![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij draait zowaar best goed op mijn ouwe pc, wel de graphics op gemiddeld gezet. Ik vind het er geweldig uitzien. Er hangt een enorm nare sfeer in dit spel, heel gaaf. Alleen... puzzels, puzzels. En daar ben ik zo slecht in. Ik zit meer de walkthrough op youtube te bekijken dan het daadwerkelijke spel, lol. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, ik had ook een gamecube ingebouwd. Lol. Kelere, wat vet! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Rechtsbovenin ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Hahaha, vergeten dat ik die ook ingebouwd had. ![]() Nee, ik keek op m'n phone, zonder leesbril. Ik vond het al knap dat ik zag wát ik zag. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Net de collectors edition met amiibo vastgelegd. Hypehypehype! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |