|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/formule-1/6121824/analyse-red-bull-oogt-sterker-dan-mercedes-maar-hoe-vertroebeld-is-dat-beeld.html#coral_talk_wrapper Inb4 HAM-BOT-VER. |
|
Oké, ik geef het toe. Zelfs ik begin een klein beetje hoopvol te worden. |
|
Ja ik voel 'm ook. En dat is dan grotendeels gebaseerd op de verandering in regelgeving die voordelig uitpakt voor high-rake wagens (Red Bull) en nadelig voor low-rake wagens (Mercedes). De zaterdagochtend amateursamenzweringstheorist in mij denkt het volgende: F1 is een kijkerssport, het is reclame. Dus onderaan de streep is geld verdienen het belangrijkste. Nu, als jaar in jaar uit hetzelfde team (en dezelfde coureur) alles met gemak wint beginnen kijkers af te haken. Mensen binnen de FIA denken "als Mercedes dominant blijft verliezen we inkomsten". En dus verzint men regels to 'level the playing field', waarbij het feit dat de Mercs benadeeld worden niet geheel willekeurig is. Max wordt dit jaar wereldkamppioen. |
|
Het was nog maar VT1 enVY2. Ik kijk het eerst nog wel een paar races aan. Er zijn er drie die ik het iig niet gun: Die activist met z'n kale knieen Die Botharses En Sjarlie LeCry Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kan de gebeurtenissen van 00:36 tot 00:43 niet helemaal verklaren. |
|
Je vindt het een deceptie dat de vrouwen niet naar jouw benen kijken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Projectie. In de wandelgangen gaan geluiden dat ze naar een/het derde been aan het kijken was. |
|
Mazepin nu al wel een aanwinst voor het seizoen hoor. De tering. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tsunoda halverwege het seizoen naast Max? |
|
Sainz voor Sjarlie. Hopelijk de rest van het weekend ook. Edit: Helaasch [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-03-2021 17:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
JA GODVERDOMME!! Lekker!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 27-03-2021 17:02] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
YEZZZ!!!! En meteen ook maar met 388msec. @Slegt Yuki the rookie moet eerst maar eens in Q3 terecht zien te komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hartstikke mooi, genoten! En dan ook nog even met 3 tiende die jankbal op z'n plekkie zetten. Schitterend. Morgen afmaken. Dan weet Mercedes dat het menens is. |
|
Over die jankbal gesproken: https://nl.motorsport.com/f1/news/lewis-hamilton-gewijzigde-reglementen-mercedes-afremmen/5953003/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mazespin. :') Mazzel voor Checo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zal toch niet zijn dat die jappenbak van Max nu ineens serieuze problemen heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Deze wordt weer voor Knielis. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
denk het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hij moet er nog voorbij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ok, Knielis heeft toegegeven dat ie de hele race al bocht 4 buiten de lijntjes kleurde. Tijd dat de wedstrijdleiding 'm nog even postuum terecht wijst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
het was in ieder geval weer eens spannend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als Hamilton niet drie-kwart van de race bocht 4 had mogen afsnijden had Verstappen gewonnen. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Klopt, maar privileges zijn voor de gekleurden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |