IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : It’s a-me, Mario! (Gaming-topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-05-2020 16:37 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Sehr expshiketed.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-05-2020 16:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2020 16:37 schreef Slegthyd het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=p0mNQxLUHyg&feature=youtu.be

Sehr expshiketed.


Op de Ps1 heel veel THPS gespeelt.
En op de P2 THPS 2 helemaal te pletter gespeelt.
en later, gewoon omdat het kon, op mijn PC.
Deel 2 verschillende keren uitgespeeld. Deel 3 e.d. konden mij verder minder bekoren.

Gisteren THPS 2 ergens gedownload en een patch erover heen.
Hoppa, ik ben het nog niet verleerd.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2020 20:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-05-2020 20:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

We will release Fortnite, built with UE4, on next-gen consoles at launch and, in keeping with our commitment to prove out industry-leading features through internal production, migrate the game to UE5 in mid-20
\21.

Fortnite, sjeezzz. Alsof die kinderen graphics wat kunnen schelen. Die spelen ook minecraft, hehe.

Half life 3? Of, laat ik iets geks zeggen, een nieuwe Unreal???




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-05-2020 20:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 mei 2020 7:40 schreef PandroidJack het volgende:
Heel verhaal over "Fall Out"


*Fallout


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-05-2020 22:14 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Oppernerd.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2020 0:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2020 16:37 schreef Slegthyd het volgende:


Sehr expshiketed.


Ok, wauw. Ik dacht dat Tony Hawk's een beetje de halfpijp uit was, maar het is natuurlijk afwachten of de gameplay intact is, zoja. I'm on board! Eindeloos veel gespeeld en altijd wel weer even zin in.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-05-2020 5:57 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2020 20:30 schreef Mutilator het volgende:
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-first-look-at-unreal-engine-5?fbclid=IwAR2Qe1_SxvryQPqTUn9HEvEIqi6U-wJiDu6hvn4pyBvIj6_5sdy744_nboY


Heel erg mooi, op die griept d'r hoofd na. Maar enkel visueel/audio jammergenoeg. Gameplay technisch lijkt de industrie stil te staan.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 14-05-2020 8:01 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht



Net 5 uurtjes bezig met "Zero Escape: Zero Time Dilemma" (PS vita).
Interessant en goed uitgewerkt verhaalprincipe.
Niet helemaal linear maar in segmenten waar je telkens terug kunt om het segment nog een keer te doen met een andere uitkomst.
Ik denk dat het een hate/love ding is.
Ik vind het verfrissend en interessant.
Het is een soort van mix tussen Saw en the Hungergames.
Mensen worden wakker in cellen en moeten zien dat ze in teams dmv "spelletjes" spelen eruit komen. Puzzels en keuzes maken.



[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 14-05-2020 8:01]


Eikel


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-05-2020 11:04 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 mei 2020 16:37 schreef Slegthyd het volgende:


Sehr expshiketed.


Beste soundtrack ooit!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 14-05-2020 12:31 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2020 20:30 schreef Mutilator het volgende:
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-first-look-at-unreal-engine-5?fbclid=IwAR2Qe1_SxvryQPqTUn9HEvEIqi6U-wJiDu6hvn4pyBvIj6_5sdy744_nboY



Mooie film, wanneer komt deze uit?


TW


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-05-2020 13:11 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Iemand ervaring met Epic Games?

Blijkbaar heb je er een week lang gratis GTA V, wat best leuk klinkt. Maar je zou verwachten dat er iets achter zit?


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-05-2020 15:03 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Waarschijnlijk moet je een of ander Steam achtig platform installeren, en daarbij hoopt men van harte dat je aankopen gaat doen.

Denk ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2020 15:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2020 13:11 schreef Tool-fan het volgende:
Iemand ervaring met Epic Games?

Blijkbaar heb je er een week lang gratis GTA V, wat best leuk klinkt. Maar je zou verwachten dat er iets achter zit?


Er zit niets achter.
Ik heb zelf de Epic Games client geïnstalleerd wat inderdaad ala Steam werkt.

Ze hebben om de zoveel tijd gratis spellen en soms toffe ook zoals nu GTA V.
Je krijgt zelfs nog een korting bon van 10 euro om te besteden in de shop. Dan wel bij een besteding van een spel met minimale waarde van 15 euro. Wat alsnog leuk is.









[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-05-2020 15:13]


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2020 15:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

foutje



[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-05-2020 15:13]


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2020 15:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

foutje


bub


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-05-2020 15:17 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2020 15:12 schreef Bub het volgende:
Je krijgt zelfs nog een korting bon van 10 euro om te besteden in de shop. Dan wel bij een besteding van een spel met minimale waarde van 15 euro. Wat alsnog leuk is.

Dit noemt men "breaking the ice". Als je eenmaal 1x keer geld besteed hebt zal een 2e keer een minder groot struikelblok zijn.

Er zit dus wel wat achter, namelijk psychologie. "Goodguy Epic Games geeft me een gratis game! Die verdienen wel wat van mijn centen."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2020 16:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2020 15:12 schreef Bub het volgende:
Er zit niets achter.
Ik heb zelf de Epic Games client geïnstalleerd wat inderdaad ala Steam werkt.

Ze hebben om de zoveel tijd gratis spellen en soms toffe ook zoals nu GTA V.
Je krijgt zelfs nog een korting bon van 10 euro om te besteden in de shop. Dan wel bij een besteding van een spel met minimale waarde van 15 euro. Wat alsnog leuk is.



Wekelijks, soms 2 stuks per week. Leuke dingen soms. Ik hou het niet echt in de gaten, maar om wat voorbeelden te geven: Slime Rancher, World War Z, Just Cause 4 en Thimbleweed Park heb ik zo binnengehengeld. Tevens: je kan ze gratis 'aanschaffen', maar je hoeft ze niet te installeren. Dat kan altijd nog.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 15-05-2020 17:00]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2020 17:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2020 15:17 schreef Slegthyd het volgende:
Dit noemt men "breaking the ice". Als je eenmaal 1x keer geld besteed hebt zal een 2e keer een minder groot struikelblok zijn.

Er zit dus wel wat achter, namelijk psychologie. "Goodguy Epic Games geeft me een gratis game! Die verdienen wel wat van mijn centen."



Tuulk, over de gehele linie. Ik geef er alleen nooit geld uit. Dus voor mij persoonlijk zit er geen addertje onder het gras in die zin.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-05-2020 17:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Merci voor de reacties.
Gewoon vergelijkbaar met Steam dus.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 15-05-2020 21:36 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Heb ook al enkele gratis games gedownload via de Epic Games Store (World War Z en Totally Reliable Delivery Service). Is gewoon zoals Steam, geen addertjes onder het gras hoor. Ik heb in elk geval geen behoefte om nu plots op hun platform games te beginnen kopen.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 25-05-2020 10:24 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2020 15:17 schreef Slegthyd het volgende:
Dit noemt men "breaking the ice". Als je eenmaal 1x keer geld besteed hebt zal een 2e keer een minder groot struikelblok zijn.

Er zit dus wel wat achter, namelijk psychologie. "Goodguy Epic Games geeft me een gratis game! Die verdienen wel wat van mijn centen."


Ook good-guy Epic: ze nemen minder van developers dan Steam bijv.
Praktisch elk platform heeft maandelijks gratis games geloof ik, met of zonder abbo.


Eikel


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-05-2020 10:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht



Dik siked voor deze die normaal in special edition (inclusief artbook en LP met soundtrack) eind deze week op mijn deurmat valt. Origineel gereleased op de Wii op het einde van de lifecycle van die console, toen niet meegekregen / minder met gamen bezig. Ik heb meestal geen geduld voor (J)RPG's, maar hier verwacht ik erg veel van.

Xenoblade Chronicles X op de Wii U was de spirituele opvolger (compleet ander verhaal), die wel gespeeld en erg van genoten.

Als deze bevalt, ga ik wellicht ook aan de 2 die eind 2017 op de Switch werd gereleased.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-05-2020 10:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb op de geleende 3ds een van die games geprobeerd (remake van het origineel?). Ultieme jrpg leegte. Ik trok het echt niet. Alles wat mis kan zijn met jrpgs was er mis mee. Heel grindy. Levenloze stad. Veel rondlopen. Matig dialoog. Het verhaal trok me er niet in. Nuja, waarschijnlijk komt het op stoom rond de 30 uur, maar ik ben na iets van 5 afgehaakt.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-05-2020 11:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik heb waarschijnlijk dezelfde gespeeld en het volgens mij niet eens vijf uur volgehouden. Sowieso heb ik mijn 3DS de deur uit gedaan. Nintendo blijkt gewoon echt niet voor mij. De oude Dragon Quests heb ik met plezier gespeeld, maar de rest? Ik kan echt helemaal niets met Zelda (Ocarina met pijn en moeite uitgespeeld, Link to the Past halverwege weggelegd; ik snap de ophef niet), Mario is buiten een rondje Mario Kart met vrienden niet aan mij besteed en wat ik verder aan JRPG's erop gespeeld heb is van hetzelfde type nare leegte.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen