|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het ligt niet aan ons, ook de britse commentatoren snapten niks meer van alle penalty's die gegeven zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Da's dan zeker omdat Jos gezegd heeft dat de britse commentatoren pro#44 zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat is toch ook precies waar de FIA met dit soort gekleun heenstuurt. Ze willen controverse. Die hadden ze al in Silverstone maar daar zijn ze blind voor. Ik zou ze de lol iig niet gunnen want zelfs al zou Max winnen vinden ze wel weer iets om een straf aan te naaien. Dat die #44 maar een Grosjeantje doet zonder uit te stappen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik merk dat eigenlijk niet zo. Andersom wel trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan heb je oa Hill en Palmer gemist zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Qua regelgeving is Formule 1 nooit echt eerlijk geweest. Dit in verband met financieele belangen. Het is eerder gebeurd, en zal nog vaker gebeuren. De pro merc houding van de fia zet me wel aan het denken... Is Lewis een gecrieerde legende? |
|
quote: Ik vind dit soort shithousery juist ook wel mooi om te zien. Als het een sport oplevert die niet leuk is om naar te kijken, dan is dat de schuld van de entiteit die de regels bepaalt en niet de teams die binnen de geschetste regels de randjes opzoeken. Don't hate the player, hate the game. In dit geval zou het helpen om de regels met betrekking tot het retourneren van posities in samenhang met DRS te verduidelijken/herzien. Het grootste deel van de controverse van gisteren had makkelijk voorkomen kunnen worden met betere regelgeving. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De FIA past de regelgeving on te fly aan ten gunste van de hofleverancier van hun safety/medical cars en die Calimero in dat #44 hok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/265763/hill-durft-geen-schuldige-aan-te-wijzen-ik-zie-niet-wat-max-fout-deed Ach gut, neutraal over willen komen maar die laatste zin zegt weer genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-12-2021 12:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat is naderhand Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap die penalty's nog steeds niet Zo eerst maar eens luisteren wat Allard en Kees hier van vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
sorry, maar dat zag je gisteren gewoon al, vooral van bovenaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Voorspelde uitslag voor komend weekend: -Eczeem -Max P1 -Lewis P2 -Bottas P3 Toto gaat opnieuw iets willen kapot slaan, waarbij hij voor het slaan weer even snel kijkt of er wel een camera op 'm gericht staat. Max kondigt snel na z'n 1ste WDC z'n retirement aan. Het gaat niet zo zijn als met Nico, want hij heeft andere motivaties. |
|
quote: Meende ik ook, maar als het zo duidelijk op de telemetrie te zien is zou een appeal zeker hout snijden. Snap dan ook niet zo goed dat dat niet gebeurt. Ook al zegt Marko van wel… Een reprimande voor Hamilton zou 10 plekken gridstraf opleveren, ik had iig alles op alles gezet. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Viaplay 13,99 per maand. Hallo F1TV Pro met Sky-commentaar! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zit daar dan ook darten en voetbal bij? |
|
quote: Gelukkig niet Alleen F1, volgens mij alle commentaarfeeds wereldwijd, switchen naar onboard wanneer je wil, 65 euro per jaar. Vaak ook nog redelijk vlak voor het seizoen een aanbieding met 25% korting. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik denk dat CHM bedoeld of bij ViaPlee voor dat geld darten en schwalbebal bij in zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
je stelt wederom niet teleur met je alternatieve naampjes Natural Pispatser Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is goed Spector. Meer info: https://tweakers.net/nieuws/190464/viaplay-komt-op-1-maart-naar-nederland-voor-14-euro-per-maand.html https://nl.motorsport.com/f1/news/formule-1-viaplay-wat-kost-het-commentatoren-uitzendingen-en-meer/6857155/ Zo'n 170 euro all-in zoals ik het lees. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-12-2021 15:48] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat klinkt ook logischer ja. Note to self: eerst koffie ‘s ochtends, blijkt nodig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
No worries. Het antwoord blijkt ja te zijn. Darten en schwalbebal zitten erbij. |
|
quote: Bedankt voor de info. Ik heb Ziggo. Jammer dat het weggaat. Zoals er te lezen is een jaar abonnement via https://www.formula1.com/ met de kortingscode F1GAME25 48,74. Dat is toch een stuk goedkoper dan viaplay. Zoals iemand op tweakers vermeld, daar heb je 3,5 maanden ViaPlay voor. Ik vind darten ook wel leuk maar voor dat bedrag toch een stuk minder. Reviews over formula1.com zijn positief en aangezien ik volgend jaar ook F1 wil kijken mijn credit card gepakt en een jaar abonnement genomen. Mijn computer is via de surround verterker verbonden met mijn tv. Ik heb zojuist even getest en alles werkt prima. De race kan ik mooi zien op de TV en de onboard cockpit van Max op mijn monitor scherm. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |