|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Discuss. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dijk van een inhaalrace van Max, kan er niets anders van vinden. Als je het 65 ronden uithoudt met een setje banden en gewoon makkelijk met de top 10 kan meekomen ben je gewoon een baas. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Opnieuw een inhaalrace? Mooi zo, moet hij vooral iedere keer doen signature |
|
quote: Werd ook een beetje moe van het volk dat riep; 'muh, waarom wacht 'ie niet tot de lange straight met DRS, muh ' Je weet als Red Bull coureur dat je het op die lange straight sowieso gaat afleggen tegen een Mercedes. Dus dan moet je het maar op andere manieren proberen. Deze keer lukte het niet en noemt iedereen hem te agressief, volgende keer lukt het wel en is 'ie weer briljant. |
|
Dat zijn dan ook voornamelijk van die hooligans die uit de foebal zijn over komen waaien omdat ze daar al jaren hun ei niet meer kwijt kunnen. In dit geval was Bottas de hork door te vroeg in te sturen. En dat ie Max op het rechte stuk daarna weer voorbij kwam was niet zo moelijk natuurlijk als je een lekke band als handicap hebt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/251965/vogelwerkgroepen-vogels-kunnen-doof-worden-van-formule-1-op-zandvoort :') De leden van die Vogelwerkgroepen kunnen ook ter plekke dood neervallen maar dat doen ze ook niet. Het geluid van de huidige F1 is dat van een opgevoerde stofzuiger. Als je dit argument nou in het pre-hybrid tijdperk op tafel had gegooid dan was het misschien nog aannemelijk. Jankende V10's met 17000 - 20000 rpm. De huidige V6-jes draaien met hoge uitzondering 12000 rpm als ik het goed heb. Ze mogen meer (15000 rpm) maar dat doen ze niet omdat ze bang zijn dat de ICE dan geen 7 races meegaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ferrari hihi... Edit: Vettel met z'n lowrider. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-11-2019 22:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zou die boekraket volgend jaar nog in de Toro Rosso cq Alpha Tauri zitten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wil vanaf de waslijn toch even melden dat het bij Ferrari toch een stelletje klunzen zijn. Edit: Wel de 1e keer dit jaar dat Leclerc terecht jankt btw. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-11-2019 19:41] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lewis gaat samen met Vettel voor de dickhead award. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De fakking tering, wát een race zeg.... Ferrari (en voornamelijk Vettel) wéér door het ijs, enorm kut voor Albon die die 2e stek gewoon verdiende, maar wát gaaf voor Gasly... En Max oppermachtig. Heerlijk. Interlagos moet niet gaan verdwijnen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Was dat vanaf de racelijn of vanaf de waslijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jaar in jaar uit één van de mooiste races van het seizoen, zonde als dat zou verdwijnen.. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 17-11-2019 20:53] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Auw, Ferrari... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Rijdt er eentje over je teen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Max Verstappen extends contract with Aston Martin Red Bull Racing quote:Maar had Honda ook al zover getekend, of slechts tot en met 2021? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Gok dat dat wel een van de vereisten was voor Max om bij te tekenen, dus dat zal wel snor zitten. Mooi dat 'ie heeft getekend, hij zit daar prima. Overstap naar Mercedes had in theorie gekund in 2021, maar wie zegt dat die zo lang dominant blijven... Ik heb meer vertrouwen in RB. Duurt langgggg..... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/253521/saoedi-arabie-bereid-50-miljoen-pond-per-jaar-te-betalen-voor-organisatie-grand-prix Nog een Zand Prix erbij als dit doorgaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het heeft altijd al om geld gedraaid, maar het lijkt wel erger te worden. Fans verkiezen Germany GP 2019 tot leukste race van de afgelopen 10 jaar. Seizoen 2020: geen Germany GP. Sochi is bijvoorbeeld vrijwel altijd beresaai, maar dat gehele sport complex waar Sochi Autodrome onderdeel van is dient afbetaald te worden, en dus zit je jarenlang met een boutrace opgescheept. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
De ouwe terrier. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://racingnews365.nl/problemen-nieuwe-bolide-ferrari-groter-dan-gedacht Om een of andere reden geloof ik er geen fuck van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog 42 dagen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |