slayer’s retirement became official. “I got a reputation! I don’t suck!” he adds. “I thought maybe [Danish heavy metal act] Mercyful Fate might come knocking, but no. I was like, ‘What the hell is going on here?’" Hij kan de slag partijen ongetwijfeld aan. Maar de solo's? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Niemand belde hem op inderdaad ook niet Priest zoals hij ook aangaf. Ik denk dat hij die solo,s wel kan spelen maar het is niet zijn stijl van soleren. Into the Coven zou een beproeving zijn en auditie. |
|
Snap wel dat niemand hem gevraagd heeft, Kerry lijkt me nou niet de meest relaxte gast om mee in een band te zitten. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wellicht ligt de reden niet in zijn kunnen als muzikant, maar in het feit dat hij een vervelend en vermoeiend mannetje is. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |