|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb die boekjes hier ook allemaal. Destijds ook gewoon lid. Renzo deed de fanclub. Ook nog eens een prijsvraag gewonnen en mocht met andere fans backstage in Lucky's Rijssen. Later werd het de CovenWorldWide en vervolgens opgeheven want ja, internet. Best jammer. Ongetwijfeld is er wel een liefhebber voor die boekjes te vinden. En mocht hier geen liefhebber zijn. https://www.facebook.com/groups/KingDiamondMF/ In deze groep zitten er genoeg. Voor een paar vrienden een aantal die boekjes in gescand als .pdf omdat die een aantal niet hadden. Nederlands konden ze niet maar ze waren er wel erg blij mee. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 13-06-2020 14:29] bub |
|
quote: Is het allemaal in het Nederlands? |
|
Even gecheckt: Nee, 6 ervan zijn in het nederlands, de rest is idd Cover Worldwide, en dus in het engels. lampje |
|
quote: Ik wil 'm zeker overnemen. Ik ben nu wel erg moe. morgen ff wat afspreken dan maak ik die centen over. [edit] Jammer dat ZM nooit een PM/DM-functie heeft ingebouwd... Waar moet ik dat geld op storten? Heb je een PayPal-account? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 14-06-2020 10:29] |
|
Mail me je adres maar even : helterbelter apestaart hotmail punt com, dan geef ik mijn bankgegevens wel even door. Of paypal als je dat liever hebt, kan ook. lampje |
|
King Diamond is blijkbaar jarig vandaag. Ik hou dat niet bij, maar ik las dit op de facebook pagina van kd/mf. Did you know? 13 days have come and gone Since we had the first of June. Nou ja, Nu I know. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je hebt mail! |
|
O ja, THE KING is vandaag 64 jaar geworden!! (Zag ik via een "suggested"-post op FB van Snowy Shaw) |
|
Of je had een postje terug gekeken.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Uurghh Ik had de pagina nog openstaan van gisteravond. Kwam laat en gaar binnen om half-vier ofzo. Had vandaag ook niet op F5 gedrukt, hehe. Credits to you Wim! \m/ [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 15-06-2020 16:01] |
|
Ja, maar vooral dat 13 days... Ik wist dat echt niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Idd ja, je blijft dit soort hidden gems vinden in zijn teksten. |
|
Voor de liefhebber is er weer een mooi zomers design op de markt:https://www.artistshot.com/mercyful-fate-dont-break-the-oath-all-over-mens-tshirt-p-5171329 |
|
quote:Snap je punt, maar dat was in de 'hoogtijdagen' echt een verschrikkelijke hel ende chaos qua scheldkanonades, gepoos en gedreig geworden. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Holy shit *mental image* |
|
|
|
Ja, dat is te ver weg. Eindhovennnn! Ik heb ooit een keer begin jaren 90 om de grieghallen een wandelingetje gemaakt toen ik in Bergen lag met een Nederlands fregat. Wel indrukwekkend, hoor. Ondanks dat ik het niet zo'n mooi gebouw vond. Maar Burzum en zo. Nou, die scene points zijn ook weer binnen. edit. een hubje gedaan! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-08-2020 23:31] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: LOOOOLL!! Bij dezen, Wim. You earned this one like a mofo! |
|
Don't Break The Sneaker. Exclusief by EMP / Large. https://www.large.nl/p/emp-signature-collection/472782.html Maatje 44 besteld! bub |
|
No fucking güey (Brujeria would be proud ) |
|
Wim zou ze wel willen hebben, ook al zijn het geen Nikes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hebben wel, ja. Ik zou ze niet dragen, dat niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Of toch las vegas. maar vooral benieuwd of shows dan wel mogen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |