|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil het wel uit zijn eigen mond horen voordat ik het geloof. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is met dit bericht dan ook nog geen zekerheid, maar als ie stopt dan laat ie zich echt wel kennen. Maar van mij mag ie. Ik zal 'm missen als kiespijn. En dat dat hele team maar meegaat. Ook prettig naar dat gala kijken vanavond btw, zonder die zure smoelen van Lulu en Huilwolff. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-12-2021 15:13] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/wolff-zelfverzekerd-hadden-goede-kans-om-hoger-beroep-te-winnen sure Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom gaat ie dan niet door die stumperd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooi interview van Olav Mol met Max Verstappen. *pinkt weer een traantje weg* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/266034/eccelstone-haalt-hard-uit-naar-wolff-geen-titel-maar-een-oscar-heeft-hij-wel-verdiend Bernie geeft ook nog een trapje na aan het adres van Awolff. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben geen kenner, maar als Hamilton weggaat, wie kan het Max dan nog moeilijk maken de komende jaren? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-12-2021 20:53] |
|
Dat weet nog niemand. Er zijn volgend jaar veel regelwijzigingen met compleet nieuwe auto's. Dus als je toevallig in een draak van een auto zit rij je geen deuk in een pakje boter, hoe goed je ook bent. En de doelstelling is dat die nieuwe auto's de boel dichter bij elkaar brengen zodat er meer mensen om de overwinning kunnen gaan strijden. Wat het gaat worden zien we over een maand of drie. Tegen die tijd zullen we ook wel weten of Lulu doorgaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik denk dat de enige overige die nu rondrijdt die met Max kan wedijveren in een vergelijkbare auto Alonso is. Maar Lewis gaat echt niet weg op deze manier hoor, het is allemaal theater Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helaas voor Alonso, maar nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Meer rondes aan de leiding dan de rest bij elkaar. Just saying. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Oh ja, de FIA heeft een nieuwe president. Voor degene die denkt, de naam Mohammed Ben Sulayem heb ik eerder gehoord. In 2009 krulde ie in Dubai een Renault F1 in de muur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-12-2021 12:45] signature |
|
quote: Was eerlijk gezegd best een Briatorische meesterzet geweest. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zelfs daar waren ze bij Mercedes in Abu Dahbi te stom voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.racexpress.nl/formule-1/petitie-om-lewis-hamilton-f1-wereldkampioen-2021-te-maken-nadert-de-40-000-handtekeningen/n/118533 Failtopicwaardig. :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Getekend |
|
|
Volg je vaak elke poep en scheet van mensen die je niet leuk of interessant vindt? |
|
oja |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |