IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : It’s a-me, Mario! (Gaming-topic) Vorige pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 06-08-2024 15:20 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ken je de fan made remake van black mesa? Zo goed dat het gewoon op Steam te koop staat. Is ook wel gewoon te vinden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mesa_(video_game)

Leerling aan de school der losbandigheid.

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-08-2024 15:49 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Laatst de remake gekocht van Riven, de remake van Myst had ik al.

Jammer dat die vroeger langs me heen is gegaan, want andere interesses op die leeftijd, maar vind m erg gaaf.

Moeilijk ook, veel nadenken, hehe.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 06-08-2024 19:23 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Myst was vooral mooi, herinner ik me, maar heb het spel nooit gehad, net te oud voor mij, ik zie 1993 en ik kocht mijn eerste pc in 95. Eerste spel waar ik helemaal los op ging was the 7th guest. Ook puzzels, ja. Spannend ook.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-08-2024 19:23]

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-08-2024 21:22 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

7th guest was ook supergaaf ja.

Heb ook 13th doll op de harde schijf staan, fanmade opvolger voor 7th guest en 11th hour. Helemaal datzelfde sfeertje en alles, ik vind 'm gaaf.

Steam is een mooi iets, alle oude Sierra games als phantasmagoria en Gabriel knight staan er ook op, heel m'n jeugd aan het herbeleven.

Scheelt ook dat ik nu oud genoeg ben om de puzzels te snappen, toen ik 13 ofzo was schoot het vaak niet zo op, hahahaha

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 06-08-2024 22:09 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik was toen mid twintig en zo ongeveer altijd stoned, dat schoot ook niet op.

En youtube bestond nog niet dus een walkthrough bekijken was ook onmogelijk lol

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-08-2024 22:42 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Mij helpt dat juist wel, Hahaha, dan kan ik me eindelijk helemaal alleen daarop focussen

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 07-08-2024 8:51 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Jahaa, totdat er een miniem iets ergens anders gebeurt en dan ben ik alweer super afgeleid.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-08-2024 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 15:20 schreef SimsalaWim het volgende:
Ken je de fan made remake van black mesa? Zo goed dat het gewoon op Steam te koop staat. Is ook wel gewoon te vinden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mesa_(video_game)

Ik 'ken' het, maar niet gespeeld. Hoe geweldig Half-Life 1 en 2 en de episodes ook zijn, heb ik nooit de neiging gehad het opnieuw te spelen. En blijkbaar geldt dan ook voor deze remake.

Wel heel tof van Valve dat ze het gewoon op Steam geknald hebben, ja!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-08-2024 12:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2024 22:09 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik was toen mid twintig en zo ongeveer altijd stoned, dat schoot ook niet op.

En youtube bestond nog niet dus een walkthrough bekijken was ook onmogelijk lol

Vroeger waren er ook walkthroughs, maar dan in tekst. Gewoon printen, knul

Sowieso efficiënter qua tijd dan walkthroughs als video, ugh. (Tegenwoordig dan een telefoon of tablet erbij ipv printen.)

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-08-2024 12:58]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 13-08-2024 13:08 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

In tekst? Wat bedoel je precies? Ik had toen nog geen internet tijdens de eerste Unreal.

Ik heb hl-2 en ep1 en ep2 toch echt wel twee keer opnieuw gespeeld.

Kwam ook wel omdat ik het aanbod fps toen tegen vond vallen en terug greep op die titels. Alle shooters werden zo ongeveer Medal of Honor en cod en zo, vond ik niet zo. Op return to castle wolfenstein en mortyr. Nazis neerknallen, altijd leuk. Die latere wolfenstein serie was ook vet!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-08-2024 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2024 13:08 schreef SimsalaWim het volgende:
In tekst? Wat bedoel je precies? Ik had toen nog geen internet tijdens de eerste Unreal.

Ik heb hl-2 en ep1 en ep2 toch echt wel twee keer opnieuw gespeeld.

Kwam ook wel omdat ik het aanbod fps toen tegen vond vallen en terug greep op die titels. Alle shooters werden zo ongeveer Medal of Honor en cod en zo, vond ik niet zo. Op return to castle wolfenstein en mortyr. Nazis neerknallen, altijd leuk. Die latere wolfenstein serie was ook vet!

Gewoon, ik bedoel in tekst Dat je naar een website gaat en daar tekst staat. Zoals hier bijvoorbeeld!

Is ook, FPS heb ik -buiten multiplayer- nooit heel goed gevonden. En dan speelde ik het gewoon niet. MoH en CoD werden meer van die 'on rails' arcade shooters dan echt FPS. Doom, Quake, Half-life, FEAR, dat waren de toppers voor mij. Die nieuwere Wolfenstein(s) 'moet' ik nog spelen, Mortyr ken ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-08-2024 13:15]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-08-2024 13:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Begin jaren '0 had je ook een leuke Wolfenstein die je alleen online kon spelen, en ook alleen als multiplayer.

Wolfenstein enemy territory heette dat, best wel heel wat gespeeld en ik kon het relatief goed, maar gaming cultuur zoals die vandaag de dag bestaat was er gewoon nog niet, en looking back, deed iedereen eigenlijk zomaar wat.

Maakt verder niet zoveel uit, als je het maar naar je zin hebt.

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 13-08-2024 13:29 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik had toen dus geen internet.

Ik heb nooit multiplayer gespeeld, vond ik niet leuk, veel te veel stress.

Een paar keer met zmers Unreal tournament, maar ik was zo ontzettend snel dood de hele tijd. Omdat ik het nooit speelde.

f.e.a.r. Oja, die was ook te gek!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-08-2024 13:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2024 13:29 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik had toen dus geen internet.

Ik heb nooit multiplayer gespeeld, vond ik niet leuk, veel te veel stress.

Een paar keer met zmers Unreal tournament, maar ik was zo ontzettend snel dood de hele tijd. Omdat ik het nooit speelde.

f.e.a.r. Oja, die was ook te gek!

Ik ben nog nooit zo bang geweest in een game als FEAR, en dat was alleen nog het horror-aspect. Maar die AI was ook echt goed in gewoon vuurgevechten. De vervolgdelen waren helaas niet zo goed.

Oh, nu vergat ik nog een andere... Spec Ops: the Line. Wel wat on rails zoals MoH en CoD, maar qua verhaal en ideeën die ook het genre zelf bevragen/bekritiseren heel sterk.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 17-09-2024 20:41 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik speel geen horror games meer, ik heb geen zin meer in de stress die die spellen mij geven, zal de leeftijd wel zijn.

Kijk nou dan, project Borealis laat toch nog weer van zich horen. Unreal engine, ik vrees dan wel of mijn pc dat gaat trekken, hehe.

https://www.thegamer.com/fan-made-half-life-2-episode-3-is-releasing-playable-prologue-later-this-year/

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 18-09-2024 18:53 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-09-2024 22:48 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Want ja, je hebt altijd een bijltje bij je in de club...

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com