|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi. Maar echter eerst zien. Dan geloven. bub |
|
|
|
|
|
Slovenië, ok. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
De tekst op het shirt klopt niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wtf is dat voor ellende... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Livia streamt vanuit Denemarken zo nu en dan beelden van de rehearsal en interview dingetjes met King en bandleden. Interessant om te volgen / kijken. https://www.twitch.tv/kingdiamondofficial bub |
|
De eerste beelden. Wtf heeft King op z'n kop... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Een masker. Ziet er wel gaaf uit https://m.twitch.tv/videos/1315875222 Wat backstage materiaal. Vanaf de 20e minuut, het intro en The Oath. bub |
|
Ik vind het vrij onnodig en een beetje raar. Ik weet nog goed hoe blij ik was dat hij bij de reunie in 93 z'n originele paint en kleren weer uit de kast gehaald had. Ik heb nu even geen geluid, ik moet het met de beelden doen. Een show van MF doet het in het donker toch wel beterder, he. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Volgens mij heeft hij alleen het masker op bij de eerste paar nnummer. Bij A Corpse Without Soul heeft hij een kroon op en een soort van lang haar? Iets wat mij doet denken aan Lord Summerisle uit de film The Wicker Man, tijdens de processie. The Wicker Man fans weten wat ik bedoel. Dat ziet er vreemder uit dan dat masker. https://m.facebook.com/groups/397000417065247/permalink/5195685843863323/ bub |
|
Meer nummers. https://blabbermouth.net/news/mercyful-fate-debuts-brand-new-song-at-first-concert-in-23-years "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier het nieuwe nummer: The Jackal of Salzburg Een beetje ballad / theatraal nummertje. Een rustig stukje, dan denk je, we gaan headbangen maar vervolgens weer wat theatraal en rustig. Ik sta nog niet gelijk te juichen. Een echt oordeel over het nieuwe nummer is verder moeilijk te zeggen gezien de kwaliteit van de opnames. bub |
|
2 minuten volgehouden, dat geluid is echt niet te doen. Die oude nummers ken je, dus dan weet je wat er gespeeld wordt, maar een nieuw nummer luisteren met deze geluidskwaliteit, ik geef het op. Ik wacht wel tot de plaat uit is. In 2035 oid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik vind hem wel tof eigenlijk. Alleen is het nummer eigenlijk klaar op de 7 en een halve minuut. En de zang zit er erg veel behoorlijk naast (terwijl het bij de andere nummers van dit concert een heel stuk beter is). Ik hoop alleen van harte dat de nieuwe plaat een goed geluid krijgt, en niet zo plat en dun als de laatste KD platen. Met het juiste geluid zal het nummer erg dik zijn denk ik! Overigens, ik dacht dat ze qua nieuw materiaal weer meer de nuns/melissa/oath richting op zouden gaan, maar dit klinkt dan toch weer meer als een nummer van de 2e periode MF. Overigens vind ik zowel de 1e als de 2e periode MF platen heel erg gaaf. Zelfs Time vind ik te gek, hahaha. (okee, mede door Snowy's drumwerk hoor). lampje |
|
Alleen jammer dat Mercyful Fate nog eens gaat optreden na het optreden van Iron Maiden tijdens Graspop dus pas om 23.10 uur begint. Het nieuwe nummer klinkt vertrouwd en ze doen daarmee wat van hun verwacht wordt verder hoop ik dat ze nog een clubtour gaan doen in het najaar of volgend jaar als het nieuwe album uit is en dan een setlist van 90 minuten spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Sadistic Sinner op 04-06-2022 6:59] |
|
mbt Graspop: Eens. Liever ervoor, dan kan je rustig tijdens Iron Maiden weg gaan. Ik vind Iron Maiden erg tof hoor, maar ik heb ze vaak genoeg gezien en het festivalpubliek gedraagt zich meestal erg egoïstisch zodra Iron Maiden speelt. Over Graspop gesproken: ik en mijn ex-vrouw hebben nog 3 kaarten te koop voor de donderdag. Maar da's off-topic lampje |
|
Volledige Show: https://www.youtube.com/watch?v=QRgLpjjPoUc En goed bij stem! 0:18 The Oath 8:48 The Jackal of Salzburg 17:42 A Corpse Without Soul 24:18 Black Funeral 27:53 A Dangerous Meeting 35:00 Melissa 41:48 Doomed by the Living Dead 47:52 Curse of the Pharaohs 52:35 Evil 57:48 Come to the Sabbath 1:06:16 Satan’s Fall |
|
En geen daglicht, wat veel en veel beter is. Thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
'Audience' opname van het Graspop optreden, door zijn vrouw volgens mij: https://www.twitch.tv/kingdiamondofficial Low res audience opname: Pre-show backstage op Graspop: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2022 4:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Om 22.30 uur bij Maiden vetrokken om op tijd nagenoeg vooraan te staan voor hun show tijdens Graspop 2022. Maar over het algemeen over elk onderdeel van de show hulde muzikaal klopte het allemaal en King blijft goed bij stem ondanks zijn 66 jaren. De setlist die blijft gericht op de eerste 2 studioalbums en de mini l.p. en dan The Jackal of Salzburg wat nog steeds niet schijnt af te zijn volgens King een lang nummer waar nog wel wat meer actie in mag gaan gebeuren. Hopelijk nog een clubtour en dan ook nog wat nummers erbij van In the Shadows, Time en Into the Unknown. |
|
ff op setlist.fm gekeken maar dat lijkt me een prima setlist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |