|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daarom de voorkeur voor Sky commentaar. |
|
Mol had verre van z'n beste dag vandaag ja. Ook de laatste snelste ronde van Max heeft ie totaal gemist. Maar alle Nederlandse alternatieven zijn nog tenenkrommenderder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat zijn uberhaupt de nederlandse alternatieven? |
|
Niemand eigenlijk, het zou noodgedwongen zijn. Maar zelfs dan zou je ze nog niet willen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rick W. + Guido van der G.? |
|
Laat Winkelman lekker bij de nascar, die houten klaas. Van Dam is ook niks. Van Kalff mag je ook blij zijn dat ie al een hele tijd weg is. En Van der Garde heeft misschien wel voldoende kennis maar is duidelijk geen commentator. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote:Moet je dit zelf nog echt doen of is het gewoon een scriptje? |
|
Zelfs sneu is nog een compliment. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/262842/meer-dan-de-helft-van-het-f1-veld-moet-op-het-matje-komen-bij-de-fia De stewards bij werden bij deze race per penalty betaald zeker? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
quote: Helaas Russell ook, zou mooi zijn als hij op deze manier alsnog een puntje binnensleept... Prima race overigens, veel actie, snaarstrakke overwinning, keurig! Als 'ie Silverstone ook pakt wordt Max wereldkampioen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Pirelli heeft z'n race op Baku verziekt anders had ie 5 overwinningen op rij gepakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/88659/alonso-ben-trots-dat-ik-niet-won-vanwege-een-dominante-auto-of-geluk.html Toch een mooie sneer naar die diva bij Mercedes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
|
Het wordt er niet beter op qua looks. Flikker een Formule E en een Indycar in een bak. Flink schudden en walla. Die wing endplates, zowel voor als achter. Die V-shape voorvleugel. Weer zwaarder dan de huidige bolides. De spatbordjes. Ze denken over lcd's in de velgen voor info voor de toeschouwers... :'):'):') Wat het verder brengt moeten we nog maar afwachten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zijn de knieen ook te scherp? |
|
Prins Carnaval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik vind het er wel vet uit zien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Poephoofd Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hamilton vieze vuile teringlijer. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |