|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
-verkeerde topic- [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-11-2019 1:01] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
https://www.blabbermouth.net/news/danzig-mercyful-fate-blue-oyster-cult-and-down-set-for-this-years-psycho-las-vegas/ Las Vegas + MF. Iemand zit te soppen tijdens het lezen van dit nieuws. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Even normaal doen tegen Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het festival heet nota bene Psycho sWIM! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Zag het gisteren op fb, ja. Maar we zijn afgelopen jaar niet voor niets pas in november gegaan. Ook wel eens in oktober geweest en september. September is nog veel te warm, laat staan augustus. Gewoon in Nederland graag, ja! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Toch even kijken, natuurlijk. 584.02 dollar voor twee kaarten. Maar ja, dat is drie dagen, geen dag kaarten te krijgen, zo te zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kaartje voor de donderdag van Graspop in da pocket. En een bob geregeld. Psiked. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jij naar Graspop? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb er de tijd voor, maar ga het niet doen. Ondanks dat weet ik zeker dat ik in een Graspop topic van weleer een haatpost van je ga tegenkomen over 'plebs' en andere, niet relevante zaken. Veel plezier. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Dat is iets dat ik ontken noch uitsluit. Vandaar ook het "[...] ik ben bang dat[...]". Echter, desalniettemin belicht ik slechts relevante zaken. Nee, dat is lang geleden, ik op Graspop. Ik denk zo'n 12 jaar geleden een keer een dag toen vrienden graag wilden, en geheel uit mezelf een weekend toen ik volgens mij 16 of 17 was. Ik vrees het publiek, het bier en andere bands, maar gelukkig heb ik dus een bob en hoef deze via dolorosa niet nuchtern af te leggen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tijdens Melissa gaat een dronken Fransoos in een bananenonesie met je pogoën, he. |
|
Maar heb jij Mercyful fate in 99 niet al op dynamo gezien, kwelgeest? |
|
quote:Jazeker, maar toen was 9 net uit en was ik 13. Weet daar niet veel meer van, om eerlijk te zijn, en dit is natuurlijk een speciale set. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik kan gewoon geen beelden vinden op youtube van MF 1999 dynamo, heel raar. Ik kan me er ook vrij weinig van herinneren, S.O.D. speelde toen ook speelde, zie ik net. Ik was er wel, want ik heb de poster nog. edit: Dit gaat helemaal fout. De poster is van het reunie optreden 1993, hehe. En ik heb s.o.d. toen live gezien op waldrock, volgens mijn eega. En die kan het weten... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-02-2020 17:24] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dynamo '99 opende ze volgens mij de zondag voor de headstage. Metallica was headliner. Ik was er voor CoF, God Dethroned en Marduk op zaterdag. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Klopt. Mercyful Fate speelde die dag als eerste. Reden weet ik zo niet meer. Vreemd was het wel. Ze speelden die zomer ook op Waldrock. Ook een tof optreden. bub |
|
quote: Aha! Dan zijn we dat jaar naar waldrock geweest en niet naar Dynamo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Neem je de balletschoentjes mee? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Klopt, jij en Gerke zijn toen met mij meegereden. SOD speelde toen ook, en Altar, Sepultura, Immortal (Abbath kwam zelfs nog even voorspuwen op het podium tijdens de MF show). lampje |
|
quote: voorspuwen, lijkt het me echt het type voor ja om al te kotsen voor ie ook maar 1 glas drank binnen heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Volgens mij is abbath juist aan het afkicken van de drank. Ik zie nu pas dat abbath gewoon sabbath is zonder s, lol. quote: Lol, heel bizar dit. Mijn geheugen is heel erg slecht, heb ik vast wel eens verteld de afgelopen jaren. Maar zelfs mijn eega kijkt me met glazige ogen aan. Het enige wat ik me kan herinneren is S.O.D. met als intro we are the world, wat werkelijk hilarisch was en dat ze nog een aantal you're dead a la the ballad of jimi hendrix speelden. Ik kan me niets herinneren van die MF show... Daarom zocht ik naar live materiaal op youtube, maar ik kan het niet vinden. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-02-2020 18:39] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De laatste keer dat ik 'm op Fortarock zag nog niet. Of hij loopt altijd alsof ie bezopen is, dat kan ook natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zag een keer ergens een filmpje voorbij komen... Toen ging hij toch op zijn muil... Met gitaar en al. Was geen groot festival, geloof ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |