|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn weer 4 nieuwe smilies bijgekomen ... veel plezier ermee. |
|
Deze nieuwe 's zijn cool, keep up the good work. Bazzio Attacks!!! |
|
Paul roeleert. Echt wel !! Dus... |
|
is wel erg tof! |
|
ze zijn heel leuk Paul No regrets and no remorse... |
|
Ze zijn heel erg cool!~!! mensen zeggen dat slecht is. noudat ik ga lekker Suck my piss |
|
Ik vind ze kicke!! Vooral deze Nou nog een smilie met een bierglas |
|
Jooaaa, met zo'n relaxte halve literpul ! |
|
Ik kwam net op een ander forum deze smilie tegen ... deze roeleert echt helemaal ... dus jullie kunnen hem binnenkort ook hier verwachten |
|
(sorry voor het omhoogschoppen van dit oude topic...) Over GoT gesproken, deze mis ik soms echt ... |
|
Ja die is idd geweldig ... ik zal eens kijken of ik hem binnenkort kan introduceren. |
|
tnx! |
|
Trouwens... als code stem ik voor :panda: voorbeeld nog een voorbeeld [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-01-2002 15:11] |
|
iam to sexy for my car.... Godverdommen.. |
|
Hmm, dan wil ik nog eens naar die corpsepaint-smilies vragen... |
|
quote:Die corpsepaint smilies hebben totaal geen toegevoegde waarde kwa uitdrukking ... sorry. En "ik ben true" smilies heb ik al echt geen zin in. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 08-01-2002 20:33] |
|
Daar heb je een punt. Maar die ene waar zo'n smilie zichzelf tegen een muur slaat is wel erg handig denk ik... |
|
Er zijn er weer 2 bij gekomen: en Plezier er mee |
|
Ze zijn leuk en mooi, net zoals de rest!! |
|
Cool, ik en meiden: Hij's gooooooooed..... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
goede smileys |
|
ja het zijn leuke smileys. op veel andere boards zien ze er een heel stuk minder uit. MassMörd |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind deze best zuigen, maar dat zal wel met mijn wansmaak te maken hebben? |
|
quote: wat had je er dan voor een gewild een die de snaren er aftrekt ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Volgende pagina |