![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel ouder dan 2016 en geen top of the line, ik zie nu dat ik wolfenstein the new order en die twee erna met veel plezier op deze pc heb gespeeld, de laatste liep voor geen meter meer. Voor 2018 of zo moet wel een beetje te doen zijn en dat is prima. Ik moest even de pc aanzetten om de specs te kunnen bekijken, ik zat er helemaal in tot de pentium drie serie maar daarna was mijn interesse hiervoor een beetje weg. Maar ik zag vandaag dus op een facebook half-life 2 pagina dat de vr mods voor hl2 en episode one en episode 2 gratis zijn op steam, meteen alvast downloaden, heb ik die maar alvast. Dus. Ik ga dus echt geen nieuwe pc kopen, this must be it. Ik speel toch geen nieuwe first person shooters meer, die tied heb'n wie gehad. Maar met zo'n bril heb je ook toegang tot een library? Amd a10-6800k apu 4.10ghz quadcore 8.00 gb ram Nvidea GeForce gtx 750ti 2gb Win10 [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 10-12-2024 21:09] Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Dat is de 3s. Dat schijnt een opgewaardeerde 2 te zijn?!?! De gewone 3 is een stuk duurder, zelfs de 128gb. Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
Dat haal ik er niet uit. Wel dat de 3 met 128GB inderdaad duurder is dan de 512GB versie. https://tweakers.net/pricewatch/compare/1986336;1757096;1959764/ Info: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/the-meta-quest-3s-is-fantastic-but-theres-one-big-reason-to-choose-the-quest-3-instead [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-12-2024 22:26] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, zie, die 3s is een 2 in disguise! Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Sjonge, ik heb hier een 1660ti op reserve liggen voor het geval m'n echt graka doorfikt. Die heb ik vier jaar geleden gekocht wat betekent dat het een 6 jaar oud product is. Het zou best kunnen dat de 750ti uit 2011-2012 is. Maar zeker meer dan 10 jaar oud zou ik zeggen. Ik heb even gemarktplaatst en men vraagt daar nog 100 Euro voor zo'n 1660ti grafische kaart. Koopt niemand natuurlijk. Winter is coming ![]() |
|
De pc is als zijn baasje, oud, maar het werkt allemaal nog. Zo'n beetje. ![]() Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
Meerdere bronnen praten over een Half Life 3 reveal tijdens een aankomend gaming live-event. Maargoed... I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Meerdere bronnen praten al jaren over een HL3. Ik en de rest moeten het nog maar zien. Dit duurt al zo lang, valve kan die hooggespannen verwachtingen nooit voldoen, heb ik het idee. En waarom zouden ze ook? Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
Ondertussen niks aangekondigd. En ondertussen voor het eerst voor elkaar gekregen om hl2 mods van buiten steam om te installeren en toch te spelen via steam. Blij! Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Dit lijkt wel echt zo te zijn, hè? Prima, hoor, maar toch opvallend. Schijnbaar maken we alleen nog nieuwe snellere hardware om bitcoins te minen ![]() Ben lang bezig geweest om zelf game-desktops in elkaar te zetten als ik te ver achter liep, was een leuke sport om uit te vogelen hoe je voor zo min mogelijk geld zo veel mogelijk frames had. Maar tegenwoordig is het triviaal. Tegen al m'n principes in heb ik inmiddels een game-laptop, bah. En een Switch. Hoe de groten gevallen zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Wie weet komt het ooit, een HL3 of HL2-episode 3, maar zou er niet op rekenen. Valve doet wat het wil, en harkt meer dan genoeg geld binnen, die hoeven geen sequels te maken als ze er geen zin in hebben ![]() Probleem is denk ik dat ze het alleen willen doen als ze ook gameplay-innovatie kunnen brengen. Wat ze zeker met HL2 gedaan hebben. Ik wil gewoon de rest van het verhaal in een redelijke FPS ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Centjes zat, ja. Half-life: Alyx vr dus schijnt een van de betere vr games te zijn, dus weer innovatie. En wat ik al eerder zei, een nieuw deel kan haast alleen maar tegenvallen, ja. Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
Ik heb die nieuwe Jedi Survivor game gekocht (Star Wars franchise). Oordeel: brengt weinig nieuws. Er is niets heel fout mee, maar ergens is het ook een beetje mwah. Winter is coming ![]() |
|
Sinds een weekend of wat weer af en toe bezig met de eerste van de hl-2 serie. Ik zag dat ik in totaal een uur en drie kwartier gespeeld heb. En natuurlijk zat ik weer eens ergens "vast". Walkthrough op youtube gezocht en wat blijkt, waar ik vast zit is minuut 36 van de walkthrough. En dit is niet bepaald de eerste keer dat ik de serie speel. ![]() ![]() Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
![]() Het kleine spul begint hier wat serieuzer te gamen (als in meer handigheid/begrip van spelmechanismes nodig, en niet oneindige click-fests zoals de meeste games voor smartphones); fascinerend om te zien hoe ze dingen leren zonder al teveel instructie of te begrijpen waar het over gaat en dat dat ook best lukt (zoals we vroeger ook deden en ons door Mario heen worstelden). Gaat ook zo snel. Eentje is nu met Portal begonnen; eerste keer 3D first person dus dat was meteen moeilijk om überhaupt rond te kunnen lopen. Maar denk dat die over een paar maanden sneller door HL2 loopt dan jij, Wim ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ondertussen zit ik vast in Doom Eternal, maar goed. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Dat denk ik ook, ja. ![]() Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
![]() De HL2-serie, trouwens, bedoel je dan HL2, of HL2: Episode 1? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Haha, nou... De eerste keer dat ik hl-2 speelde wist ik niet dat er een deel voor episode one zat. ![]() Gedownload en geen idee. Dus ik heb eerst ep 1 gespeeld, toen ep 2 en pas later kwam ik er achter dat er voor ep 1 nog een deel zat. Oeps. Nu ben ik wel weer gewoon met de echte eerste begonnen. Oftewel. Weer het blikje in de vuilnisbak gegooid. ![]() Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
Haha, mooi ![]() Allemaal toffe games, allemaal revolutionair qua tech (dat blikje ergens in kunnen danwel moeten gooien was toen nog echt niet normaal). En dan een verhaal, en gewoon heel lekker speelbaar. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Zeker. En het ziet er nog steeds erg mooi uit, imo. En de delen worden steeds beter. Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Valve was (is?) er erg goed in om dingen er gewoon goed uit te laten zien. Niet fotorealistisch, maar gewoon goed. Dat eerste haal je toch niet met CGI (iig toen niet), dat tweede kan altijd. Allerlei games, cartoons etc, die nog minder fotorealistisch zijn, maar er wel goed uitzien omdat ze gewoon voor een stijl kiezen en dat er goed uit laten zien. Beter iets maken met eigen stijl, dan iets wat per se alle tech gebruikt en er dan 1-2 jaar later zwaar verouderd uit ziet. Begrijp me niet verkeerd, voor HL2 heeft Valve ook voor het visuele op puur technisch aspect echt veel uit de kast getrokken en prachtige dingen neergezet, maar dat was het niet punt. Een middel, geen doel. quote: Voor mij wat te lang geleden om hier echt een mening over te hebben. Denk wel dat ik Ep. 1 en 2 sterker vond, omdat het korter en meer verhaal-gedreven was. En de tech werd ook beter. Zou ook weer een herspeelrondje moeten doen, maar dan eigenlijk ook vanaf HL1! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ja, de gravity gun werd gaver, Alyx kwam erbij. Black mesa is ook een dikke aanrader, de fan made versie. Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Ohja, nu je het zegt... Die moet ik nog steeds spelen, ja. Wordt 2035 met alles wat ik nog moet, maar toch! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |